Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: Mid West - misje, porady poradnik Evil Genius

Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2020

Liczba misji: 8

Liczba paneli: 2

Ryzyko: 2 - Evil Genius: Mid West - misje, porady - Evil Genius - poradnik do gry

Abduct Quantum Physicist (1)

Ryzyko: 2

Czas potrzebny na ukończenie: 2 minuty

Otrzymywane "gorąco": 35

Otrzymywana złej sławy: 1

Dostępność: po ukończeniu rozdziału 4 - "Masterplan Machination"

Potrzebni podwładni: 4 robotników, 3 techników, 1 naukowiec

Misja polega na uprowadzeniu fizyka kwantowego (Quantum Physicist) ze Strefy 51. Zadanie może być trudne, a dziedzina nauki niebezpieczna, jednak jest to nam absolutnie potrzebne do realizacji naszych niecnych planów. Misję tą można wykonywać nieskończoną ilość razy.

Infiltrate Dirk Master's Gym (2)

Ryzyko: 4

Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana zła sława: 1

Dostępność: po ukończeniu rozdziału 10 - "Satellite Construction"

Potrzebni podwładni: 5 robotników, 2 żołnierzy najemnych, 1 playboy, 2 biochemików

Misja ta polega na infiltracji siłowni super-agenta Dirka Mastersa i kradzieży jego ręcznika . Po przebadaniu potu super-agenta nasi naukowcy będą wiedzieli, co czyni go niezniszczalnym i spróbują wynaleźć kontr-specyfik.

Kidnap Militia Leader (3)

Ryzyko: 0

Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty

Otrzymywane "gorąco": 25

Otrzymywana zła sława: 1

Dostępność: misja dostępna po ukończeniu rozdziału 3 - "Better Living through Chemistry"

Potrzebni podwładni: 6 robotników

Misja ta polega na wprowadzeniu w pułapkę pewnego najemnika, samozwańczego bojownika o wolność i prawo, który nie raz pokrzyżował ci już plany. Zabicie go nie dałoby ci żadnej złej sławy, bo najemnik pracuje dla siebie, nie dla rządu - lepiej go porwać i przesłuchać. Otrzymasz wtedy żołnierza najemnego (Mercenary). Misję tą można wykonywać nieskończoną ilość razy.

Sabotage Jet-Pack Flight Test (4)

Ryzyko: 4

Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana zła sława: 10

Dostępność: 250 punktów złej sławy

Potrzebni podwładni: 3 mówców, 3 żołnierzy najemnych, 3 naukowców

Misja ta polega na sabotowaniu startu nowego wynalazku organizacji P.A.T.RI.O.T. - plecaka odrzutowego . Tuż przed startem ukradnijmy paliwo, a potem wyłówmy prototyp z morza i zabierzmy do bazy jako trofeum.

Steal the Gyroscopic Plasma Inducer (5)

Ryzyko: 5

Czas potrzebny na ukończenie: 3 minuty

Otrzymywane "gorąco": 20

Otrzymywana zła sława: 5

Dostępność: jeden z celów rozdziału 9 - "Doomsday Beacons"

Potrzebni podwładni: 3 mówców, 3 żołnierzy najemnych, 3 naukowców, 1 dyplomata, 1 biochemik

Misja ta polega na kradzieży nowoczesnego urządzenia stworzonego w laboratoriach organizacji P.A.T.R.I.O.T., a opartego na technologii obcych. Jest to żyroskopowy induktor plazmowy - zdobądź urządzenie, gdyż jest ono potrzebne do budowy satelity.

Take Spin-Doctor Hostage (6)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty

Otrzymywane "gorąco": 25

Otrzymywana zła sława: 1

Dostępność: misja dostępna po ukończeniu rozdziału 3 - "Better Living through Chemistry"

Potrzebni podwładni: 1 lokaj, 4 robotników

Misja ta polega na uprowadzeniu pewnego znanego amerykańskiego mówcy. Ten człowiek został obdarzony niezwykłym darem przemawiania, ale jego wiedza mogłaby się przydać także twoim podwładnym. Porwij go i przesłuchaj, a otrzymasz mówcę (Spin-Doctor). Misję tę można wykonywać nieskończoną ilość razy.

Takeover the Wyotech Advanced Polymers (7)

Ryzyko: 0

Czas potrzebny na ukończenie: 30 sekund

Otrzymywane "gorąco": 30

Otrzymywana zła sława: 5

Dostępność: jeden z celów rozdziału 7 - "Global Chaos"

Potrzebni podwładni: 5 strażników, 4 żołnierzy najemnych, 2 fizyków kwantowych

Misja ta polega włamaniu się do fabryki Wyotech i kradzieży ich wynalazku - niezwykle wytrzymałych i kowalnych polimerów . Materiały będą po kradzieży składowane w chłodni.

Well Suited (8)

Ryzyko: 1

Czas potrzebny na ukończenie: 30 sekund

Otrzymywane "gorąco": 10

Otrzymywana zła sława: 5

Dostępność: wystarczy odkryć

Potrzebni podwładni: 5 robotników, 5 techników

Misja ta polega na kradzieży projektów specjalnego kombinezonu dla astronautów, który przyda się nam, kiedy będziemy wysyłać naszych podwładnych w przestrzeń kosmiczną.