Scorched Earth (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns poradnik Alice: Madness Returns
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Zmniejszamy się i odkrywamy trzy platformy wiszące w powietrzu. Przeskakujemy po nich uważając na płomienie wydobywające się z skalnych głów.
Niszczymy płaty miodu ładunkiem herbaty i pociągamy za łańcuch.
Wyskakujemy na pierwszą platformę i skręcamy w prawo. Za pomocą gejzerów z parą wskakujemy na kolejną planszę.
Na kolejnej planszy spotkamy kilka pszczółek samurajów. Po nich następuje walka z Daimyo Wasp. Król pszczelich samurajów jest odrobinę trudniejszy do zabicia, co wcale nie znaczy, że będziemy się z nim długo męczyć. Sposób jest prosty - unikamy jego ataków wirującą piką, a w momencie, gdy wznosi się w górę, kilkukrotnie strzelamy z młynka. Potem dopełniamy formalności atakując bądź nożem, bądź głową konia. Schemat powtarzamy kilkukrotnie, a przedstawiony sposób możemy zaobserwować na poniższym filmiku.
Nad brzegiem płynącego potoku, po lewej stronie w gąszczu bambusów znajdujemy kolejny świński ryjek, który zestrzeliwujemy.
Wchodzimy do świątyni. Skręcamy w prawo przed pomnikiem i niszczymy płat miodu - wciskamy przycisk.
Wskakujemy na windę znajdującą się naprzeciw - i zabieramy wspomnienie.
Przechodzimy obok pomnika i skręcamy w alejkę z bambusami.
Dochodzimy do końca alejki i zmniejszamy się - wówczas odkrywamy fruwający niewidzialny świński ryjek.
Jego zestrzelenie daje kolejny bonus - obok nas pojawia się butelka.
Wracamy na ścieżkę. Przeskakujemy po platformie na drugą stronę. Dochodzimy do planszy z kolejną układanką. Musimy również skompletować brakujące elementy. Pierwszy z nich leży tuż obok układanki.
By dostać drugi klocek, wchodzimy na małą półkę z ukrytą mysią dziurką. Wchodzimy przez tunel do jaskini i zdobywamy kolejną część.
Kolejny kawałek wymaga większego zaangażowania. Wyskakujemy w górę po trampolinie i niszczymy zaporą z miodu. Następnie zabijamy fruwającą pszczołę-samuraja i wciskamy przycisk znajdujący się pod wodospadem.
Wyskakujemy na górę po uruchomionej platformie i zabieramy klocek.
Ostatni fragment znajdujemy w niewielkiej jaskini po lewej stronie od zamkniętej bramy - niszczymy przeszkodę z plastrów miodu i podnosimy klocek.
Zabieramy się za układanie obrazka. Podobnie jak w poprzedniej układance, numerujemy klocki od 1 do 9, poczynając od umieszczonego w lewym górnym rogu i poruszając się poziomo. Układ ruchów jest następujący: 2 w dół, 3 w lewo, 6 w górę, 5 w prawo, 8 w górę, 9 w lewo.
Wychodzimy przez otwartą bramę. Skręcamy w lewo na skraju przepaści - za bambusami ukryta jest mysia dziurka.
W środku znajdujemy wspomnienie.
Korzystając z ruchomych platform i pary docieramy do starca.