Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Alice: Madness Returns - poradnik do gry

Alice: Madness Returns - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 3 - Oriental Grove (10-19) | Memories - wspomnienia poradnik Alice: Madness Returns

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

10 - Scroll of Happy Times - po zestrzeleniu świńskiego ryjka #6, za mysią dziurką - Rozdział 3 - Oriental Grove (10-19) | Memories - wspomnienia - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

10 - Scroll of Happy Times - po zestrzeleniu świńskiego ryjka #6, za mysią dziurką.

11 - Monastery Shelf Valley - na platformie z porcelanową damą, po lewej stronie za mysią dziurką - Rozdział 3 - Oriental Grove (10-19) | Memories - wspomnienia - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

11 - Monastery Shelf Valley - na platformie z porcelanową damą, po lewej stronie za mysią dziurką.

12 - Monastery Shelf Valley - w prawej odnodze drewnianego pasażu, blisko jego zakończenia - Rozdział 3 - Oriental Grove (10-19) | Memories - wspomnienia - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

12 - Monastery Shelf Valley - w prawej odnodze drewnianego pasażu, blisko jego zakończenia.

13 - Monastery Shelf Valley - automatycznie podczas przechodzenia przez drzwi - Rozdział 3 - Oriental Grove (10-19) | Memories - wspomnienia - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

13 - Monastery Shelf Valley - automatycznie podczas przechodzenia przez drzwi.

14 - Monastery Shelf Valley - po zakończeniu mini gierki muzycznej, na schodach po prawej stronie - Rozdział 3 - Oriental Grove (10-19) | Memories - wspomnienia - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

14 - Monastery Shelf Valley - po zakończeniu mini gierki muzycznej, na schodach po prawej stronie.

15 - Trunk - po walce z Drifting Ruin, na małej półce po prawej stronie - Rozdział 3 - Oriental Grove (10-19) | Memories - wspomnienia - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

15 - Trunk - po walce z Drifting Ruin, na małej półce po prawej stronie.

16 - Trunk - na ostatnim wachlarzu z tyłu - Rozdział 3 - Oriental Grove (10-19) | Memories - wspomnienia - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

16 - Trunk - na ostatnim wachlarzu z tyłu.

17 - Trunk - po wyjściu z Radula Roomu - Rozdział 3 - Oriental Grove (10-19) | Memories - wspomnienia - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

17 - Trunk - po wyjściu z Radula Roomu.

18 - West Peak Prison Village - po zestrzeleniu świńskiego ryjka #10, przechodząc po uruchomionych platformach - Rozdział 3 - Oriental Grove (10-19) | Memories - wspomnienia - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

18 - West Peak Prison Village - po zestrzeleniu świńskiego ryjka #10, przechodząc po uruchomionych platformach.

19 - Hellish Hive - po zestrzeleniu świńskiego ryjka #11, wychodząc w górę planszy po platformach - Rozdział 3 - Oriental Grove (10-19) | Memories - wspomnienia - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

19 - Hellish Hive - po zestrzeleniu świńskiego ryjka #11, wychodząc w górę planszy po platformach.