Oyster Garden- Beds Available (2) | Rozdział 2 - Deluded Depths poradnik Alice: Madness Returns
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Na kolejnym placu toczymy bój z Cannon Crabem oraz kilkoma sztukami Insidious Ruin. Przechodzimy przez drzwi do kolejnej lokacji.
![]() | ![]() |
Za kilka minut naszym zadaniem będzie ułożenie puzzli. Zanim jednak zaczniemy układankę, musimy znaleźć brakujące elementy. Wchodzimy do pierwszego korytarza po lewej - tam czeka nas walka z krabem i kilkoma rybami.

Wyskakujemy na skałę dzięki trampolinie i zbieramy pierwszy kawałek. Wracamy na plac.
![]() | ![]() |
Kolejny kawałek układanki znajdujemy naprzeciw wyjścia z tego korytarza. Tuż obok znajdujemy ukrytą mysią dziurkę - zmniejszamy się, przechodzimy przez nią i zabieramy klocek.

Po ostatni brakujący element wyruszamy, idąc w kierunku muru z kamieni - wyskakujemy nań za pomocą trampoliny.
![]() | ![]() |
Kierujemy się w lewo - wskakujemy na fluorescencyjną ścieżkę, niszczymy zaporę z rafy i zdobywamy wspomnienie. Wracamy do punktu wyjścia.
![]() | ![]() |
Wskakujemy na podwyższoną platformę po prawej. Rzucamy bombę na przycisk i szybko biegniemy w stronę otwartych drzwi, przeskakując po niewidzialnych platformach.
![]() | ![]() |
Wskakujemy na meduzę znajdującą się tuż obok. W powietrzu znajdujemy fruwający świński ryjek.
Przed nami teraz zadanie ułożenia plakatu reklamującego przedstawienie. Ponumerujmy pola na planszy od 1-9, zaczynając od lewego górnego rogu i licząc poziomo. By ułożyć plakat, wykonujemy następujące kroki: 2 klocek w dół, 3 w lewo, 6 do góry, 5 w lewo, 8 do góry, 9 w lewo.