Houndsditch Home | Rozdział 1 - Hatter's Domain | Alice Madness Returns poradnik Alice: Madness Returns
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Houndsditch Home
Grę zaczynamy w gabinecie doktora Rumby'ego. Po zakończeniu konsultacji i próby zwalczenia powracających koszmarów z przeszłości opuszczamy budynek. Kierujemy się korytarzem w stronę schodów, przechodząc obok dzieci grających w klasy. Po zejściu na parter idziemy jedyną dostępną drogą, wchodzimy do salonu i wychodzimy na zewnątrz.
Po wyjściu z budynku skręcamy w lewo w stronę "Whitechapel Market". Przechodzimy spokojnie przez targowisko do momentu, w którym spotkamy białego kota. Podążamy za nim. Dochodzimy do placu, w którym spotykamy się ze starszą panią i oglądamy jedną z wielu retrospekcji, jakie znajdziemy w trakcie całej gry.
Trafiamy na dach budynku. Przechodzimy przez drewniany mostek i podchodzimy do babci. Sprawy przybierają nieoczekiwany bieg - ziemia się rozstępuje, my zaś trafiamy wprost do Krainy Czarów.