Trunk (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns poradnik Alice: Madness Returns
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Po przejściu przez tunel znajdujemy butelkę. Wracamy na główny plac.

Wspinamy się w górę, korzystając z pary. Dochodzimy do planszy pokrytej zielenią.
![]() | ![]() |
Uważamy na płomienie o bardzo dużym zasięgu. Idziemy lewą stroną. Zwracamy uwagę na ogień, który pojawia się tuż przed jaskinią zakrytą plastrem miodu. Rozwalamy przeszkodę ładunkiem herbaty. W środku znajdujemy łańcuch, za który pociągamy.
![]() | ![]() |
Przeskakujemy w kierunku mysiej dziurki widocznej naprzeciwko. W środku znajdujemy wejście do Radula Room.

Naszym zadaniem jest przetrwanie nieokreślonego czasu pod ostrzałem Madcapów i Cannon Crabów. Stosujemy doskonale znaną taktykę biegania w kółko po planszy. Tutaj również sprawdza się doskonale.

Zabieramy kolejne Rose Paint i wracamy do ognistej rzeczywistości.

Nie wchodzimy do mysiej dziurki - idziemy korytarzykiem obok. Po chwili znajdujemy kolejne wspomnienie.
![]() | ![]() |
Idziemy po kolumnach w stronę mysiej dziurki będącej przejściem do kolejnej lokacji. Uważamy na kamienną stopę zdolna nas wprasować w ziemię zarówno po jednej, jak i po drugiej stronie tunelu.

W kolejnej salce czeka nas potyczka z trzema wściekłymi pszczołami. Uważamy na przeszkodę czającą się nad schodami.
![]() | ![]() |
Przed nami kolejny ruchomy płomień - biegniemy zgodnie z jego obrotem i wskakujemy na platformy po lewej. Niszczymy plaster miodu.

W rogu salki znajdujemy butelkę. Pociągamy także za łańcuch.

Korzystając z ruchomych kolumn wychodzimy na najwyżej zlokalizowaną półkę skalną.