Waste Wing Part 1 (2) | Rozdział 4 - Queensland | Alice Madness Returns poradnik Alice: Madness Returns
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Wchodzimy przez otwarte drzwi. Na małej salce znajdziemy wspomnienie.
Przed nami kolejna ucieczka przed Executionerem - na końcu ścieżki zjeżdżamy w dół.
Wchodzimy do mysiej dziurki schowanej za kamiennym sercem. Zdobywamy wspomnienie.
Przechodzimy kawałek drogi i niszczymy przeszkodę po prawej stronie ścieżki.
W środku salki znajdujemy butelkę.
W kolejnej komnacie czeka nas walka z Armored Card Guard. By pokonać, wcielamy w życie prosty sposób - podczas zamachu robimy unik i zarzucamy go dużą ilością ciosów. Sposób na jego pokonanie ilustruje poniższy filmik.
Po chwili zmierzymy się kolejnym uzbrojonym strażnikiem. Po walce schodzimy w dół. Wskakujemy na pierwszą platformę i patrzymy w górę - na ścianie wisi świński ryjek. Zostawiamy bombę na platformie i wskakujemy szybko na górę korzystając z trampolin.
Przemieszczamy się w kierunku odkrytej mysiej dziurki. Zdobywamy wspomnienie.
Idziemy dalej. Na platformie z kolorem karo obracamy się w stronę ściany. Niszczymy przeszkodę i zdobywamy butelkę.
Wracamy do wcześniejszego punktu. Wchodzimy na platformę z kolorem pik i wyskakujemy na górną platformę. Znajdujemy tam butelkę.
Wracamy na właściwą ścieżkę. Wychodzimy na sporą, kamienną platformę. Likwidujemy cały zastęp karcianych strażników.
Wchodzimy na platformę zlokalizowaną w centrum sali. Rozbijamy maź blokującą dostęp do dźwigni i uruchamiamy mechanizm. Schodzimy na kamienną platformę.
Za pomocą pary przedostajemy się na małe podwyższenie. Wchodzimy do Radula Roomu.
Eliminujemy pszczoły oraz jedną sztukę Eyepota. Na szczęście nie jest to wielkie wyzwanie.
Odbieramy należne na Rose Paint.