Least Wing (2) | Rozdział 4 - Queensland | Alice Madness Returns poradnik Alice: Madness Returns
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Na przeciwległej skale znajdujemy świński ryjek. Wracamy z powrotem w miejsce, w którym pojedynkowaliśmy się z karcianymi strażnikami i idziemy w stronę drzwi. Po krótkiej rozmowie niestety jesteśmy zmuszeni zniszczyć oblicze kamiennego króla i podążamy w dalszym kierunku.
Przed wejściem na schody niszczymy przeszkodę po lewej. Wchodzimy do małej salki, gdzie znajdujemy wspomnienie.
Wchodzimy do sporego zamczyska. Wchodzimy do malutkiej komnaty z portretem diablicy - po lewej znajdujemy wspomnienie.
Wciskamy przycisk i przechodzimy po platformach do kolejnej sali.
Obracamy się za siebie i patrzymy nad wejście - tam radośnie chrząka świński ryjek.
Wychodzimy z pomieszczenia. Wciskamy przycisk i za pomocą pary dostajemy się w okolice mysiej dziurki zlokalizowanej w małej wyrwie po lewej.
W środku zaś znajdujemy kolejne wspomnienie. Wracamy do sali ze świńskim ryjkiem.
Niszczymy zaślepkę zasłaniającą dziurę w ziemi po lewej stronie. Znajdujemy tam butelkę.
Podobnie postępujemy z zaślepką po prawej. Korzystamy z trampoliny. Pociągamy za łańcuch i wracamy z powrotem na plac przed głównym wejściem.
Korzystając z pary wdrapujemy się na górę. Idziemy jedynym dostępnym korytarzem.
Niszczymy przeszkodę za pomocą ładunku herbaty. Bezpośrednio za nią znajdziemy butelkę.
Wchodzimy do sporego pomieszczenia. Pierwszy etap to walka z Card Guards, która nie przysporzy większych problemów.
Kolejna potyczka to już większe wyzwanie - walczymy przeciwko Executionerowi. Naszym zadaniem jest po prostu unikanie jego śmiercionośnej kosy i ładowanie w jego cielsko jak największej ilości herbaty i pieprzu.
Po chwili otworzą się drzwi, przez które bezzwłocznie uciekamy.