Scroll of Happy Times (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns poradnik Alice: Madness Returns
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Po chwili spotykamy nowy gatunek walecznych pszczół - Samurai Wasp Archer. Jego zestrzelenie jest dziecinnie proste - wystarczy go namierzyć i kilka razy potraktować ładunkiem pieprzu.
Idziemy w kierunku wieżyczki z mechanizmem łańcuchowym, który odblokowuje dalszą ścieżkę. Poruszamy w stronę bramy uważając na ostrzał pszczelich łuczników oraz bardzo szybko przewijający się papirus na moście.
Schodzimy w dół i przeskakujemy na platformę z dwoma beczułkami. Korzystając z niewidzialnych ścieżek oraz platform przechodzimy do kolejnej jaskini.
W rogu jaskini znajdujemy butelkę. Pociągamy za łańcuch zawieszony na posągu ryby. Wracamy z powrotem na platformę z beczułkami tą samą drogą, jaką tu dotarliśmy.
Wydostajemy się na górę dzięki uruchomionemu mechanizmowi parowemu. Na górze czeka na nas walka z niesamowicie ruchliwymi i krwiożerczymi pszczołami - Samurai Ink Wasp.
Czarne stworzonka eliminuje się łatwo, ale mnożą się w zastraszającym tempie. Ważne zatem, by szybko zniszczyć ich siedliska - na planszy znajdziemy trzy takie posągi.
Idziemy do kolejnej planszy korzystając z trampoliny. Na górze - niespodzianka - również znajdziemy czarne, bzyczące stworzonka.
Po ich zabiciu nie przechodzimy jednak przez przejście - kierujemy się w lewo, a małej jaskini znajdziemy wejście do Radula Room.
Naszym zadaniem jest wyeliminowanie wszystkich wrogów, którymi tym razem są Bolterflies oraz Madcapy. Wyeliminowanie siedlisk pszczół otworzy nam szybką drogę do zrealizowania celu.
Po zakończonej batalii zabieramy Rose Paint.
Wyskakujemy po platformie na półkę otoczoną kartami - wciskamy przełącznik z kowadełkiem i szybko biegniemy do okrągłego budynku. Czekamy chwilkę na jego obrót, wyskakujemy w górę po trampolinie i przenosimy się do kolejnej lokacji.