Hellish Hive (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns poradnik Alice: Madness Returns
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Wchodzimy do jaskini i niszczymy znajdujący się zaraz po lewej plaster miodu.
Wyskakujemy w górę korzystając z nośnej pary i przechodzimy przez mysią dziurkę. W środku czeka na nas ostatnia w tym rozdziale butelka.
Niszczymy plaster miodu i przechodzimy dalej. Tuż za stalagmitem zlokalizowany MW centrum placu, po prawej stronie, znajdujemy mysią dziurkę, przez którą przechodzimy. W środku znajdziemy wejście do ostatniego w tym rozdziale Radula Room.
Przed nami do pokonania niezbyt trudny etap w widoku dwuwymiarowym. Cały czas poruszamy się w prawo i wykorzystamy rozlokowane na drodze naczynia z parą oraz trampoliny.
Unikamy także ostrzału ogniem z kamiennych głów. By się przed nim ochronić, zmniejszamy się i przechodzimy pod wystrzeliwanymi ognistymi kulami. Idziemy do końca planszy.
Zdobywamy ostatnie, czwarte w tym w rozdziale Rose Paint i powiększamy pasek naszego życia.
Wchodzimy na mały plac, gdzie przywitają nas trzy małe pszczoły. Niszczymy trzy kolejne plastry miodu i przechodzimy przez mysią dziurkę.
Idziemy w górę ścieżki, przeskakując po ruchomych platformach i korzystając z nośnej pary.
Na małym, kamiennym placyku czeka nas ciężka walka z pszczołami - z powietrza ostrzeliwują nas łucznicy, na placu musimy zmierzyć się z katanami Samurai Wasp, a na deser zostaje nam najtrudniejszy przeciwnik - Daimyo Wasp.
Po zakończonej potyczce patrzymy w górę - nad naszą głową fruwa świński ryjek.
Wyskakujemy w pobliże przejścia zablokowanego miodem za pomocą odblokowanych platform.
Idziemy w górę po półkach skalnych i zabieramy wspomnienie. Wracamy na plac i przechodzimy przez otwartą bramę. Wracamy do doskonale znanej nam komnaty. Ponownie, korzystając z obrazu, przenosimy się do dwuwymiarowego etapu.