Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Genius - poradnik do gry

Evil Genius - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evil Genius: Podwładni - opis 2 poradnik Evil Genius

Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2020

G - Spin-Doctor (Mówca)

Potrafią bardzo dobrze osłabiać przeciwników, błyskając fleszami i zasypując stekami bzdur, które totalnie dezorientują wroga (spada jego spryt) - Evil Genius: Podwładni - opis 2 - Evil Genius - poradnik do gry

Potrafią bardzo dobrze osłabiać przeciwników, błyskając fleszami i zasypując stekami bzdur, które totalnie dezorientują wroga (spada jego spryt). Nie mogą kraść i spiskować. Jeden mówca pokrywa "gorąco" wydzielane przez robotnika, o 20% może zmniejszyć także "gorąco" po wykonaniu misji. Mówcy mogą także obsługiwać obiekty w hotelach.

Kradzież: niemożliwe do wykonania

Spiskowanie: niemożliwe do wykonania

Zdrowie: średni

H - Biochemist (Biochemik)

Biochemik zajmuje się biologią i chemią, wszelkimi rodzajami toksycznych substancji, które służą do odkrywania nowych przedmiotów - Evil Genius: Podwładni - opis 2 - Evil Genius - poradnik do gry

Biochemik zajmuje się biologią i chemią, wszelkimi rodzajami toksycznych substancji, które służą do odkrywania nowych przedmiotów. Nie warto tracić go na kradzież - o wiele lepiej sprawuje się w spiskowaniu (9 razy lepiej od zwykłego robotnika) oraz zmniejszaniu czasu wykonywania misji (o 40%). Powoduje także więcej gorąca (trzy razy więcej od robotnika).

Kradzież: średni

Spiskowanie: wyśmienity

Zdrowie: średni

I - Diplomat (Dyplomata)

Dyplomaci są najlepsza jednostką jeśli chodzi o redukcję gorąca - potrafią zredukować gorąco wydzielane przez dwóch robotników lub przez jednostkę bardziej zaawansowaną (np - Evil Genius: Podwładni - opis 2 - Evil Genius - poradnik do gry

Dyplomaci są najlepsza jednostką jeśli chodzi o redukcję "gorąca" - potrafią zredukować "gorąco" wydzielane przez dwóch robotników lub przez jednostkę bardziej zaawansowaną (np. mistrza sztuk walki). O 30% zmniejsza "gorąco" po wykonaniu jakiejś misji. Dyplomaci potrafią obsługiwać obiekty w hotelach, a także próbować przekupywać tych agentów, którzy mają nad sobą ikonę osłabienia (Weaken Tag) - spada wtedy ich lojalność.

Kradzież: niemożliwe do wykonania

Spiskowanie: niemożliwe do wykonania

Zdrowie: średni

J - Marksman (Strzelec wyborowy)

Strzelcy wyborowi specjalizują się w wykańczaniu wrogów na odległość - są w tym najlepsi, zawsze mają przy sobie swój karabin - Evil Genius: Podwładni - opis 2 - Evil Genius - poradnik do gry

Strzelcy wyborowi specjalizują się w wykańczaniu wrogów na odległość - są w tym najlepsi, zawsze mają przy sobie swój karabin. Są trzy i pół razy lepsi w kradzieży od robotników, jednak generują cztery razy więcej "gorąca". Są słabsi od żołnierzy najemnych w ochronie innych podwładnych podczas wykonywania misji.

Kradzież: dobry

Spiskowanie: słaby

Zdrowie: wyśmienity

K - Martial Artist (Mistrz sztuk walki)

W przeciwieństwie do strzelca wyborowego, mistrzowie sztuk walki specjalizują się w eliminowaniu wrogów w walce bezpośredniej - Evil Genius: Podwładni - opis 2 - Evil Genius - poradnik do gry

W przeciwieństwie do strzelca wyborowego, mistrzowie sztuk walki specjalizują się w eliminowaniu wrogów w walce bezpośredniej. Najlepszy w łapaniu przeciwników. Jest trzy i pół raza lepszy w kradzieży od robotnika, generuje pięć razy więcej "gorąca". Są najlepsi w ochronie innych podwładnych podczas wykonywania misji (szczególnie, jeśli misje mają większy poziom trudności - np. 6, 7 punktów).

Kradzież: dobry

Spiskowanie: beznadziejny

Zdrowie: wyśmienity

L - Playboy (Playboy)

Czarujący przystojniacy są świetni w osłabianiu przeciwników - ich ataki redukują uwagę, spryt i lojalność jednocześnie (lecz wolniej niż pozostałe ataki podwładnych) - Evil Genius: Podwładni - opis 2 - Evil Genius - poradnik do gry

Czarujący przystojniacy są świetni w osłabianiu przeciwników - ich "ataki" redukują uwagę, spryt i lojalność jednocześnie (lecz wolniej niż pozostałe ataki podwładnych). Redukują o 40% "gorąco" powodowane przez wykonanie misji, oraz w podobnym stopniu "gorąco" generowane przez innych podwładnych przebywających w regionie.

Kradzież: beznadziejny

Spiskowanie: niemożliwe do wykonania

Zdrowie: średni

M - Quantum Physicist (Fizyk kwantowy)

Fizyka kwantowa to druga dziedzina potrzebna do badań i ci właśnie podwładni nią się zajmują - Evil Genius: Podwładni - opis 2 - Evil Genius - poradnik do gry

Fizyka kwantowa to druga dziedzina potrzebna do badań i ci właśnie podwładni nią się zajmują. Prowadzą badania jak pozostali naukowi podwładni. Są dziesięciokrotnie lepsi w spiskowaniu od zwykłych robotników, a wydzielają tyle samo "gorąca" co naukowcy. Są także nieźli w kradzieży, lecz jak zwykle - lepiej fizyków kwantowych używać do rzeczy, w których sprawdzają się lepiej.

Kradzież: średni

Spiskowanie: wyśmienity

Zdrowie: słaby