Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: Siberia - misje, porady poradnik Evil Genius

Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2020

Liczba misji: 7

Liczba paneli: 2

Ryzyko: 3 - Evil Genius: Siberia - misje, porady - Evil Genius - poradnik do gry

Bribe Mercenary Scientist (1)

Ryzyko: 3

Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty

Otrzymywane "gorąco": 15

Otrzymywana złej sławy: 1

Dostępność: jeden z celów rozdziału 6 - "Road to Doomsday"

Potrzebni podwładni: 5 robotników, 2 lokajów, 2 mówców

Misja polega na pozyskaniu zaufania rosyjskiego naukowca, który stracił swoje zaufanie do komunizmu po tym, jak jego żona znalazła się w więzieniu. Za obietnicę pomocy zgodzi się rozpracować dla nas Kodeks Wiedzy.

Capture Marksman Specialist (2)

Ryzyko: 2

Czas potrzebny na ukończenie: 5 minut 20 sekund

Otrzymywane "gorąco": 35

Otrzymywana złej sławy: 1

Dostępność: po ukończeniu rozdziału 4 - "Masterplan Machination"

Potrzebni podwładni: 8 strażników

Misja polega na porwaniu instruktora strzelców wyborowych (Marksman) z bazy wojskowej w głębi Rosji. H.A.M.M.E.R. znany jest z wyjątkowych snajperów, posiadających niesamowitą celność i wytrzymałość, a wiedza takiego instruktora na pewno okaże się bardzo cenna. Misję tą można wykonywać nieskończoną ilość razy.

Henchman: Ivan (3)

Ryzyko: 0

Czas potrzebny na ukończenie: 20 sekund

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana zła sława: 5

Dostępność: 75 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 1 robotnik

Misja polega na zwerbowaniu do słusznej sprawy Red Ivana - najemnika po zęby uzbrojonego we wszelkiej maści śmiercionośną broń. Ivan szczególnie lubi używać swojej wielkiej bazooki i jest idealny do eliminowania dużych grup wrogów na otwartych przestrzeniach.

Mammoth Task (4)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 30 sekund

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana zła sława: 5

Dostępność: wystarczy odkryć

Potrzebni podwładni: 8 robotników

Misja polega na zmodyfikowaniu genów mamuta, którego chcą odtworzyć rosyjscy naukowcy i archeologowie, dzięki nowo wynalezionej genetycznej maszynie. Nowe mamuty będą o wiele bardziej agresywne niż ich krewni - na pewno zrobią porządny chaos w laboratorium.

Steal Codex of Knowledge (5)

Ryzyko: 7

Czas potrzebny na ukończenie: 7 minut 20 sekund

Otrzymywane "gorąco": 35

Otrzymywana złej sławy: 5

Dostępność: jeden z celów rozdziału 6 - "Road to Doomsday"

Potrzebni podwładni: 5 robotników, 5 strażników, 2 żołnierzy najemnych

Misja polega na kradzieży niezwykle ważnego urządzenia - przepotężnego zbioru informacji naukowych noszącego kryptonim "Kodeks Wiedzy". Jest to urządzenie niezbędne do przygotowania dnia zagłady.

Steal Mr Snuggles (6)

Ryzyko: 6

Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty

Otrzymywane "gorąco": 15

Otrzymywana zła sława: 1

Dostępność: po ukończeniu rozdziału 7 - "Global Chaos"

Potrzebni podwładni: 6 strażników, 3 dyplomatów

Misja polega na przybyciu do wioski Nowosibirsk i odwiedzeniu rodziny super-agentki Kateriny Frostonovy. Potem trzeba będzie ukraść jakiś przedmiot , do którego agentka jest bardzo przywiązana.

Vodka Plot (7)

Ryzyko: 4

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta 3 sekundy

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana zła sława: 10

Dostępność: 250 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 5 robotników, 10 techników, 3 żołnierzy najemnych

Misja polega na zniszczeniu fabryk produkujących wódkę marki Czerwony Władiwostok, najbardziej znaną i najbardziej cenioną. Brak wódki spowoduje chaos w państwie, gdyż nawet premier nigdzie się nie rusza bez butelki swojego ulubionego trunku.