Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: North Africa - misje, porady poradnik Evil Genius

Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2020

Liczba misji: 6

Liczba paneli: 2

Ryzyko: 1 - Evil Genius: North Africa - misje, porady - Evil Genius - poradnik do gry

Acquire some Doomsday Device Data (1)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 7 minut 20 sekund

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana zła sława: 1

Dostępność: jeden z celów rozdziału 4 - "Masterplan Machination"

Potrzebni podwładni: 4 naukowców

Misja polega na odnalezieniu czarnej skrzynki z rozbitego samolotu, gdzie nagrane są rozmowy pasażerów, którzy byli jednocześnie wykwalifikowanymi naukowcami. Pozwoli to przygotować Dzień Zagłady, w którym przejmiesz świat.

Chinese Whispers (2)

Ryzyko: 2

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana złej sławy: 5

Dostępność: wystarczy odkryć

Potrzebni podwładni: 4 robotników, 1 lokaj, 1 strażnik

Misja polega na przejęciu dwóch regionów, które teraz należą do dwóch negocjujących ze sobą mafijnych bossów. Najlepszy pomysł to przeniknięcie do obu bossów i sprawienie, aby zerwali negocjacje i powybijali się nawzajem.

Ear Plug (3)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana złej sławy: 5

Dostępność: misja dostępna już na początku

Potrzebni podwładni: 4 robotników

Misja polega na zniszczeniu posterunku, wyposażonego w nowoczesną technologię, która skutecznie hamuje rozwój przestępczości w regionie.

Elephant's Graveyard (4)

Ryzyko: 2

Czas potrzebny na ukończenie: 3 minuty

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana złej sławy: 10

Dostępność: 250 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 15 lokajów, 1 strażnik

Misja polega na skompromitowaniu agentów organizacji S.M.A.S.H., którzy ogłaszają że blisko są odkrycia największej próby przemytu kości słoniowej. Wiemy gdzie są jej składy - ukradnijmy ją i zamieńmy kość słoniową na zabawkowe słonie z plastiku.

Henchman: Dr Neurocide (5)

Ryzyko: 0

Czas potrzebny na ukończenie: 20 sekund

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana złej sławy: 5

Dostępność: 75 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 1 robotnik

Misja polega na zwerbowaniu szalonego naukowca - Dr Neurocide - która obecnie przebywa na wakacjach na Madagaskarze. Doktor znana jest ze swoich szalonych, acz skutecznych projektów naukowych.

Steal the Rocket Engine Plans (6)

Ryzyko: 4

Czas potrzebny na ukończenie: 3 minuty

Otrzymywane "gorąco": 30

Otrzymywana złej sławy: 5

Dostępność: jeden z celów rozdziału 8 - "Engine Construction"

Potrzebni podwładni: 4 playboyów, 4 dyplomatów

Misja polega na kradzieży planów silnika do rakiety kosmicznej z francuskiego laboratorium znajdującego się w Casablance. Choć nasi naukowcy próbowali zbudować taki silnik, skończyło się niestety tylko na dobrych chęciach.