Evil Genius: Europe - misje, porady poradnik Evil Genius
Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2020
Liczba misji: 15
Liczba paneli: 5
Abduct Spin-Doctor (1)
Ryzyko: 0
Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty
Otrzymywane "gorąco": 25
Otrzymywana zła sława: 1
Dostępność: misja dostępna po ukończeniu rozdziału 3 - "Better Living through Chemistry"
Potrzebni podwładni: 6 robotników
Misja ta polega na uprowadzeniu pewnego człowieka, o którym niedawno dowiedzieli się nasi podwładni. Jest to ekspert od negocjacji, lecz za jego usługi trzeba płacić. My natomiast go po prostu porwiemy - po przesłuchaniu dostaniesz mówcę (Spin-Doctor). Misję tą można wykonywać nieskończoną ilość razy.
Administer Steroids to Pamplona Bulls (2)
Ryzyko: 4
Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta
Otrzymywane "gorąco": 20
Otrzymywana złej sławy: 10
Dostępność: 250 punktów złej sławy
Potrzebni podwładni: 2 żołnierzy najemnych, 6 naukowców
Misja polega na zepsuciu corocznego "rajdu byków" w Pamplonie w Hiszpanii. Dodamy sterydów do pokarmu dla byków, które będą gonić młodych ludzi. Ci natomiast nie będą wiedzieli, że w tym roku już przed bykami nie uciekną.
Fool the Press (3)
Ryzyko: 0
Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta
Otrzymywane "gorąco": 10
Otrzymywana złej sławy: 5
Dostępność: jeden z celów rozdziału 3 - "Better Living Through Chemistry"
Potrzebni podwładni: 2 lokajów
Misja polega na włamaniu się do biura gazety londyńskiej i podmienieniu tekstów. Dzięki temu cały świat dowie się, że to ty ukradłeś maszynę laboratoryjną z Japonii.
Grab the Garibaldi Crown Jewels (4)
Ryzyko: 4
Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta
Otrzymywane "gorąco": 20
Otrzymywana złej sławy: 10
Dostępność: 250 punktów złej sławy
Potrzebni podwładni: 6 żołnierzy najemnych, 6 mówców
Misja polega na kradzieży rodzinnych klejnotów rodziny Garibaldich. Te świecidełka idealnie będą pasować do naszego skarbca.
Henchman: The Matron (5)
Ryzyko: 0
Czas potrzebny na ukończenie: 20 sekund
Otrzymywane "gorąco": 10
Otrzymywana złej sławy: 5
Dostępność: 75 punktów złej sławy
Potrzebni podwładni: 1 robotnik
Misja polega na zwerbowaniu nowego najemnika - Matrony , niepozornej babci i szalonej psychopatki, lubującej się w elektrycznych torturach.
Kidnap Quantum Physicist (6)
Ryzyko: 1
Czas potrzebny na ukończenie: 5 minut 20 sekund
Otrzymywane "gorąco": 35
Otrzymywana złej sławy: 1
Dostępność: po ukończeniu rozdziału 4 - "Masterplan Machination" + 220 punktów złej sławy
Potrzebni podwładni: 8 techników
Misja polega na złapaniu fizyka kwantowego (Quantum Physicist), który został odznaczony za swoje odkrycia nagrodą Nobla i zamierza teraz ją odebrać. Misję tę można wykonywać nieskończoną ilość razy.
Maximum Impact (7)
Ryzyko: 0
Czas potrzebny na ukończenie: 4 minuty
Otrzymywane "gorąco": 20
Otrzymywana złej sławy: 5
Dostępność: jeden z celów rozdziału 3 - "Better Living Through Chemistry"
Potrzebni podwładni: 2 techników, 2 strażników
Misja polega na kradzieży ze skandynawskiego laboratorium urządzenia nowej generacji (Impact Stress Analyzer). To pozwoli na rozpoczęcie badań naukowych.
Monkey Magic (8)
Ryzyko: 0
Czas potrzebny na ukończenie: 1 minuta
Otrzymywane "gorąco": 10
Otrzymywana złej sławy: 1
Dostępność: 300 punktów złej sławy
Potrzebni podwładni: 2 techników, 2 biochemików
Misja polega na porwaniu naukowca, który jest... małpą . Jest całkowicie uczłowieczony, a przy tym obdarzony niezwykłym talentem i zręcznością. Pomoże nam w naszych badaniach - wystarczy że będzie miał wystarczająco dużo cygar i bananów.
Royal Rumble (9)
Ryzyko: 1
Czas potrzebny na ukończenie: 3 minuty
Otrzymywane "gorąco": 10
Otrzymywana złej sławy: 5
Dostępność: 250 punktów złej sławy
Potrzebni podwładni: 7 lokajów, 3 mówców
Misja polega na skompromitowaniu księżniczki jednej z królewskich rodzin, poprzez dodanie narkotyków do jej napojów i umieszczeniu kilku ciekawych zabawek w jej ogrodzie. Do tego zwołać należy paparazzich - i tak kolejna królewska rodzina znajdzie się na nagłówkach brukowców.
Seize a Biochemist (10)
Ryzyko: 1
Czas potrzebny na ukończenie: 5 minut 20 sekund
Otrzymywane "gorąco": 35
Otrzymywana złej sławy: 1
Dostępność: po ukończeniu rozdziału 4 - "Masterplan Machination" + 220 punktów złej sławy
Potrzebni podwładni: 8 techników
Misja polega na uprowadzeniu biochemika (Biochemist) z laboratorium z Grenlandii, który posiada niesamowite umiejętności i wiedzę, jeśli chodzi o genetyczne modyfikacje. Misję tę można wykonywać nieskończoną ilość razy.
Seize Military Sniper (11)
Ryzyko: 1
Czas potrzebny na ukończenie: 5 minut 20 sekund
Otrzymywane "gorąco": 35
Otrzymywana złej sławy: 1
Dostępność: po ukończeniu rozdziału 4 - "Masterplan Machination" + 220 punktów złej sławy
Potrzebni podwładni: 4 robotników, 3 strażników, 1 żołnierz najemny
Misja polega na złapaniu jednego ze snajperów, którzy zostali wysłani razem z resztą sił policyjnych by uwolnić zakładników. Po przesłuchaniu snajpera otrzymasz strzelca wyborowego (Marksman). Misję tę można wykonywać nieskończoną ilość razy.
Snatch Riviera Playboy (12)
Ryzyko: 1
Czas potrzebny na ukończenie: 2 minuty
Otrzymywane "gorąco": 35
Otrzymywana złej sławy: 1
Dostępność: po ukończeniu rozdziału 4 - "Masterplan Machination" + 220 punktów złej sławy
Potrzebni podwładni: 8 lokajów
Misja polega na złapaniu jednego z uroczych i czarujących łajdaków, jakich we Włoszech jest pełno. Tacy ludzie, przystojni, obdarzeni niezwykłym darem przekonywania, mogą pozwolić nam szkolić naszych własnych playboyów - po przesłuchaniu więźnia zdobędziesz jednego z nich (Playboy). Misję tę można wykonywać nieskończoną ilość razy.
Steal Prototype Automatic Decoder (13)
Ryzyko: 7
Czas potrzebny na ukończenie: 2 minuty
Otrzymywane "gorąco": 30
Otrzymywana złej sławy: 15
Dostępność: 250 punktów złej sławy
Potrzebni podwładni: 5 lokajów, 4 żołnierzy najemnych, 4 mówców, 4 playboyów, 3 mistrzów sztuk walki
Misja polega na kradzieży maszyny dekodującej , która pozwoli złamać szyfry nałożone na korespondencję przewodniczącego organizacji S.A.B.R.E.
Uber-Loot: Arthur's Excalibur (14)
Ryzyko: 1
Czas potrzebny na ukończenie: 2 minuty
Otrzymywane "gorąco": 10
Otrzymywana zła sława: 5
Dostępność: misja dostępna po ukończeniu rozdziału 5 - "Loot and Pillage"
Potrzebni podwładni: 4 robotników, 6 strażników
Misja ta polega na kradzieży legendarnego miecza Króla Artura - Ekskalibura. Odkryty został on niedawno przez pewnego robotnika, a obecnie w miejscu odkrycia pracują archeologowie pod ochroną policji. Takiej okazji nie można przegapić. Jest to jeden z sześciu niezwykle cennych przedmiotów (Uber-Loot).
Uber-Loot: Eiffel Tower (15)
Ryzyko: 0
Czas potrzebny na ukończenie: 6 minut 20 sekund
Otrzymywane "gorąco": 15
Otrzymywana zła sława: 5
Dostępność: misja dostępna po ukończeniu rozdziału 5 - "Loot and Pillage"
Potrzebni podwładni: 4 techników, 4 lokajów
Misja ta polega na zmniejszeniu wieży Eiffela nowo wynalezionym promieniem zmniejszającym. Potem zabierz zmniejszoną wersję do swojej bazy. Jest to jeden z sześciu niezwykle cennych przedmiotów (Uber-Loot).