Waste Wing Part 2 | Rozdział 4 - Queensland | Alice Madness Returns poradnik Alice: Madness Returns
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Waste Wing Part 2
Po wyjściu z pokoju kierujemy się w prawo. Za kamiennym sercem znajdujemy mysią dziurkę. Zabieramy ze sobą butelkę. Wychodzimy z komnaty i idziemy w lewo. Likwidujemy duet Card Guards.
Wychodzimy na górną platformę dzięki urządzeniom emitującym parę i wchodzimy do Radula Roomu.
Naszym zadaniem jest przetrwanie kilkudziesięciu sekund w obliczu starcia z duetami Drowned Sailor i Daimyo Wasp. Tradycyjnie już biegamy dookoła planszy.
Odbieramy należne nam Rose Paint, wychodzimy z pokoju i idziemy dalszą ścieżką.
Przechodzimy po platformach na spory plac. Tam mierzymy się z karcianymi strażnikami oraz Insidious i Drifting Ruin.
Po prawej, pod małą półką, znajdujemy świński ryjek.
Idziemy w stronę zasłoniętej jaskini, korzystając z niewidzialnych platform.
Niszczymy przeszkodę, przechodzimy przez mysią dziurkę i zabieramy butelkę.
Wychodzimy na górną półkę, korzystając z mechanizmu poruszania się obu platform. Wrzucamy bombę na pierwszą widoczną platformę i szybko przebiegamy na podnoszącą się drugą.
Pociągamy za dźwignię i korzystając z niżej położonych platform przechodzimy na drugą stronę.
Przed nami kolejna szachowa partyjka - przedostajemy się obiema figurami na wskazane pola, omijając ataki skoczków.
Przechodzimy przez olbrzymie wrota i otwieramy drzwi zlokalizowane na najwyższej kamiennej półce. Przy okazji zdobywamy wspomnienie.