Inky Veil | Rozdział 2 - Deluded Depths | Alice Madness Returns poradnik Alice: Madness Returns
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Inky Veil
Korzystając z platform-meduz idziemy naprzód.
Skręcamy w lewo na małą wysepkę. Na skale nad jedną z butelek znajdujemy świński ryjek, który zestrzeliwujemy. Idziemy naprzód do kolejnej wysepki.
Rozbijamy butelki z czerwonym płynem do momentu, w którym z jednej z nich wypłynie ośmiornica.
Idziemy dalej - odkrywamy niewidzialne, ruchome platformy i wyskakujemy na górę.
Rzucamy bombę zegarową na przycisk z kowadełkiem i biegniemy szybko w lewo. Zmniejszamy się i odkrywamy platformę, po której przeskakujemy na drewniany podest. Szybko strzelamy do znajdującego się za filarem przełącznika.
Idziemy w drugą stronę. Na środkowej platformie zmniejszamy się i znajdujemy ruchomą, niewidzialną platformę. Wyskakujemy na górę i zbieramy butelkę.
Dochodzimy na wysepkę i ponownie rozbijamy butelki. Poszukiwania w tej części nie przynoszą jednak skutku - przechodzimy przez mysią dziurkę i tam znajdujemy odpowiednią flaszeczkę. Wracamy z powrotem.
Idziemy w górę po niewidzialnych platformach i zbieramy butelkę. Ponownie wracamy i przechodzimy przez dziurkę.
Idziemy w górę skacząc po meduzach.
Rzucamy bombę zegarową na przycisk, biegniemy w lewo po niewidzialnej ścieżce i strzelamy w przełącznik.
Idziemy prawą stroną, korzystamy z trampoliny i przechodzimy przez bramę. Tuż za nią, po lewej stronie, znajdujemy kolejne wspomnienie. Schodzimy na dół i walczymy z Drifting Soul.
Teraz przed nami szybka sekwencja zręcznościowa. Wskakujemy na drewnianą platformę umieszczoną po lewej, rzucamy bombę na przycisk i szybko przebiegamy na najdalej wysuniętą platformę po prawej. Następnie szybko strzelamy w przełącznik. Ten sam schemat powtarzamy po chwili - z tą różnicą, że zaczynamy po prawej i przebiegamy na lewą stronę.
Teraz podobne, lecz zdecydowanie najtrudniejsze zadanie - przeskakujemy na najdalej wysuniętą na lewo platformę, wciskamy przycisk i wracamy na podest pomiędzy dwoma kolumnami. Tam znajdujemy przełącznik, w który szybko strzelamy.
Wracamy na wysepkę - wyskakujemy na górę po trampolinie, a następnie przemieszczamy się po kładce na drugą stronę. Rozbijamy butelki i poszukujemy ośmiornicy. Przechodzimy do kolejnego pokoiku i dzięki muszli przemieszczamy się do następnej lokacji.