About Face | Rozdział 1 - Hatter's Domain | Alice Madness Returns poradnik Alice: Madness Returns
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
About Face
![]() | ![]() |
Po wysłuchaniu opowieści Hattera ruszamy w poszukiwania pozostałych części ciała bohatera. Niszczymy przeszkodę stojącą na drodze do prawej komnaty i zabieramy stamtąd butelkę. Idziemy w drugą stronę i niszczymy drugie drzwi. Wracamy z powrotem do prawego kącika.

Rzucamy bombę zegarową tak, by pod jej ciężarem przełącznik z kowadełkiem został wciśnięty. Przebiegamy na drugą stronę i wskakujemy na koło zębate będące windą, nie detonując ładunku.

Gdy wyjedziemy na górę, na środku planszy leży Umbrella (parasol), stanowiący od tej pory naszą główną siłę defensywną - dzięki niemu będziemy w stanie bronić się przed ostrzałem wroga i odbijać pociski.

Już po chwili możemy się przekonać, jak bardzo przydatny jest ten parasol w akcji. Na drodze staje nam bowiem Menacing Ruin - zmutowana wersja mniejszych kolegów. Sposobem na jego załatwienie jest bronienie się przed atakami, odbijanie pocisków i strzelanie z młynka wprost w głowy zlokalizowane na jego cielsku. Wzorcową walkę z tym wrogiem zobaczycie na poniższym filmiku.
![]() | ![]() |
Po prawej stronie wychodząc z windy, obok przełącznika fruwa świński ryjek, którego oczywiście zestrzeliwujemy. Wskakujemy na pojawiającą się platformę i zdobywamy wspomnienie. Strzelamy w przełącznik obok którego fruwał ryjek i wychodzimy po odblokowanej ścieżce w górę. Zjeżdżamy wózkiem po torach do kolejnej lokacji.