Evil Genius: Podwładni - opis 2 poradnik Evil Genius
Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2020
G - Spin-Doctor (Mówca)
Potrafią bardzo dobrze osłabiać przeciwników, błyskając fleszami i zasypując stekami bzdur, które totalnie dezorientują wroga (spada jego spryt). Nie mogą kraść i spiskować. Jeden mówca pokrywa "gorąco" wydzielane przez robotnika, o 20% może zmniejszyć także "gorąco" po wykonaniu misji. Mówcy mogą także obsługiwać obiekty w hotelach. Kradzież: niemożliwe do wykonania Spiskowanie: niemożliwe do wykonania Zdrowie: średni |
H - Biochemist (Biochemik)
Biochemik zajmuje się biologią i chemią, wszelkimi rodzajami toksycznych substancji, które służą do odkrywania nowych przedmiotów. Nie warto tracić go na kradzież - o wiele lepiej sprawuje się w spiskowaniu (9 razy lepiej od zwykłego robotnika) oraz zmniejszaniu czasu wykonywania misji (o 40%). Powoduje także więcej gorąca (trzy razy więcej od robotnika). Kradzież: średni Spiskowanie: wyśmienity Zdrowie: średni |
I - Diplomat (Dyplomata)
Dyplomaci są najlepsza jednostką jeśli chodzi o redukcję "gorąca" - potrafią zredukować "gorąco" wydzielane przez dwóch robotników lub przez jednostkę bardziej zaawansowaną (np. mistrza sztuk walki). O 30% zmniejsza "gorąco" po wykonaniu jakiejś misji. Dyplomaci potrafią obsługiwać obiekty w hotelach, a także próbować przekupywać tych agentów, którzy mają nad sobą ikonę osłabienia (Weaken Tag) - spada wtedy ich lojalność. Kradzież: niemożliwe do wykonania Spiskowanie: niemożliwe do wykonania Zdrowie: średni |
J - Marksman (Strzelec wyborowy)
Strzelcy wyborowi specjalizują się w wykańczaniu wrogów na odległość - są w tym najlepsi, zawsze mają przy sobie swój karabin. Są trzy i pół razy lepsi w kradzieży od robotników, jednak generują cztery razy więcej "gorąca". Są słabsi od żołnierzy najemnych w ochronie innych podwładnych podczas wykonywania misji. Kradzież: dobry Spiskowanie: słaby Zdrowie: wyśmienity |
K - Martial Artist (Mistrz sztuk walki)
W przeciwieństwie do strzelca wyborowego, mistrzowie sztuk walki specjalizują się w eliminowaniu wrogów w walce bezpośredniej. Najlepszy w łapaniu przeciwników. Jest trzy i pół raza lepszy w kradzieży od robotnika, generuje pięć razy więcej "gorąca". Są najlepsi w ochronie innych podwładnych podczas wykonywania misji (szczególnie, jeśli misje mają większy poziom trudności - np. 6, 7 punktów). Kradzież: dobry Spiskowanie: beznadziejny Zdrowie: wyśmienity |
L - Playboy (Playboy)
Czarujący przystojniacy są świetni w osłabianiu przeciwników - ich "ataki" redukują uwagę, spryt i lojalność jednocześnie (lecz wolniej niż pozostałe ataki podwładnych). Redukują o 40% "gorąco" powodowane przez wykonanie misji, oraz w podobnym stopniu "gorąco" generowane przez innych podwładnych przebywających w regionie. Kradzież: beznadziejny Spiskowanie: niemożliwe do wykonania Zdrowie: średni |
M - Quantum Physicist (Fizyk kwantowy)
Fizyka kwantowa to druga dziedzina potrzebna do badań i ci właśnie podwładni nią się zajmują. Prowadzą badania jak pozostali naukowi podwładni. Są dziesięciokrotnie lepsi w spiskowaniu od zwykłych robotników, a wydzielają tyle samo "gorąca" co naukowcy. Są także nieźli w kradzieży, lecz jak zwykle - lepiej fizyków kwantowych używać do rzeczy, w których sprawdzają się lepiej. Kradzież: średni Spiskowanie: wyśmienity Zdrowie: słaby |