Evil Genius: Turyści, agenci, super-agenci poradnik Evil Genius
Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2020
Gdybyś na swojej wyspie posiadał tylko geniusza, najemników i podwładnych, życie byłoby piękne. Niestety tak nie jest - prócz wymienionych postaci są także turyści, agenci i super-agenci. Na każdą grupę są osobne sposoby, które tu zostały dokładnie opisane.
Turyści
Turyści nie atakują i nic zniszczyć nie mogą. Niestety, są bardzo wścibscy i będą chodzić po wyspie w poszukiwaniu rozrywki. Zaatakowani nie będą walczyć, a od razu uciekać. Pod ich stopami będzie widoczne kółko - im bardziej jest ono czerwone, tym bardziej turysta jest podejrzliwy. Jedynym sposobem na turystów są hotele. Najlepiej budować mniejsze hotele (z jednym skrzydłem, a nie z trzema), a nie jeden wielki hotel. Mechanika działania turystów jest następująca - chodzą oni po wyspie. Jeśli zauważą coś ciekawego - hotel lub wejście do twojej bazy - to tam wejdą. Po pewnym czasie go opuszczą i pójdą dalej - wtedy najlepiej, aby na drodze mieli kolejny hotel. Opis wyposażenia hoteli znajduje się w odpowiednich działach. Nie należy pozwalać na to, aby wystraszeni turyści uciekali z wyspy, ponieważ podnosi to "gorąco" i sprawia, że szybciej opisani niżej agenci będą na wyspę przybywać.
Agenci
Im więcej "gorąca" - przez ucieczkę turystów, a przede wszystkim przez podwładnych na świecie i wykonane misje będziesz posiadał, tym więcej i lepszych agentów będzie na twoją wyspę przybywać. Czasami nie ma wyboru i trzeba wykonać jakąś misję, wtedy "gorąco" podskoczy i już możemy spodziewać się wizyty.
Każdy agent, który przybywa na twoją wyspę, ma pewną misję do wykonania. Jeśli czas na wykonanie misji się skończy, agent opuści wyspę. Zabieranie czasu agentom (np. dziesiątki korytarzy z zakrętami) jest więc bardzo dobrą rzeczą. Misja zależy od rodzaju agenta, np. złodzieje i rabusie mają za zadanie coś ukraść. Będą przeszukiwać twoją wyspę, aż znajdą coś ciekawego albo do kiedy czas im się skończy.
Agenci dzielą się na wiele typów, jednak można sklasyfikować ich pod trzema względami. Składa się na to jakość (czyli jak dobrze agenci są wyszkoleni), organizacja (z jakiej pochodzą, choć szczerze mówiąc to po prostu inna kategoria jakości, a także metody walki) oraz rodzaj (czyli jakie zadanie ma agent do wykonania na wyspie).
Po pierwsze, jakość. Są jej cztery poziomy - żałosny (Pathetic), słaby (Poor), dobry (Good), wyjątkowy (Exceptional). Logiczne - im wyższy poziom, tym agent jest trudniejszy do pokonania. Drugą sprawą jest organizacja: S.M.A.S.H., A.N.V.I.L., S.A.B.R.E., H.A.M.M.E.R., P.A.T.R.I.O.T. (w kolejności od najgorszej do najlepszej). Zależna jest od tego, w którym regionie narozrabiałeś i która organizacja trzyma nad nim pieczę. Ostatnią sprawą jest rodzaj agentów. Jest osiem rodzajów podzielonych na cztery grupy. Np. złodziej jest po prostu lepszą wersją rabusia. Im więcej "gorąca" masz w danym regionie, tym lepsze typy agentów organizacje będą wysyłać. Jeśli nadal będziesz zwiększał "gorąco", to grupy agentów będą liczniejsze.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie