Trunk (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns poradnik Alice: Madness Returns
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Po przejściu przez tunel znajdujemy butelkę. Wracamy na główny plac.
Wspinamy się w górę, korzystając z pary. Dochodzimy do planszy pokrytej zielenią.
Uważamy na płomienie o bardzo dużym zasięgu. Idziemy lewą stroną. Zwracamy uwagę na ogień, który pojawia się tuż przed jaskinią zakrytą plastrem miodu. Rozwalamy przeszkodę ładunkiem herbaty. W środku znajdujemy łańcuch, za który pociągamy.
Przeskakujemy w kierunku mysiej dziurki widocznej naprzeciwko. W środku znajdujemy wejście do Radula Room.
Naszym zadaniem jest przetrwanie nieokreślonego czasu pod ostrzałem Madcapów i Cannon Crabów. Stosujemy doskonale znaną taktykę biegania w kółko po planszy. Tutaj również sprawdza się doskonale.
Zabieramy kolejne Rose Paint i wracamy do ognistej rzeczywistości.
Nie wchodzimy do mysiej dziurki - idziemy korytarzykiem obok. Po chwili znajdujemy kolejne wspomnienie.
Idziemy po kolumnach w stronę mysiej dziurki będącej przejściem do kolejnej lokacji. Uważamy na kamienną stopę zdolna nas wprasować w ziemię zarówno po jednej, jak i po drugiej stronie tunelu.
W kolejnej salce czeka nas potyczka z trzema wściekłymi pszczołami. Uważamy na przeszkodę czającą się nad schodami.
Przed nami kolejny ruchomy płomień - biegniemy zgodnie z jego obrotem i wskakujemy na platformy po lewej. Niszczymy plaster miodu.
W rogu salki znajdujemy butelkę. Pociągamy także za łańcuch.
Korzystając z ruchomych kolumn wychodzimy na najwyżej zlokalizowaną półkę skalną.