Barrelbottom | Rozdział 2 - Deluded Depths | Alice Madness Returns poradnik Alice: Madness Returns
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Barrelbottom
Wchodzimy do miasteczka Barrelbottom. Po wejściu przez główną bramę spoglądamy na budynki po prawej - na jednym z nich znajdziemy świński ryjek, który napełniamy pieprzem z młynka. Niszczymy rafę koralową po prawej.
Zanim jednak wejdziemy do korytarza, idziemy w lewą stronę i wychodzimy po schodkach. Niszczymy białą rafę zalegającą w podłożu. Schodzimy na dół i pokonujemy ducha żeglarza.
Wyskakujemy po platformie na górę - tam znajdujemy wspomnienie. Wracamy na rynek i idziemy wcześniej otwartym korytarzem.
Schodzimy na dół i będąc na głównej planszy wchodzimy w przejście po lewej. Tam znajdujemy kolejną mysią dziurkę, a po przejściu przez tunel - butelkę.
Wracamy do centralnej części planszy i wchodzimy do Radula Room.
Naszym zadaniem jest przetrwanie ataku grupy Madcapów. Wbrew pozorom by wypełnić cel nie trzeba zbytnio się wysilać - wystarczy przez chwilkę pobiegać naokoło planszy i uciekać przeciwnikom. Po około minucie wygrywamy i podnosimy drugą część Rose Paint.
Wracamy na rynek i idziemy w stronę Dreary Line Theater. Koło małego budynku, do którego przeskoczyliśmy, pojawia się po chwili nowy przeciwnik - Drifting Ruin. Jego zabicie jest bardzo proste. Wystarczy strzelić w niego kilka razy, gdy odsłania swoją głowę. Gdy spadnie na ziemie, częstujemy go kilkoma uderzeniami.
Korzystając z platform wyskakujemy na drewniany podest. Uważamy na atakujące Drifting Ruin. Skręcamy w prawo, wskakujemy an niebieską meduzę-trampolinę i przeskakujemy na drugi brzeg.
Skręcamy w lewo w niedużą wnękę - w drugiej muszli znajdujemy butelkę.
Idziemy w lewo po niewidzialnych ścieżkach. Okrążamy domek po lewej, również krocząc po fioletowej drodze i strzelamy w fruwający na tle budynku świński ryjek.
Zestrzelenie ryjka uruchamia nową platformę, na której znajdziemy wspomnienie. Przeskakujemy po meduzach w stronę kolejnej chatki.
Idziemy do końca ścieżki. Rzucamy bombę zegarową na przycisk z kowadełkiem i podbiegamy do fioletowego kwiatka. Odkrywamy niewidzialną ścieżkę i szybciutko strzelamy w przełącznik po lewej stronie.
Idziemy do teatru po nowo ustawionych platformach. Podchodzimy pod scenę i oglądamy przerywniki filmowe.
Zaraz po cutscenkach spoglądamy na lewo od sceny - tam znajdziemy butelkę. Wychodzimy z głównej sali i idziemy w prawo.
Skręcamy w pierwszy korytarz i przechodzimy przez mysią dziurkę - dochodzimy do małej garderoby, gdzie znajdujemy wspomnienie.
Idziemy wzdłuż korytarza, wychodzimy na zewnątrz i zeskakujemy na piasek. Tam przywita nas Cannon Crab - skorupiak z armatą zamiast jednej z nóżek. By go zabić, musimy odbijać jego pociski, a następnie częstować pchnięciami noża bądź uderzeniami głowy konia.
Strzelamy w zawieszony nad jaskinią przełącznik i wyskakujemy na górę po kamiennych głowach. Ten sam schemat powtarzamy przez chwilę i przechodzimy do następnej lokacji.