Evil Genius: Zbrojownia (Armory) - koszt, porady poradnik Evil Genius
Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2020
Zbrojownia (Armory)
Koszt: 250 $
Zbrojownia służy trzem celom. Po pierwsze, przetrzymujesz w niej więźniów. Po drugie, jest tu broń, w którą uzbrajają się podwładni, kiedy włączasz czerwony lub żółty alarm. Po trzecie wreszcie, tutaj znajdują się stanowiska ochrony, które obsługują sieć kamer i głośników. Zbrojownię buduj w głębi bazy, gdyż obiekty tutaj generują mnóstwo "gorąca". Osobiście polecam postawić dwie zbrojownie - jedną dla cel więziennych, drugą dla broni i stanowisk dla ochrony. Cel więziennych miej kilka - 4 do 7, natomiast jeśli chodzi o ochronę to po więcej informacji zapraszam do działu "Budowa i ochrona bazy". Zbrojownia jest dostępna pod koniec rozdziału 1.
[1] Holding Cell (Cela więzienna) - koszt: 5000 $, energia: 1, gorąco: 1. Tutaj przetrzymujesz więźniów - złapane postacie, które służą do wykonania niektórych celów misji, a także agentów i super-agentów. Aby złapać daną postać, musisz oznaczyć ją ikoną kajdanek. Miej świadomość, że po pewnym czasie postać uwolni się i ucieknie (super-agenci robią to jeszcze szybciej). Klikając prawym przyciskiem uzyskujesz dostęp do trzech opcji (od lewej): wypuszczenia więźnia, zabicia go (nie można w ten sposób zabić super-agentów) oraz do przesłuchania (wtedy musisz wybrać prawym przyciskiem myszy odpowiedni obiekt do tortur, np. krzesło do przesłuchań).
[2] Security Desk (Stanowisko ochrony) - koszt: 3500 $, energia: 1, gorąco: 0. Potrzeba jednego podwładnego by obsługiwał jedną sieć ochrony. Po więcej informacji na ten temat zapraszam do działu "Budowa i ochrona bazy".
[3] Interrogation Chair (Krzesło do przesłuchań) - koszt: 5000 $, energia: 0, gorąco: 2. Krzesło służy do tortur i przesłuchań. Jest to urządzenie zabierające zdrowie (Heath) torturowanym postaciom. Służy także do uzyskiwania informacji od złapanych postaci, służące wykonaniu celów misji lub zamiany robotnika w bardziej zaawansowanego podwładnego. Jeśli podwładni będą patrzeć się na torturowanego agenta lub super-agenta, to będzie podnosić się ich lojalność.
[4] Rifle Cabinet (Stojak z karabinami) - koszt: 5000 $, energia: 1, gorąco: 10. W karabiny uzbrajają się strażnicy (Guard) kiedy włączysz żółty lub czerwony alarm.
[5] *Disguised Rifle Rack (Zakamuflowany stojak z bronią) - koszt: 10 000 $, energia: 0, gorąco: 5. W karabiny uzbrajają się strażnicy (Guard) kiedy włączysz żółty lub czerwony alarm. Jednak ten stojak generuje mniej gorąca, gdyż jest zakamuflowany.
[6] Handgun Cabinet (Stojak z pistoletami) - koszt: 2500 $, energia: 0, gorąco: 10. W pistolety uzbrajają się robotnicy (Worker) kiedy włączysz żółty lub czerwony alarm.
[7] *Flamethrower Rack (Stojak z miotaczami ognia) - koszt: 20 000 $, energia: 0, gorąco: 10. W miotacze ognia uzbrajają się żołnierze najemni (Mercenary) kiedy włączysz żółty lub czerwony alarm. Uwaga! Miotacze ognia, choć są skuteczniejsze, mogą zapalić obiekty w twojej bazie.
[8] Heavy Rifle Cabinet (Stojak z ciężkimi karabinami) - koszt: 10 000 $, energia: 0, gorąco: 10. W ciężkie karabiny uzbrajają się żołnierze najemni (Mercenary) kiedy włączysz żółty lub czerwony alarm.
[9] *Disguised Holding Cell (Zakamuflowana cela więzienna) - koszt: 15 000 $, energia: 0, gorąco: 10. Nie powoduje żadnego gorąca, jeśli agent ją zobaczy. Poza tym działa jak normalna cela więzienna.
[10] *Death Cubicle (Sześcian śmierci) - koszt: 30 000 $, energia: 5, gorąco: 10. Działa jak normalna cela więzienna z tą różnicą, że nie potrzeba podwładnego, aby zabić więźnia, jeśli wydasz odpowiedni rozkaz.