Evil Genius: Elektrownia (Power Plant) - koszt, porady poradnik Evil Genius
Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2020
Elektrownia (Power Plant)
Koszt: 150 $
Jest to niezwykle ważne pomieszczenie, absolutnie niezbędne po tym, jak wybudujesz pokój kontrolny. W elektrowni właśnie znajdować się będą generatory produkujące energię, bez której twoja baza nie może funkcjonować. Jeśli będziesz miał za mało energii, to światło w bazie zgaśnie i wszystkie urządzenia przestaną działać. Jeśli masz wybudowane generatory zapasowej energii, to minie trochę czasu, zanim ona się wyczerpie. Jednak o wiele lepiej nie budować zapasowych generatorów, a wybudować więcej zwykłych, a także trzymać elektrownię na samym końcu bazy, gdyż obiekty generują dużo "gorąca", a agenci-sabotatorzy bardzo lubią je niszczyć. Pamiętaj, aby do generatorów była możliwość dojścia, gdyż technicy będą od czasu do czasu je naprawiać. Aby generatory się nie przegrzały i wybuchły (np. po postawieniu nowych obiektów i nie spojrzeniu ile energii one zabiorą) możesz wyłączyć niektóre pomieszczenia - te, w których masz postawiony zegar (Time Clock). Po prostu ustaw pasek na czerwony, najbliższy lewej strony kwadrat. Dostęp do elektrowni uzyskasz wtedy, gdy będziesz zużywał 18 jednostek energii.
[1] Power Generator (Generator mocy) - koszt: 10 000 $, energia: +15, gorąco: 5. Dostarcza 15 jednostek energii.
[2] Capacitor (Generator energii zapasowej) - koszt: 5000 $, energia: 0, gorąco: 2. Przez chwilę zaopatruje bazę w energię, jeśli nie dostarczają jej generatory w należytej ilości.
[3] *Disguised Power Generator (Zakamuflowany generator mocy) - koszt: 20 000 $, energia: +15, gorąco: 5. Działa tak samo jak zwykły generator, ale agenci go ignorują, gdyż jest zakamuflowany.
[4] *Nuclear Power Station (Nuklearny generator mocy) - koszt: 25 000 $, energia: +35, gorąco: 10. Dostarcza 35 jednostek energii i zajmuje mniej miejsca.
[5] *High Density Capacitor (Lepszy generator energii zapasowej) - koszt: 15 000 $, energia: 0, gorąco: 1. Spełnia tą samą funkcję co zwykły generator energii zapasowej, lecz dłużej zaopatruje bazę w energię.