Evil Genius: Podwładni - opisy 1 poradnik Evil Genius
Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2020
Przy opisach podwładnych zostały umieszczone statystyki dotyczące działań na świecie, są one trzy: kradzież - jak podwładny jest dobry w kradzieży pieniędzy, spiskowanie - jak podwładny jest dobry w odkrywaniu aktów niesławy i zdrowie - jak podwładny jest wytrzymały. Statystyki te opisywane są sześcioma poziomami: Incapable (niemożliwy do wykonania), Terrible (beznadziejny), Poor (słaby), Fair (średni), Good (dobry) i Excellent (wyśmienity).
A - Construction Worker (Robotnik)
Podstawowi podwładni - odzyskujesz ich najłatwiej, jednak nie oznacza to, że są bezużyteczni. Jako jedyni potrafią podkładać materiały wybuchowe, aby robić miejsca w skale na nowe pomieszczenia i też jako jedyni mogą je budować. Jako jedyni mogą także przesłuchiwać złapanych zakładników i wydobywać informacje służące do transformacji w bardziej zaawansowany rodzaj podwładnego. Robotnik nie posiada żadnych specjalnych umiejętności. Robotnicy powodują najmniej "gorąca" w regionach. Gdy włączysz czerwony alarm, robotnicy uzbroją się w pistolety. Kradzież: beznadziejny Spiskowanie: beznadziejny Zdrowie: słaby |
B - Guard (Strażnik)
Strażnicy są podstawową jednostką, jeśli chodzi o obronę bazy. Uzbrajają się w karabiny, jeśli oczywiście w zbrojowni postawiłeś stojak z karabinami. Kradną dwa razy szybciej i też powodują dwa razy więcej "gorąca" niż robotnicy. Potrafią także chronić innych podwładnych podczas wykonywania misji, jednak ta umiejętność nie jest zbyt zaawansowana. Kradzież: średni Spiskowanie: beznadziejny Zdrowie: dobry |
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie