Naval Disaster | Rozdział 2 - Deluded Depths | Alice Madness Returns poradnik Alice: Madness Returns
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Naval Disaster
Wracamy w miejsce, gdzie przesiaduje Admirał. Niszczymy zaporę koralową, przechodzimy przez mysią dziurkę i zbieramy wspomnienie.
Idziemy w dół - skręcamy w prawo i przeskakujemy przez przepaść, unikając kontaktu z meduzą. Niszczymy przeszkodę i za pomocą pary przedostajemy się na drugi brzeg. Likwidujemy rybę i wchodzimy do jaskini zlokalizowanej tuż obok.
Zmniejszamy się i przechodzimy przez mysią dziurkę chowaną za rośliną. Tam znajdujemy butelkę. Wracamy w miejsce, gdzie zabiliśmy rybkę.
Zeskakujemy na platformę z ostrygą. Obracamy się za siebie i strzelamy w świński ryjek.
Poruszamy się dalej, skacząc pomiędzy kolejnymi gejzerami z parą.
Niszczymy przejście z rafą koralową i przechodzimy przez drzwi. Automatycznie otrzymujemy kolejne wspomnienie.
Przeskakujemy po meduzach na następną platformę. Omijamy czerwone przedstawicielki tego gatunku - białe to neutralne meduzy, z kolei niebieskie pełnią funkcję trampolin.
Teraz mamy po raz pierwszy do czynienia z postacią Drifting Soul. By pokonać przeciwnika, strzelamy w jedną z bomb, zanim zostaną one wyrzucone w naszym kierunku, a następnie szybko zadajemy kilka ciosów. Sposób na pokonanie duszka możecie zobaczyć na poniższym filmiku.
Patrzymy się w lewo, kurczymy się i przebiegamy po niewidzialnych platformach. Niszczymy zaporę z rozgwiazd i zabieramy wspomnienie. Uważamy na muszlę, która szybko się zamyka!
Wracamy na platformę i wciskamy przycisk z kowadełkiem na krawędzi. Strzelamy w pojawiający się przełącznik i przeskakujemy na drugą stronę po platformach.
Spoglądamy w prawo w stronę czerwonych meduz. Kurczymy się i przeskakujemy po niewidzialnych platformach aż do drewnianego pomostu.
Przechodzimy po kolejnej niewidzialnej ścieżce. Na drugiej złączce patrzymy się w górę, w stronę domu po lewej - znajdziemy tam kolejny świński ryjek, który zestrzeliwujemy. Teraz wracamy z powrotem do piaszczystego terenu.
Dochodzimy do wielkiej, czarnej rośliny rosnącej przy ścianie po lewej. To jednak tylko atrapa - zmniejszamy się i przechodzimy przez mysią dziurkę ukrytą za zasłoną - tam znajdziemy butelkę.