Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: Global Chaos 2, Wyspa 2 Rozdział 7 solucja poradnik Evil Genius

Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2020

 

Cel 7: Umieść dyplomatę w sowieckiej radzie ministrów. (Plant a diplomat in the Soviet cabinet.)

Cel 8: Umieść dyplomatę w brytyjskim konsulacie, znajdującym się w Indiach. (Plant the diplomat at the British Consule at Bangalore, in the Indian Subcontinent)

Cel 9: Wyślij dyplomatę, by infiltrował rząd Singapuru. (Send a diplomat to infiltrate the Singaporean government.)

Cel 10: Wyślij dyplomatę do Urugwaju na miejsce tego, którego zlikwidowaliśmy. (Send a diplomat back to Uruguay in place of the one we liquidated.)

Cel 11: Umieść dyplomatę w senacie USA. (Install a diplomat into the US Senate.)

Masz do wykonania pięć misji, a do każdej potrzebny jest jeden dyplomata. Jednak polecam wysyłać więcej niż jednego, a także jakichś naukowych i zbrojnych podwładnych (do zmniejszania czasu misji oraz do ochrony dyplomatów). Jeśli nie widzisz misji, to musisz najpierw je odkryć - wyślij więc podwładnych w region i wybierz opcję "Plotting", uważając jednocześnie na super-agentów i siły policyjne, które mogą się pojawiać, wtedy od razu się chowaj - "Hiding". Poniżej znajduje się lista misji do wykonania:

East Coast - Bribe a Place on the P.A.T.R.I.O.T. Council

Eastern Bloc - Plant an Agent on H.A.M.M.E.R. Council

South America - Infiltrate and Coerce S.M.A.S.H.

Southeast Asia - Blackmail a Seat on A.N.V.I.L. Council

The Indian Subcontinent - Swindle a Seat on the S.A.B.R.E. Council

Po wykonaniu tych misji poczekaj aż "gorąco" spadnie do zera lub przynajmniej do poziomu, kiedy na wyspę przybywać będą agenci-detektywi. Wtedy rozpocznij kradzież materiałów. Musisz zdobyć 25 skrzynek z materiałami, najlepiej z jednego regionu zdobądź wszystkie (lepiej jest mieć bardzo wysokie "gorąco" w jednym regionie niż wysokie we wszystkich). Poniżej masz pięć miejsc, z których możesz czerpać materiały (musisz po prostu wykonać jedną z tych misji dwadzieścia pięć razy):

Central Asia - Infiltrate A.N.V.I.L's Top-Secret Ore Mine

Eastern Bloc - Steal Oil from ESKO Oil refinery

Mid West - Takeover the Wyotech Advanced Polymers

South America - Infiltrate A.N.V.I.L's Top-Secret Ore Mine

Southern Africa - Buyout De Lageers Diamond Mining Inc

Materiały będą składowane w chłodni, jak przedstawia to obrazek powyżej - Evil Genius: Global Chaos 2, Wyspa 2 Rozdział 7 solucja - Evil Genius - poradnik do gry

Materiały będą składowane w chłodni, jak przedstawia to obrazek powyżej. Jeśli zdecydujesz się wykonać jakąś misję, to poślij tam więcej podwładnych, aby "starczyło" ich na dwudziestopięciokrotne powtórzenie misji. W międzyczasie pilnuj wejść do bazy i miej w pogotowiu najemników. Nie pozwól, by uzbrojony skład żołnierzy przybył na wyspę i zabijał z daleka twoich podwładnych, którzy będą próbowali przenieś materiały z lotniska do wnętrza bazy. Nie zapominaj o specjalnych umiejętnościach najemników, które mogą się okazać niezwykle pomocne. Możesz nawet dobudować drugie wejście do portu, aby podwładni mieli krótką drogę do bazy. W międzyczasie, gdy materiały będą składowane w chłodni, buduj kolejne części rakiety (musisz wpierw wybudować rusztowanie). Poniższy obrazek przedstawia kilka części w liście po lewej oraz rusztowanie na górze:

Niewątpliwie twoje punkty złej sławy zaczną się zwiększać - Evil Genius: Global Chaos 2, Wyspa 2 Rozdział 7 solucja - Evil Genius - poradnik do gry

Niewątpliwie twoje punkty złej sławy zaczną się zwiększać. Po pierwsze, po dojściu do 250 punktów uzyskasz dostęp do szeregu nowych misji - jedna z nich pozwoli zdobyć kasyno (Casino) do hotelu (Southern Africa - Gambling Pay-Off). Potem, gdy osiągniesz 290 punktów, nowy super-agent zacznie cię ścigać - Dirk Masters . Wreszcie, po osiągnięciu 300 punktów dostaniesz dostęp do kolejnych, najtrudniejszych i przynoszących najwięcej złej sławy i korzyści misji. Będziesz mógł także wybrać po raz ostatni "drugiego" najemnika - będą to ci sami, spośród których wybierałeś osiągając 75 i 175 punktów złej sławy, jednak dołączy do nich także Mesmero (Australia ). Jego polecam wybrać. Gdy ten rozdział zostanie zakończony, przejdziesz do dwóch następnych od razu (opisanych oczywiście po kolei).