Evil Genius: Australia - misje, porady poradnik Evil Genius
Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2020
Liczba misji: 6
Liczba paneli: 3
Acquire some Doomsday Device Data (1)
Ryzyko: 1
Czas potrzebny na ukończenie: 7 minut 20 sekund
Otrzymywane "gorąco": 20
Otrzymywana zła sława: 1
Dostępność: jeden z celów rozdziału 4 - "Masterplan Machination"
Potrzebni podwładni: 4 żołnierzy najemnych
Misja polega na wykradzeniu danych z laboratorium, które zostało niedawno przeniesione do Australii po to, by badania były bardziej bezpieczne. Jednak nie cały personel, a w szczególności strażnicy i ochrona, są na miejscu. Kradzież pozwoli przygotować Dzień Zagłady, w którym przejmiesz świat.
Burn National Park (2)
Ryzyko: 2
Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta
Otrzymywane "gorąco": 20
Otrzymywana zła sława: 10
Dostępność: wystarczy odkryć
Potrzebni podwładni: 10 strażników
Misja polega na spaleniu australijskiego parku naturalnego im. Darwina, który corocznie ściąga setki tysięcy turystów.
Eye Spy (3)
Ryzyko: 1
Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta
Otrzymywane "gorąco": 10
Otrzymywana zła sława: 5
Dostępność: wystarczy odkryć
Potrzebni podwładni: 6 robotników, 1 technik
Misja polega na kradzieży soczewek z nowo wynalezionego, rewolucyjnego teleskopu. Gapienie się w gwiazdy to naprawdę strata czasu - lepiej sprawdźmy, do czego innego możemy wykorzystać tą technologię.
Recruit The Great Mesmero (4)
Ryzyko: 0
Czas potrzebny na ukończenie: 20 sekund
Otrzymywane "gorąco": 10
Otrzymywana zła sława: 5
Dostępność: 300 punktów złej sławy
Potrzebni podwładni: 1 robotnik
Misja ta polega na rekrutacji Mesmero - niesamowitego hipnotyzera, zdolnego złamać nawet najtwardsze umysły i przejąć nad nimi kontrolę.
Spinning Around (5)
Ryzyko: 0
Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty
Otrzymywane "gorąco": 20
Otrzymywana złej sławy: 5
Dostępność: jeden z celów rozdziału 3 - "Better Living Through Chemistry"
Potrzebni podwładni: 2 techników, 2 strażników
Misja polega na kradzieży urządzenia (Centrifuge), które znajduje się w jednym z laboratoriów położonym na wyspach niedaleko Australii. To pozwoli na rozpoczęcie badań naukowych.
Steal the Electromagnetic Flux Transponder (6)
Ryzyko: 3
Czas potrzebny na ukończenie: 3 minuty
Otrzymywane "gorąco": 20
Otrzymywana zła sława: 5
Dostępność: jeden z celów rozdziału 9 - "Doomsday Beacons"
Potrzebni podwładni: 5 mówców, 5 żołnierzy najemnych
Misja polega na kradzieży nowoczesnego urządzenia komunikacyjnego, wynalezionego niedawno przez laboratoria organizacji S.A.B.R.E. Posłuży ono do budowy satelity.