Waste Wing Part 1 (1) | Rozdział 4 - Queensland | Alice Madness Returns poradnik Alice: Madness Returns
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Waste Wing Part 1
To jednak nie koniec zabawy z ogromnym przeciwnikiem - karciany siepacz przedostaje się przez drzwi i zaczyna nas gonić. Biegniemy jak najszybciej w kierunku mysiej dziurki.
Idziemy na wprost w kierunku dwóch muszli. Niszczymy je i likwidujemy zaślepkę ukrywającą dziurę w podłożu. Znajdujemy tam wspomnienie.
Wychodzimy na zewnątrz, niszcząc dwie kolejne zapory. Pociągamy za łańcuch i wskakujemy na podwyższenie.
Tam czeka nas walka z Card Guards oraz kilkoma sztukami Insidious Ruin. Także Executioner nie daje za wygraną - jego uderzenie otwiera przejście do lochów zamczyska.
Po lądowaniu od razu parzymy za siebie - znajdujemy tam butelkę.
Nasz stary znajomy nie próżnuje - czeka nas kolejna dynamiczna ucieczka w dół planszy. Biegniemy do momentu, w którym za nami nie zamknie się krata.
Tam napotkamy kolejna armię mazistych potworków i karcianych strażników. Po chwili do wesołej trupy dołącza również karciany siepacz - naszym zadaniem jest jak najszybsze wyeliminowanie małych przeszkadzaczy.
Uciekamy z pola zagrożenia korzystając z pary.
Idziemy w górę planszy, korzystając z ruchomych platform. By jedna z nich osiągnęła pożądaną wysokość, na drugiej z nich kładziemy bombę.
Idziemy w lewo w kierunku platformy z kwiatkiem.
Za ścianką znajdujemy świński ryjek.
Wracamy na platformę i wskakujemy wyżej, korzystając z wcześniejszego schematu. Likwidujemy karcianego strażnika. Przeskakujemy w pobliże malutkiego serca i pociągamy za dźwignię.
Zanim przejdziemy przez drzwi, wskakujemy na podwyższenie, na którym znajdujemy zablokowane przejście. Niszczymy przeszkodę i zabieramy wspomnienie.
Przed nami prosta gra w szachy - musimy, mieszcząc się w określonych limitach ruchów, wejść na zaznaczone gwiazdką pola.
W kolejnej lokacji u góry na jednym z filarów znajdziemy świński ryjek.