Lost Souls Locker (2) | Rozdział 2 - Deluded Depths | Alice Madness Returns poradnik Alice: Madness Returns
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Na następnej platformie uruchamiamy przycisk z kowadełkiem - robimy to wtedy, gdy światło powoli zacznie mijać naszą postać -dzięki niemu otrzymamy butelkę, która schowana jest w muszli. Gdy bomba wybuchnie - muszla natychmiast się zamknie. Korzystając z pary i kamiennej zjeżdżalni docieramy do ostatniego placu, gdzie niszczymy walizkę i uwalniamy duszę.
Wchodzimy do ostatniej, środkowej komnaty. Tym razem nasze zadanie - mimo iż pozornie wydaje się proste - wcale nie jest taki łatwe. Żeglarz walczy z nami wraz z kilkoma robaczkami, zwanymi Slithering Ruin. Ich pomoc jest szalenie frustrująca, gdyż przez nich ciężko skoncentrować swoje ataki na osobie żeglarza, wciskając klawisz Caps Lock. Ich zabicie też niewiele daje, gdyż po chwili pojawiają się kolejne osobniki. Musimy po prostu strzelać celnie i poruszać się blisko ducha żeglarza, często delikatnie ryzykując.
Idziemy wyznaczoną ścieżką. Uważamy tradycyjnie na zamykające się muszle.
Rzucamy bombę na przycisk i udajemy się w górę ścieżki po gejzerach z parą.
Zmniejszamy się i przechodzimy dalej po niewidzialnych platformach.
Na kolejnej platformie wciskamy przycisk z kowadełkiem i szybko skaczemy na trzecią platformę leżącą na wprost - znajdziemy tam butelkę.
Szybciutko wracamy na ścieżkę i wskakujemy na ostatnią platformę - tam niszczymy walizeczkę i uwalniamy ostatniego ducha.
Wracamy na główny plac, na którym spotkaliśmy ducha żeglarza. Idziemy jedyną dostępną ścieżką. Po przejście za bramę zmniejszamy się i patrzymy w lewo. Tam znajdujemy mysią dziurkę, przez którą przechodzimy.
Przed nami trudna sekwencja zręcznościowa - korzystamy z niewidzialnych platform, by dostać się na kamienny podest. Uważamy zwłaszcza na ostatnią, ruszającą się platformę.
Zbieramy wspomnienie leżące na kamiennym podwyższeniu i wracamy na ścieżkę.