Monastery Shelf Valley (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns poradnik Alice: Madness Returns
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Tam przeciwko nam stanie dość pokaźna armia Samurai Ink Wasp - na terenie znajdziemy aż sześć ich siedlisk, dlatego zaczynamy walkę z nimi właśnie od ich zlikwidowania. Na samym końcu zajmujemy się Daimyo Wasp.
Po przejściu przez malutki domek od razu obracamy się w prawo - tam znajdujemy butelkę. Idziemy w górę w stronę trampoliny i przeskakujemy do kolejnej lokacji.
Przed nami kolejna szybka przejażdżka po porcelanowej zjeżdżalni.
Korzystając z trampoliny wskakujemy na plac pokryty wodą i orientalnymi kolumnami.
Naszym pierwszym krokiem jest przejście za spory pomnik w centrum planszy. Tam znajdziemy zablokowany przycisk, który uruchamiamy za pomocą bomby.
Wyskakujemy na górę po uruchomionych kolumnach i pociągamy za łańcuch.
Przeskakujemy po kolumnach, które pojawiły się dzięki pociągnięciu za łańcuch, na drugą stronę i przechodzimy przez jaskinię.
Po prawej stronie w małej komnacie znajdziemy w połowie zalaną wodą mysią dziurkę. Przechodzimy przez nią i zdobywamy butelkę.
Dochodzimy do planszy pokrytej lawą. Tam przyjdzie zmierzyć się nam z kilkoma sztukami Drifting Ruin. Korzystając z niewidzialnej platformy wskakujemy na podest w centralnej części placu.
Idziemy w kierunku kolejnego malutkiego przejścia - za nim znajdziemy kolejną butelkę.
Wciskamy przycisk zaklejony mazią, którą musimy zniszczyć. Przechodzimy po kolumnach w kierunku ryby - tam znajdziemy kolejny łańcuch, który odblokuje dalszą ścieżkę.
Przeskakujemy po kolumnach w stronę jaskini zablokowanej plastrem miodu.
W środku znajdziemy przycisk, który uruchomi kolejne platformy. Przeskakujemy po nich na plac, do którego prowadzi otwarta wreszcie brama.
Przechodząc za czajniczek ulokowany po lewej od głównej ścieżki patrzymy się w kierunku małego daszka - pod nim znajdujemy mysią dziurkę.
W środku zaś znajdujemy kolejną butelkę.
Przechodzimy przez drzwi do kolejnej lokacji.