Evil Genius: Misje - wstęp, porady poradnik Evil Genius
Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2020
Ostatni rozdział poradnika poświęcony jest misjom. Inaczej nazywane są aktami niesławy ("Acts of Infamy"). To jedyny sposób na przynoszenie ci złej sławy ("Notoriety"). Zła sława potrzebna jest w niektórych celach misji, im więcej jej masz tym nowi najemnicy będą chcieli się do ciebie przyłączyć. Jedyna wada złej sławy to fakt, że im masz jej więcej, tym nowi super-agenci będą wysyłani w celu unieszkodliwienia twojego złego geniusza. Po więcej informacji zapraszam także do działu "Sterowanie na wyspie". Wszystkie misje zostały opisane według poniższego schematu.
Angielska nazwa misji (numer na mapie w nawiasie)
Ryzyko: poziom trudności misji. Im wyższe ryzyko, tym trudniej misję wykonać i łatwiej giną twoi podwładni podczas jej wykonywania. Militarni podwładni mają to do siebie, że potrafią chronić innych podwładnych przed zagrożeniem.
Czas potrzebny na ukończenie: podany w minutach i / lub sekundach. Można go zmniejszyć wysyłając dodatkowo na misję podwładnych typu naukowego.
Otrzymywane "gorąco": po lekturze poprzednich działów powinieneś już wiedzieć, co to takiego jest "gorąco". Tutaj liczba oznacza "gorąco" które uzyskasz po wykonaniu danej misji - można je zmniejszyć wysyłając dodatkowo na misję podwładnych typu cywilnego.
Otrzymywana zła sława: liczba punktów złej sławy jakie otrzymasz po wykonaniu misji.
Dostępność: co trzeba osiągnąć, aby dana misja była możliwa do odkrycia i wykonania. Kilka misji odkrytych jest już na początku, większość wystarczy odkryć. Niektóre będą dostępne po uzyskaniu odpowiedniej liczby punktów złej sławy (220, 250 i 300), a jeszcze inne związane są z głównymi lub pobocznymi celami rozdziałów, albo będą dostępne dopiero po ich ukończeniu. W obu ostatnich przypadkach został podany numer i nazwa rozdziału.
Potrzebni podwładni: lista potrzebnych podwładnych - liczba i rodzaj. Oczywiście na misje lepiej wysyłać więcej podwładnych i różnego typu, aby szybko ukończyć misję, chronić podwładnych i wywołać mniej "gorąca".
Opis: Krótki opis misji wyjaśniający o co w niej chodzi. Do tego grubym kolorem zaznaczone są możliwe technologie do zdobycia (pozwalające budować nowe pomieszczenia lub stawiać nowe obiekty), a także podwładni zaawansowanych rodzajów. Zielonym - cenne łupy (każdy z takich łupów ma wokół siebie koło, jeśli twoi podwładni znajdą się w jego zasięgu, to będą regenerować się im statystyki), a niebieskim - imiona najemników, jeśli misja dotyczy ich rekrutacji.