Evil Genius: North Africa - misje, porady poradnik Evil Genius
Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2020
Liczba misji: 6
Liczba paneli: 2
Acquire some Doomsday Device Data (1)
Ryzyko: 1
Czas potrzebny na ukończenie: 7 minut 20 sekund
Otrzymywane "gorąco": 20
Otrzymywana zła sława: 1
Dostępność: jeden z celów rozdziału 4 - "Masterplan Machination"
Potrzebni podwładni: 4 naukowców
Misja polega na odnalezieniu czarnej skrzynki z rozbitego samolotu, gdzie nagrane są rozmowy pasażerów, którzy byli jednocześnie wykwalifikowanymi naukowcami. Pozwoli to przygotować Dzień Zagłady, w którym przejmiesz świat.
Chinese Whispers (2)
Ryzyko: 2
Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta
Otrzymywane "gorąco": 10
Otrzymywana złej sławy: 5
Dostępność: wystarczy odkryć
Potrzebni podwładni: 4 robotników, 1 lokaj, 1 strażnik
Misja polega na przejęciu dwóch regionów, które teraz należą do dwóch negocjujących ze sobą mafijnych bossów. Najlepszy pomysł to przeniknięcie do obu bossów i sprawienie, aby zerwali negocjacje i powybijali się nawzajem.
Ear Plug (3)
Ryzyko: 1
Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta
Otrzymywane "gorąco": 10
Otrzymywana złej sławy: 5
Dostępność: misja dostępna już na początku
Potrzebni podwładni: 4 robotników
Misja polega na zniszczeniu posterunku, wyposażonego w nowoczesną technologię, która skutecznie hamuje rozwój przestępczości w regionie.
Elephant's Graveyard (4)
Ryzyko: 2
Czas potrzebny na ukończenie: 3 minuty
Otrzymywane "gorąco": 20
Otrzymywana złej sławy: 10
Dostępność: 250 punktów złej sławy
Potrzebni podwładni: 15 lokajów, 1 strażnik
Misja polega na skompromitowaniu agentów organizacji S.M.A.S.H., którzy ogłaszają że blisko są odkrycia największej próby przemytu kości słoniowej. Wiemy gdzie są jej składy - ukradnijmy ją i zamieńmy kość słoniową na zabawkowe słonie z plastiku.
Henchman: Dr Neurocide (5)
Ryzyko: 0
Czas potrzebny na ukończenie: 20 sekund
Otrzymywane "gorąco": 10
Otrzymywana złej sławy: 5
Dostępność: 75 punktów złej sławy
Potrzebni podwładni: 1 robotnik
Misja polega na zwerbowaniu szalonego naukowca - Dr Neurocide - która obecnie przebywa na wakacjach na Madagaskarze. Doktor znana jest ze swoich szalonych, acz skutecznych projektów naukowych.
Steal the Rocket Engine Plans (6)
Ryzyko: 4
Czas potrzebny na ukończenie: 3 minuty
Otrzymywane "gorąco": 30
Otrzymywana złej sławy: 5
Dostępność: jeden z celów rozdziału 8 - "Engine Construction"
Potrzebni podwładni: 4 playboyów, 4 dyplomatów
Misja polega na kradzieży planów silnika do rakiety kosmicznej z francuskiego laboratorium znajdującego się w Casablance. Choć nasi naukowcy próbowali zbudować taki silnik, skończyło się niestety tylko na dobrych chęciach.