Sliding toward Oblivion | Rozdział 2 - Deluded Depths | Alice Madness Returns poradnik Alice: Madness Returns
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Sliding toward Oblivion
Spadamy do małego pomieszczenia. Wskakujemy na pierwszą platformę po lewej. Kurczymy się i wyskakujemy na górę po ukrytych, fioletowych platformach.
Obracamy się za siebie - na naszej wysokości widzimy świński ryjek, w który oczywiście strzelamy. Zeskakujemy na dół i korzystając z trampoliny wyskakujemy w górę.
Teraz czeka nas przejażdżka po lodowej zjeżdżalni. Podczas ślizgu unikamy porozrzucanych po trasie miejsc z parzącymi węgielkami.
Wchodzimy do małej salki, gdzie czeka nas potyczka z rybami oraz Menacing Ruin.
Zeskakujemy na dół, obracamy się za siebie i niszczymy lodową taflę z wizerunkiem konia. Wchodzimy do środka i zabieramy butelkę.
Wchodzimy do wnętrza sporej roślinki - to pierwszy z czterech w tym rozdziale Radula Room.
Naszym zadaniem jest odpowiedzieć na pytanie: "How is the Queen of Hearts like a typhoon". Prawidłową odpowiedzią jest opcja: "In all ways - but the typhoon doesn't mean to be".
Zabieramy Rose Paint i wychodzimy z pomieszczenia. Wyskakujemy na górę dzięki trampolinie.
Po zeskoczeniu z pierwszej półki nie wskakujemy na platformę zlokalizowaną na wprost, lecz trzymamy się prawej strony i wskakujemy na platformę zlokalizowaną tuż przy lodowcu. Strzelamy w stronę świńskiego ryjka.
Wyskakujemy w górę po odkrytej platformie.
Przechodzimy przez mysią dziurkę i znajdujemy wspomnienie.
Wracamy do punktu wyjścia i wskakujemy na centralną platformę. Zjeżdżamy po pochylni i uważamy, by odpowiednio wcześnie wyskoczyć. Wdrapujemy się na górę. Likwidujemy Ice Snarka.
Spoglądamy w prawo, zmniejszamy się i przechodzimy przez fluorescencyjne platformy. Zjeżdżamy w dół po pochylni.
Stojąc na platformach kurczymy się i wskakujemy na odkrytą, fioletową tratwę, która przewiezie nas do niedostępnego miejsca. Tam, na brzegu, znajdziemy butelkę.
To jednak nie koniec znajdzie schowanych w tym miejscu. Likwidujemy lodową zaporę i wchodzimy do kolejnej komnaty. Obracamy się za siebie na ścianie znajdujemy kolejny świński ryjek, który zestrzeliwujemy. Wskakujemy na zakrwawioną platformę na środku jeziorka i wyskakujemy do góry.
Po wyjściu kierujemy się w prawo - skacząc po platformach docieramy do statku. Uważamy, gdyż pod naszym ciężarem platformy szybko się zapadają!