Evil Genius: Pomieszczenia, obiekty poradnik Evil Genius
Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2020
W tym rozdziale zawarte są opisy wszystkich pomieszczeń jakie można używać w grze, a także obiektów, jakie można w tych pomieszczeniach postawić. Pomieszczenia są poustawiane w takiej kolejności, w jakiej są na liście (pojawia się ona po kliknięciu prawym przyciskiem myszy na teren - wtedy, kiedy chcesz coś zbudować).
Warto wiedzieć że praktycznie wszystkie obiekty (prócz gaśnicy), które można postawić w korytarzu, można także ustawić je w innych pomieszczeniach. Zegary natomiast (Time Clock) można postawić w następujących pomieszczeniach: pokoju kontrolnym (Control Room), stołówce (Mess Halls), szpitalu (Infirmary), chłodni (Freezer) i we wszystkich pomieszczeniach hotelowych.
Przy wymienianiu przedmiotów został podany ich koszt, energia jaką wykorzystują oraz "gorąco" jakie generują wokół siebie. Ceny obiektów zmieniają się wraz z poziomami trudności, w poradniku zostały podane takie, jakie są na poziomie normalnym (Normal).
Jeśli przed nazwą przedmiotu jest gwiazdka ("*") oznacza to, że dany przedmiot należy odkryć drogą badań naukowych (patrz rozdział "Badania naukowe"). Jeśli nie ma gwiazdki, obiekt jest dostępny już od początku. Jeśli natomiast przed obiektem są dwie gwiazdki ("**"), oznacza to, że jest on dostępny tylko po wpisaniu kodu na wszystkie przedmioty.
Niektóre przedmioty wymagają ludzi do obsługi, inne same się obsługują. Będzie to podane w opisie ilu i jakich podwładnych potrzeba do obsługiwania danego przedmiotu. Niektóre obiekty i pomieszczenia zdobywa się poprzez akty niesławy (misje) - np. archiwa oraz kasyno. Część pomieszczeń i obiektów będzie dostępna dopiero po wykonaniu pierwszego rozdziału.