Evil Genius: Siberia - misje, porady poradnik Evil Genius
Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2020
Liczba misji: 7
Liczba paneli: 2
Bribe Mercenary Scientist (1)
Ryzyko: 3
Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty
Otrzymywane "gorąco": 15
Otrzymywana złej sławy: 1
Dostępność: jeden z celów rozdziału 6 - "Road to Doomsday"
Potrzebni podwładni: 5 robotników, 2 lokajów, 2 mówców
Misja polega na pozyskaniu zaufania rosyjskiego naukowca, który stracił swoje zaufanie do komunizmu po tym, jak jego żona znalazła się w więzieniu. Za obietnicę pomocy zgodzi się rozpracować dla nas Kodeks Wiedzy.
Capture Marksman Specialist (2)
Ryzyko: 2
Czas potrzebny na ukończenie: 5 minut 20 sekund
Otrzymywane "gorąco": 35
Otrzymywana złej sławy: 1
Dostępność: po ukończeniu rozdziału 4 - "Masterplan Machination"
Potrzebni podwładni: 8 strażników
Misja polega na porwaniu instruktora strzelców wyborowych (Marksman) z bazy wojskowej w głębi Rosji. H.A.M.M.E.R. znany jest z wyjątkowych snajperów, posiadających niesamowitą celność i wytrzymałość, a wiedza takiego instruktora na pewno okaże się bardzo cenna. Misję tą można wykonywać nieskończoną ilość razy.
Henchman: Ivan (3)
Ryzyko: 0
Czas potrzebny na ukończenie: 20 sekund
Otrzymywane "gorąco": 10
Otrzymywana zła sława: 5
Dostępność: 75 punktów złej sławy
Potrzebni podwładni: 1 robotnik
Misja polega na zwerbowaniu do słusznej sprawy Red Ivana - najemnika po zęby uzbrojonego we wszelkiej maści śmiercionośną broń. Ivan szczególnie lubi używać swojej wielkiej bazooki i jest idealny do eliminowania dużych grup wrogów na otwartych przestrzeniach.
Mammoth Task (4)
Ryzyko: 1
Czas potrzebny na ukończenie: 30 sekund
Otrzymywane "gorąco": 10
Otrzymywana zła sława: 5
Dostępność: wystarczy odkryć
Potrzebni podwładni: 8 robotników
Misja polega na zmodyfikowaniu genów mamuta, którego chcą odtworzyć rosyjscy naukowcy i archeologowie, dzięki nowo wynalezionej genetycznej maszynie. Nowe mamuty będą o wiele bardziej agresywne niż ich krewni - na pewno zrobią porządny chaos w laboratorium.
Steal Codex of Knowledge (5)
Ryzyko: 7
Czas potrzebny na ukończenie: 7 minut 20 sekund
Otrzymywane "gorąco": 35
Otrzymywana złej sławy: 5
Dostępność: jeden z celów rozdziału 6 - "Road to Doomsday"
Potrzebni podwładni: 5 robotników, 5 strażników, 2 żołnierzy najemnych
Misja polega na kradzieży niezwykle ważnego urządzenia - przepotężnego zbioru informacji naukowych noszącego kryptonim "Kodeks Wiedzy". Jest to urządzenie niezbędne do przygotowania dnia zagłady.
Steal Mr Snuggles (6)
Ryzyko: 6
Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty
Otrzymywane "gorąco": 15
Otrzymywana zła sława: 1
Dostępność: po ukończeniu rozdziału 7 - "Global Chaos"
Potrzebni podwładni: 6 strażników, 3 dyplomatów
Misja polega na przybyciu do wioski Nowosibirsk i odwiedzeniu rodziny super-agentki Kateriny Frostonovy. Potem trzeba będzie ukraść jakiś przedmiot , do którego agentka jest bardzo przywiązana.
Vodka Plot (7)
Ryzyko: 4
Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta 3 sekundy
Otrzymywane "gorąco": 20
Otrzymywana zła sława: 10
Dostępność: 250 punktów złej sławy
Potrzebni podwładni: 5 robotników, 10 techników, 3 żołnierzy najemnych
Misja polega na zniszczeniu fabryk produkujących wódkę marki Czerwony Władiwostok, najbardziej znaną i najbardziej cenioną. Brak wódki spowoduje chaos w państwie, gdyż nawet premier nigdzie się nie rusza bez butelki swojego ulubionego trunku.