Evil Genius: Eastern Bloc - misje, porady poradnik Evil Genius
Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2020
Liczba misji: 7
Liczba paneli: 6
Esprit de Corpse (1)
Ryzyko: 1
Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty
Otrzymywane "gorąco": 10
Otrzymywana złej sławy: 5
Dostępność: 250 punktów złej sławy
Potrzebni podwładni: 2 żołnierzy najemnych, 2 mówców, 2 naukowców
Misja polega na dodaniu chemikaliów do ciała zmarłego przed dwudziestoma pięcioma laty towarzysza Dimitra Potrovkina. Jutro odbędzie się rocznica jego śmierci - dodane specyfiki sprawią, że ciało pod wpływem powietrza po prostu się rozpuści. Zepsucie uroczystości wprowadzi chaos, który organizacji H.A.M.M.E.R. trudno będzie opanować.
Kidnap Diplomatic Envoy (2)
Ryzyko: 1
Czas potrzebny na ukończenie: 5 minut 20 sekund
Otrzymywane "gorąco": 35
Otrzymywana złej sławy: 1
Dostępność: po ukończeniu rozdziału 4 - "Masterplan Machination" + 220 punktów złej sławy
Potrzebni podwładni: 4 robotników, 3 lokajów, 1 mówca
Misja polega na złapaniu w pułapkę utalentowanego dyplomaty (Diplomat), który obecnie jest na jakimś ważnym spotkaniu. Jego wiedza przyda się w szkoleniu naszych dyplomatów. Misję tę można wykonywać nieskończoną ilość razy.
Obtain Ancient Throne (3)
Ryzyko: 4
Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta
Otrzymywane "gorąco": 20
Otrzymywana złej sławy: 10
Dostępność: 250 punktów złej sławy
Potrzebni podwładni: 8 lokajów, 8 techników, 8 strażników
Misja polega na wyłowieniu z życia towarzysza Dimitra Potrovkian nieznanych dla większości ludzi faktów. Wielki komunistyczny bohater tak naprawdę pod koniec swego życia stał się prawdziwym kapitalistą, w domu miał nawet tron , na którym zwykł siedzieć. Ukradnijmy ten tron i wprowadźmy trochę zmian do historii komunizmu.
Plant an Agent on H.A.M.M.E.R. Council (4)
Ryzyko: 2
Czas potrzebny na ukończenie: 5 minut
Otrzymywane "gorąco": 20
Otrzymywana złej sławy: 1
Dostępność: jeden z celów rozdziału 7 - "Global Chaos"
Potrzebni podwładni: 1 dyplomata
Misja polega na wykorzystaniu kodów zdobytych od przesłuchiwanego dyplomaty, by włamać się do bazy danych w Jugosławii i dodać jedno do liczby miejsc w konsulacie- oczywiście dla naszego dyplomaty.
Raid War Museum (5)
Ryzyko: 4
Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta
Otrzymywane "gorąco": 20
Otrzymywana złej sławy: 10
Dostępność: 250 punktów złej sławy
Potrzebni podwładni: 8 robotników, 3 żołnierzy najemnych, 3 naukowców
Misja polega na włamaniu się do polskiego muzeum i kradzieży starej armaty - pamiątki z wygranej przez Rosjan z wojskami Napoleona wojny.
Soviet Sugar Rush (6)
Ryzyko: 8
Czas potrzebny na ukończenie: 2 minuty
Otrzymywane "gorąco": 30
Otrzymywana złej sławy: 15
Dostępność: 250 punktów złej sławy
Potrzebni podwładni: 5 lokajów, 4 żołnierzy najemnych, 4 mówców, 4 dyplomatów, 3 mistrzów sztuk walki
Misja polega na dostarczeniu na ubogi rynek państw komunistycznych ton cukierków i hektolitrów coli. Ludzie, nie znający smaku cukru, rzucą się na towar, co wywoła mnóstwo zamieszek. Ten chaos będzie dla organizacji H.A.M.M.E.R. trudny do powstrzymania.
Steal Oil from ESKO Oil Refinery (7)
Ryzyko: 0
Czas potrzebny na ukończenie: 30 sekund
Otrzymywane "gorąco": 30
Otrzymywana złej sławy: 5
Dostępność: jeden z celów rozdziału 7 - "Global Chaos"
Potrzebni podwładni: 5 strażników, 4 żołnierzy najemnych, 2 fizyków kwantowych
Misja polega na kradzieży oleju z rafinerii ESKO na Ukrainie. Nasi podwładni włamią się do głównego komputera i zmienią adres dostawy: z rosyjskich portów kosmicznych na naszą wyspę.