Evil Genius: Better Living Through Chemistry, Wyspa 1 Rozdział 3 solucja poradnik Evil Genius
Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2020
W porównaniu do poprzedniego ten rozdział jest wyjątkowo krótki. Tutaj jednak nauczysz się, jak rekrutować nowych najemników, gdyż osiągniesz odpowiednio wysoką złą sławę. Najpierw jednak zaczniemy od kradzieży sprzętu, który umożliwi wybudowanie laboratoria (Laboratory) w twojej bazie. Musisz w tym celu otworzyć okno światowej dominacji, wyszukać i wykonać odpowiednią misję w Japonii (Pacific Allies - Oriental Investigation). Dzięki temu będziesz mógł zbudować laboratorium co też uczyń. Dostaniesz kolejne cele misji:
Cel 1: Wykonaj jedną z trzech misji dotyczących kradzieży sprzętu laboratoryjnego, bez których rozpoczęcie badań naukowych jest niemożliwe. (The laboratory needs at least one piece of Experimental Apparatus before you can start ordering experiments. Steal either the Centrifuge, Impact Stress Analyzer or Laser, then research some new stuff.)
Cel 2: Wybuduj fałszywą maszynę laboratoryjną i dopilnuj, aby ukradli ją agenci sił sprawiedliwości. Dzięki temu pozbędziesz się ich natręctwa. (The forces of justice are going to be a constant thorn in our side until they've retrieved the Research Machine. Build a fake, and trick them into stealing that.)
Najpierw zajmiemy się celem drugim. Na początku wybuduj laboratorium i postaw maszynę laboratoryjną (Research Machine) i bank danych (Databank). Najlepiej, aby laboratorium znajdowało się w środku bazy, z dala od wejść. Będziesz mógł także postawić tablicę (Chalkboard) w swojej sali treningowej, służącą do trenowania techników - dzięki czemu staną się oni naukowcami (Scientist).
W międzyczasie najedź na miejsce, gdzie znajdował się twój poprzedni skarbiec - w chacie (Topside Shack). Nie powinno nic tam być, gdyż wcześniej powinieneś zniszczyć skarbiec (jeśli nie zniszczyłeś - zrób to teraz). Tak czy inaczej, wybuduj tam laboratorium i postaw fałszywą maszynę laboratoryjną (Fake Research Machine), dobuduj także drzwi i poziom zabezpieczenia ustaw na czwórkę - dzięki temu zainteresujesz agentów, którzy będą próbowali się włamać. Poniższy obrazek przedstawia, jak to powinno wyglądać.
Aby przyspieszyć "kradzież" twojej fałszywej maszyny, możesz wykonać misję Europe - Fool the Press. Jest ona szybka i łatwa, a dzięki niej na twoją wyspę zjedzie się więcej agentów. Nawet gdy ten cel zostanie wykonany, jeszcze następnego nie ruszaj. Ponieważ masz teraz 75 punktów złej sławy (lub powinieneś - jeśli nie masz, to wykonaj jakieś akty niesławy), to dzięki temu uzyskasz dostęp do kolejnego najemnika. Możesz wybrać jednego z trzech. Po dokładniejsze informacje zapraszam do działu "Najemnicy" - po przestudiowaniu opisów najemników będziesz wiedział, którego wybrać (a możesz wybrać tylko jednego spośród poniższych trzech). Poniżej natomiast znajduje się lista misji i obszarów związanych z werbowaniem najemników.
Europe - Henchman: The Matron
North Africa - Henchman: Dr Neurocide
Syberia - Henchman: Ivan
Drugi najemnik będzie niezbędny do utrzymania porządku w bazie w kolejnym rozdziale. Jednak teraz skupmy się na dokończeniu tego rozdziału. Musisz ukraść jedną (i tylko jedną ukraść możesz, resztę odkryjesz i dobudujesz później) maszynę służącą do rozpoczęcia odkryć naukowych. Pamiętaj aby nie wysyłać minimalnej liczby na misję, i żeby także dosłać lokajów, którzy będą obniżali "gorąco". Poniżej znajduje się lista tych misji - wykonaj jedną z nich:
Australia - Spining Around
Europe - Maximum Impact
West Coast - Frikkin Laser
Polecam zdobycie lasera, przyda się najbardziej. Kiedy skończysz, zakończysz rozdział i przejdziesz do następnego, trochę trudniejszego. Aha - będziesz mógł także wybudować w zbrojowni stojak z ciężkimi karabinami (Heavy Machine Gun Rack), których mogą używać tylko żołnierzy najemni.