Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: Global Chaos 1, Wyspa 2 Rozdział 7 solucja poradnik Evil Genius

Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2020

Zanim wybudujemy rakietę, należy wprowadzić globalny chaos na świecie. Trzeba też zdobyć materiały do budowy rakiety, których niestety - nie posiadamy. A przede wszystkim, na dobry początek, należy pozbyć się drugiego super-agenta. Opcjonalny cel związany z pokonaniem Jet Chana ukaże się niedługo po tym, jak skończysz poprzedni rozdział. Dość ważne (spójrz na cele główne trochę niżej) - jeśli jakikolwiek dyplomata sam zawita do twojej bazy, to wtedy od razu go łap. Ale przede wszystkim jednak skup się na pokonaniu Jet Chana .

Opcjonalny Cel 3: Mistrz Jet Chana, który wie o nim wszystko, prowadzi tubylczy tryb życia gdzieś w Tybecie. Znajdź go i porwij. (At great expense and risk, our operatives in China have discovered that Jet Chan learnt everything he knows during his upbringing in the Kun Shan monastery. As luck would have it his actual mentor has retired from the monastic life and is now living in a shack in the Plateau of Tibet region. It should be a simple matter for us to kidnap him and then 'persuade' him to tell us all he knows about Jet Chan.)

Wyślij jakichś podwładnych (najlepiej podwładnych typu naukowego oraz cywilnego) i znajdź misję Central Asia - Kidnap Jet Chan's Mentor. Dobrze też, jeśli w międzyczasie złapiesz super-agenta. Nie trzymaj go cały czas w klatce bo ucieknie - najlepiej ogłusz go, wsadź do klatki, potem od razu na krzesło do przesłuchań. Gdy straci przytomność, z powrotem do klatki, a potem na krzesło.

Opcjonalny Cel 4: Przesłuchaj złapanego mistrza. Tylko fizyczne tortury mogą na niego podziałać, ponieważ lata medytacji uodporniły go psychicznie. (Now that we have Master Miato we can extract the information we need to find out Jet Chan's weakness. Due to his many years meditating he will be immune to all types of psychological interrogation, only physical persuasion will do.)

Oznacza to, że nie wszystkie przyrządy do tortur podziałają - ale akurat krzesło do przesłuchań do nich nie należy. Użyj więc go, by wydobyć informacje ze złapanego mistrza, a w międzyczasie upewnij się, że w twojej sali treningowej znajduje się dojo (Dojo), czyli przyrząd do szkolenia mistrzów sztuk walki (Martial Artist).

Opcjonalny Cel 5: Pokonaj Jet Chana w "uczciwej" walce. (Our tender ministrations have revealed Jet Chan's hidden secret. He has gone so long undefeated that if someone were to beat him in a fight, then he would probably quit A.N.V.I.L. in shame and retreat into hiding for some serious meditation on his failure. Capturing and forcing him to take part in a "totally fair" one on one fight in a dojo should do the trick. Just to be sure we will dose his bread and water liberally with sedatives.)

Złapanego Jet Chana wyślij po prostu na tortury na dojo. Musisz mieć do tego przynajmniej jednego mistrza sztuk walki, bo tylko on może w ten sposób przesłuchiwać ofiary. Gdy tylko przesłuchanie się skończy, Jet Chan odejdzie w hańbie, a ty będziesz miał kolejnego super-agenta z głowy. Czas na główne cele misji. Gdy spojrzysz na nie, zauważysz następujące cele:

Cel 1: Zbudowanie rakiety wymaga pewnych materiałów, którymi nie dysponujemy. Musisz ukraść razem dwadzieścia pięć skrzynek z cennym materiałem, aby móc rozpocząć budowę. (Building the rocket super-structure takes a variety of different resources, from rocket fuel to titanium. These resources are rare and valuable and only available from a number of facilities dotted around the globe. Our agents in the field have located a number of locations where we can obtain these valuable resources. We must hijack them until we have the necessary components to build each section of the rocket super-structure. Each section requires five crates, your forces will siphon these resources from each facility for as long as they are able and the message bar will inform you when you have enough resources to allow you to build a new section of the rocket. Be advised, the forces of Justice won't take kindly to your pillaging such valuable resources; therefore, your forces both on the island and out in the wider world should be on full alert.)

Cel 2: Złap i przesłuchaj dyplomatę z organizacji S.A.B.R.E., który przybył na twoją wyspę. (A foolish S.A.B.R.E. diplomat has arrived on the island. This is an ideal opportunity to interrogate him, then use the secrets he revealed to replace him with our own mole.)

Cel 3: Złap i przesłuchaj dyplomatę z organizacji P.A.T.R.I.O.T., który przybył na twoją wyspę. (A P.A.T.R.I.O.T. diplomat has decided to pay our island a little visit. Interrogate him until he gives us some information we can use to install one of our own diplomats in his stead.)

Cel 4: Złap i przesłuchaj dyplomatę z organizacji H.A.M.M.E.R., który przybył na twoją wyspę. (A H.A.M.M.E.R. diplomat is taking a hands-on approach to investigating our operations. Interrogate him and make him see the error of his ways, then replace him with one of our own diplomats.)

Cel 5: Złap i przesłuchaj dyplomatę z organizacji A.N.V.I.L., który przybył na twoją wyspę. (An A.N.V.I.L. diplomat is taking an ill-advised holiday on the island. Subject him to an interrogation, then replace him with one of our own.)

Cel 6: Złap i przesłuchaj dyplomatę z organizacji S.M.A.S.H., który przybył na twoją wyspę. (A S.M.A.S.H. diplomat has made an unscheduled stop at our island. Interrogate him and force him to reveal some information that will help us to install one of our own diplomats in his now vacated position.)

Do czasu kiedy pokonasz Jet Chana powinieneś mieć już wszystkich dyplomatów na wyspie - Evil Genius: Global Chaos 1, Wyspa 2 Rozdział 7 solucja - Evil Genius - poradnik do gry

Do czasu kiedy pokonasz Jet Chana powinieneś mieć już wszystkich dyplomatów na wyspie. Zwróć uwagę, że na mapie mają oni kolor różowych kropek (jak cywile), a nie czerwonych (jak wrogowie). Poznasz ich po postaci (przykład na obrazku po lewej) - to takie grubasy ubrane w różnokolorowe garnitury. Uważaj jednak - po każdego z nich zostanie wysłana grupa ratownicza. Dlatego staraj się po kolei łapać dyplomatów i także po kolei rozprawiać się z grupami ratowniczymi (mają oni wysoki stopień wyszkolenia, więc miej się na baczności). W międzyczasie szkól też własnych dyplomatów - potrzebnych ci będzie przynajmniej pięciu. Gdy złapiesz wszystkich pięciu dyplomatów, pojawią się nowe cele misji na miejsce tych starych.