Evil Genius: Southern Africa - misje, porady poradnik Evil Genius
Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2020
Liczba misji: 6
Liczba paneli: 4
Buyout De Lageers Diamond Mining Inc (1)
Ryzyko: 0
Czas potrzebny na ukończenie: 30 sekund
Otrzymywane "gorąco": 30
Otrzymywana zła sława: 5
Dostępność: jeden z celów rozdziału 7 - "Global Chaos"
Potrzebni podwładni: 5 strażników, 4 żołnierzy najemnych, 2 fizyków kwantowych
Misja ta polega na zawitaniu do kopalni diamentów De Laagersa i wykupienie jej siłą. Dzięki temu będziemy mogli wykraść naenergetyzowane diamenty , które posłużą do konstrukcji rakiety. Materiały po zdobyciu będą składowane w chłodni.
Destroy Diamond Mine (2)
Ryzyko: 3
Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta
Otrzymywane "gorąco": 20
Otrzymywana zła sława: 10
Dostępność: wystarczy odkryć
Potrzebni podwładni: 6 robotników, 6 techników
Misja polega na sabotażu kopalni diamentów, która należy do niejakiego De Laagersa. Współpracuje on z organizacją S.A.B.R.E. - zawalenie kopalni powinno być wystarczającą nauczką i przykładem.
Employ Mercenary Scientist (3)
Ryzyko: 3
Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty
Otrzymywane "gorąco": 15
Otrzymywana złej sławy: 1
Dostępność: jeden z celów rozdziału 6 - "Road to Doomsday"
Potrzebni podwładni: 5 robotników, 2 lokajów, 2 mówców
Misja polega na zatrudnieniu naukowca, któremu ostatnio S.A.B.R.E. odcięło fundusze na badania. Jego rozgoryczenie i nasze "pomocne" dłonie w postaci pieniążków pozwolą przekonać naukowca, aby pomógł nam rozpracować Kodeks Wiedzy.
Gambling Pay Off (4)
Ryzyko: 1
Czas potrebny na ukończenie: 1 minuta
Otrzymywane "gorąco": 10
Otrzymywana złej sławy: 5
Dostępność: 250 punktów złej sławy
Potrzebni podwładni: 4 robotników, 2 strażników
Misja polega na zniszczeniu dokumentacji o hotelach z kasynami na wybrzeżach Afryki. S.M.A.S.H. dokonało rewizji w związku z podejrzeniem o handel narkotykami. Jeśli zniszczymy te dokumenty, to właściciele kasyn w podziękowaniu sprzedadzą nam licencje i bez przeszkód będziemy mogli budować kasyna i na naszej wyspie (Casino).
General Disarray (5)
Ryzyko: 2
Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta
Otrzymywane "gorąco": 10
Otrzymywana zła sława: 5
Dostępność: wystarczy odkryć
Potrzebni podwładni: 4 robotników, 2 strażników
Misja polega na uratowaniu generała Mbotha, przywódcy gangu, którego ścigają siły antyterrorystyczne S.A.B.R.E.
Pilfer Giant Diamond (6)
Ryzyko: 2
Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta
Otrzymywane "gorąco": 20
Otrzymywana złej sławy: 10
Dostępność: 250 punktów złej sławy
Potrzebni podwładni: 10 lokajów, 3 strażników
Misja polega na dostaniu się na aukcję i podbiciu ceny diamentów do granic możliwości. Diamenty te będą prezentem dla żony szefa organizacji S.A.B.R.E. Jak tylko przewodniczący wyda wszystkie swoje pieniądze, włamiemy się do jego domu i ukradniemy diamenty.