Monastery Shelf Valley (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns poradnik Alice: Madness Returns
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Monastery Shelf Valley
Teraz czeka nas długa przejażdżka w dół - podczas ślizgu uważamy na gorące węgielki.
Po wylądowaniu od razu obracamy się w prawo - przy skale znajdujemy fruwający świński ryjek.
Wciskamy przycisk i wskakujemy po szufladkach do pasażu. Tam będziemy musieli zlikwidować kilka pszczół-samurajów.
Na podwyższonej platformie nastąpi zmasowany atak pszczół wszystkich rodzajów - kulminacją będzie potyczka z Daimyo Wasp.
Niszczymy blokadę założoną przez przeciwników na przycisku z kowadełkiem. Wciskamy go i wyskakujemy na górę. Tam również korzystamy z kolejnego przełącznika i pociągamy za łańcuch.
Przechodzimy po korytarzu i wyskakujemy na platformę za pomocą pary.
Spoglądamy w lewo - tam za porcelaną ukryta jest mysia dziurka. W środku znajdziemy wspomnienie.
Idziemy w dół po niewidzialnych platformach.
Rzucamy bombę i wciskamy przełącznik z kowadełkiem. Wyskakujemy po trampolinie na platformę z posągiem ryby i pociągamy za łańcuch. Idziemy po drewnianych pasażach.
Na skrzyżowaniu idziemy w prawo. Znajdujemy tam wspomnienie.
Idziemy w lewo i przechodzimy przez drzwi. Automatycznie zdobywamy wspomnienie.
Dochodzimy do planszy, na której rozgrywa się scena mordu na gąsienicach w wykonaniu pszczół. Pozbywamy się trójki szkodników.
Przed nami kolejna mini gierka muzyczna - wciskamy klawisze w odpowiednim rytmie, by otworzyć sobie bramę do dalszej drogi.
Tuż przed bramą patrzymy w prawo - niszczymy plaster miodu zagradzający przejście i zdobywamy wspomnienie.
Przechodzimy przez obydwie bramki na spory plac.