Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

wywiady - newsy i ciekawostki (5)

Nowy aktor omawia zastępstwo Deppa w Fantastycznych zwierzętach 3
Nowy aktor omawia zastępstwo Deppa w Fantastycznych zwierzętach 3

Bartosz Świątek, 7 maja 2021, 12:01

Aktor Mads Mikkelsen, który w nadchodzącej trzeciej części serii filmów Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć wcieli się w czarnoksiężnika Grindelwalda, opowiedział w wywiadzie, jak podchodzi do roli, którą przejął po Johnnym Deppie.

Dying Light 2 z historią na 20 godzin zabawy
Dying Light 2 z historią na 20 godzin zabawy

Jakub Błażewicz, 1 kwietnia 2021, 12:14

W sieci pojawił się nowy wywiad z twórcami Dying Light 2. Deweloperzy firmy Techland wspomnieli m.in. o wersjach na konsole (w tym dopracowaniu wydań na PS4 i XONE), czasie przejścia oraz ogromnym świecie gry.

Mistrz F1 nie może obejść się bez swojego PlayStation 5
Mistrz F1 nie może obejść się bez swojego PlayStation 5

Witold Ciemierz, 30 marca 2021, 09:08

Lewis Hamilton przyznał w wywiadzie, że na wszystkie wyjazdy zabiera ze sobą swoje PlayStation 5. Być może to właśnie tak kierowca zespołu Mercedesa w F1 relaksuje się przed ważnymi wyścigami.

Twórcy Control oraz Alana Wake'a chcą stworzyć interesujące uniwersum
Twórcy Control oraz Alana Wake'a chcą stworzyć interesujące uniwersum

Adrian Piotrowski, 7 marca 2021, 12:11

Dyrektor Remedy Entertainment zdradził parę szczegółów dotyczących przyszłości studia oraz przyznał, że jednym z jego podstawowych celów jest stworzenie interesującego uniwersum, do którego będą wracać zarówno twórcy, jak i gracze.

Diablo 2: Resurrected ostatnim remasterem Blizzarda? Studio chce skupić się na nowych grach
Diablo 2: Resurrected ostatnim remasterem Blizzarda? Studio chce skupić się na nowych grach

Hubert Śledziewski, 5 marca 2021, 12:37

Odświeżona wersja klasycznego już hack'n'slasha od firmy Blizzard, czyli Diablo 2: Resurrected, prawdopodobnie będzie ostatnim powrotem do przeszłości studia. Przynajmniej na jakiś czas – firma zamierza skoncentrować się teraz na nowych projektach.

Twórca It Takes Two: „deweloperzy powinni się postarać, by gracze kończyli gry”
Twórca It Takes Two: „deweloperzy powinni się postarać, by gracze kończyli gry”

Bartosz Świątek, 5 marca 2021, 12:27

Josef Fares ze studia Hazelight udzielił wywiadu serwisowi VentureBeat. W rozmowie pojawił się wątek ponownego przechodzenia gier. Zdaniem dewelopera twórcy nie powinni przykładać do tej kwestii aż tak dużej uwagi i zamiast tego skupić się na tym, by gracze w ogóle kończyli kupowane produkcje.

Mortal Kombat z głębokim Sub-Zero i najlepszymi scenami walki w historii filmów
Mortal Kombat z głębokim Sub-Zero i najlepszymi scenami walki w historii filmów

Jakub Błażewicz, 4 marca 2021, 13:56

W Mortal Kombat zobaczymy „najlepsze sceny walki w historii filmów” oraz Sub-Zero niebędącego stereotypowym złoczyńcą. Te i inne zapewnienia padły z ust obsady filmu podczas wywiadu z serwisem Collider.

Konami zażądało usunięcia wywiadu z Akirą Yamaoką? Firma do niczego się nie przyznaje
Konami zażądało usunięcia wywiadu z Akirą Yamaoką? Firma do niczego się nie przyznaje

Jakub Błażewicz, 8 lutego 2021, 21:24

Firma Konami zdementowała pogłoski, które pojawiły się po zniknięciu nowego wywiadu z Akirą Yamaoką. Fani uważali, że wydawca wymusił usunięcie materiału w związku ze wzmianką kompozytora o nowym projekcie, który miałby być powiązany z serią Silent Hill.

Bayonetta 3? Na razie zapomnijcie
Bayonetta 3? Na razie zapomnijcie

Adrian Piotrowski, 29 stycznia 2021, 21:42

Współzałożyciel PlatinumGames w swoim stylu odpowiedział na pytanie dotyczące statusu Bayonetty 3. Przy okazji skrytykował też ostatnią decyzję Sony.

The Medium bez polskiego dubbingu. Twórcy tłumaczą swoje podejście
The Medium bez polskiego dubbingu. Twórcy tłumaczą swoje podejście

Miłosz Szubert, 25 stycznia 2021, 13:15

W trakcie rozmowy z GRYOnline.pl Jacek Zięba i Wojtek Piejko ze studia Bloober Team wyjaśnili, dlaczego w grze The Medium nie uświadczymy polskiego dubbingu, choć jej akcja toczy się w Krakowie. Zdradzili także, czemu w ramach akcji promocyjnej niespecjalnie chwalą się obecnością w ich dziele postaci odgrywanej przez Marcina Dorocińskiego.

Cobra Kai 4. sezon - scenariusze większości epizodów gotowe; możliwe spin-offy
Cobra Kai 4. sezon - scenariusze większości epizodów gotowe; możliwe spin-offy

Miłosz Szubert, 11 stycznia 2021, 13:25

W rozmowie z serwisem TV Line Josh Heald, jeden z showrunnerów Cobra Kai, zdradził, że większość odcinków czwartego sezonu serialu jest już napisana. Ponadto inny twórca produkcji, Hayden Schlossberg, przyznał, że ekipa nie wyklucza stworzenia jej spin-offów.

Jaś Fasola rozważa powrót kultowego serialu, ale jest przerażony cancel culture
Jaś Fasola rozważa powrót kultowego serialu, ale jest przerażony cancel culture

Karol Laska, 9 stycznia 2021, 15:12

Rowan Atkinson opowiedział o szansach na powrót serialu Czarna Żmija, a także o swoim stosunku do roli Jasia Fasoli. Przy okazji ostro skrytykował internetowe zjawisko cancel culture.

Christopher Nolan jest zainteresowany egranizacjami swoich filmów
Christopher Nolan jest zainteresowany egranizacjami swoich filmów

Jakub Błażewicz, 23 grudnia 2020, 18:55

Christopher Nolan nie miałby nic przeciwko powstaniu gier na podstawie swoich filmów. Tak stwierdził reżyser w rozmowie z Geoffem Keighleyem w odpowiedzi na pytanie o możliwość pojawienia się tego typu egranizacji.

Friendly Fire - dziś o 19:00 rozmowa z jednym z twórców Ghostrunnera
Friendly Fire - dziś o 19:00 rozmowa z jednym z twórców Ghostrunnera

Miłosz Szubert, 30 października 2020, 16:35

Dziś na kanale Friendly Fire na platformie Twitch odbędzie się stream, którego głównym tematem będzie Ghostrunner. Pojawi się na nim Radosław Ratusznik, pracownik odpowiedzialnego za tytuł studiu One More Level.

Członek zarządu GRYOnLine o historii i przyszłości firmy
Członek zarządu GRYOnLine o historii i przyszłości firmy

Karol Laska, 8 października 2020, 18:00

Dyrektor marketingu firmy GRYOnLine, Michał Bobrowski, opowiedział w jednym z programów telewizyjnych o historii swojej oraz spółki, a także o kulisach pracy na takim stanowisku.

Sid Meier - „Dziś nie zrobiłbym Civilization. Nie wiem nawet, czy bym w nią zagrał”
Sid Meier - „Dziś nie zrobiłbym Civilization. Nie wiem nawet, czy bym w nią zagrał”

Aleksandra Dziwińska, 9 września 2020, 12:00

Sid Meier udzielił wywiadu, w którym promuje swoją autobiografię i dzieli się przemyśleniami na temat świata gier. Wyznał też, że dziś raczej nie stworzyłby Civilization.

Charlize Theron zachwycona sukcesem The Old Guard Netflixa
Charlize Theron zachwycona sukcesem The Old Guard Netflixa

Karol Laska, 22 lipca 2020, 13:07

Charlize Theron nie kryje radości związanej ze znakomitymi wynikami oglądalności The Old Guard. Film oryginalny Netflixa szturmem podbił platformę i plasuje się na czołowych pozycjach w rankingach popularności.

Wiedźmin czyta Reddita. I przejmuje się Waszymi komentarzami
Wiedźmin czyta Reddita. I przejmuje się Waszymi komentarzami

Karol Laska, 16 lipca 2020, 14:05

Henry Cavill w jednym z wywiadów zaznaczył, że regularnie zaznajamia się z opiniami internautów na temat netflixowego Wiedźmina, bo są one dla niego bardzo ważne.

Wiedźmin i Picard zjednoczeni, czyli rozmowa Cavilla ze Stewartem
Wiedźmin i Picard zjednoczeni, czyli rozmowa Cavilla ze Stewartem

Karol Laska, 25 czerwca 2020, 12:20

Henry Cavill i Patrick Stewart ucięli sobie internetową pogawędkę, w której wymieniają się swoimi odczcuciami na temat własnych ról oraz przygód w trakcie kariery. Poruszono m.in. tematy Wiedźmina, Star Treka i Supermana.

Hideo Kojima: sukces Death Stranding zapewnił budżet na kolejną grę
Hideo Kojima: sukces Death Stranding zapewnił budżet na kolejną grę

Damian Gacek, 30 maja 2020, 13:25

W opublikowanym niedawno wywiadzie dla portalu Livedoor Hideo Kojima potwierdził sukces Death Stranding. Wspomniał również o toczących się pracach nad kolejną produkcją, a także przedstawił swoją wizję przyszłości branży. Jego zdaniem tradycyjne tytuły AAA zostaną wyparte przez tańsze gry-usługi.

Twórcy Johna Wicka wracają na plan Matrixa
Twórcy Johna Wicka wracają na plan Matrixa

Paweł Woźniak, 30 kwietnia 2020, 19:38

Reżyserzy Chad Stahelski oraz David Leitch podczas wczorajszego wywiadu zdradzili, że od jakiegoś czasu pomagają Lanie Wachowski przy pracach nad Matriksem 4. Ich działania mają jednak charakter koncepcyjny.

Gabe Newell o początkach platformy Valve i rynku Steam
Gabe Newell o początkach platformy Valve i rynku Steam

Miłosz Szubert, 23 marca 2020, 11:45

W wywiadzie dla magazynu Edge Gabe Newell, szef Valve Corporation, zdradził, jak pojawił się pomysł stworzenia platformy Steam. Powiedział on także co nieco o inspiracjach powstania Steam Workshop oraz narodzinach handlu przedmiotami z Team Fortress 2 i innych gier.

Sapkowski: Wiedźmin to fantasy klasyczne, a nie słowiańskie
Sapkowski: Wiedźmin to fantasy klasyczne, a nie słowiańskie

Konrad Serafiński, 13 lutego 2020, 10:55

W najnowszym numerze pisma Książki. Magazyn do czytania pojawił się wywiad z Andrzejem Sapkowskim. Pisarz wyraźnie podkreśla w nim, że Wiedźmin nie jest słowiański, a słowiańskości jest tam, „jak rzekł Wokulski Starskiemu, tyle co trucizny w zapałce". Oczywiście to nie wszystko...

Dosadny wywiad z Andrzejem Sapkowskim: „Nie lubię pracować za ciężko”
Dosadny wywiad z Andrzejem Sapkowskim: „Nie lubię pracować za ciężko”

Bartosz Świątek, 28 stycznia 2020, 14:42

Serwis Gizmodo (io9) przeprowadził wywiad z polskim pisarzem fantasy Andrzejem Sapkowskim - autorem m.in. popularnej serii książek o Geralcie z Rivii. W rozmowie poruszono tematy podejścia do pracy, adaptacji, a nawet życia. Pojawił się również wątek powiązany z grami komputerowymi.

Hideo Kojima o chęci stworzenia filmu, mangi bądź anime oraz nowych projektach
Hideo Kojima o chęci stworzenia filmu, mangi bądź anime oraz nowych projektach

Miłosz Szubert, 27 stycznia 2020, 14:30

W wywiadzie z magazynem Famitsu Hideo Kojima ponownie podkreślił, że chciałby zająć się jakimiś innymi projektami poza grami – związanymi z mangą, anime czy filmami. Ponadto potwierdził, że jego studio ma w planach prace nad kilkoma tytułami, w tym jednym dużym.

Sapkowski zachwycony Henrym Cavillem w roli Geralta
Sapkowski zachwycony Henrym Cavillem w roli Geralta

Oliwer Stanisławski, 24 grudnia 2019, 08:32

Wiedźmin jest jak dotąd jednym z największych sukcesów Netflixa. Autor sagi, na podstawie której został stworzony serial, jest zadowolony z gry aktorskiej Henry’ego Cavilla i porównuje go do Viggo Mortensena wcielającego się w Aragorna we Władcy Pierścieni.

Henry Cavill woli wieczorami grać niż wychodzić z domu
Henry Cavill woli wieczorami grać niż wychodzić z domu

Jakub Błażewicz, 23 grudnia 2019, 16:30

Henry Cavill ma już za sobą produkcję pierwszego sezonu Wiedźmina od Netfliksa. Teraz aktor może oddać się swoje ulubionemu zajęciu, którym jest… spędzanie wielu godzin w grach komputerowych (głównie Total War: Warhammer II).

Wiedźmin (Netflix) - wywiad z Andrzejem Sapkowskim i Lauren Hissrich
Wiedźmin (Netflix) - wywiad z Andrzejem Sapkowskim i Lauren Hissrich

Paweł Woźniak, 13 grudnia 2019, 20:49

Do sieci trafił kolejny materiał promujący netfliksowego Wiedźmina. Tym razem mamy okazję posłuchać krótkiej rozmowy Andrzeja Sapkowskiego i Lauren Hissrich. Pisarz został zapytany m.in. o obawy dotyczące serialu oraz wrażenia z planu filmowego.

Wiedźmin (Netflix) - Henry Cavill o fanach, hejterach i Geralcie
Wiedźmin (Netflix) - Henry Cavill o fanach, hejterach i Geralcie

Krzysztof Kałuziński, 4 grudnia 2019, 15:57

Henry Cavill, odtwórca roli Geralta z Rivii w serialu Wiedźmin, był gościem programu Jake’s Takes. W cztery minuty zdradził swoje ulubione role oraz przyznał, jak postrzega fanów. W tym także osoby uchodzące za toksyczne.

Sapkowski: los moich postaci i pieniądze mnie nie obchodzą
Sapkowski: los moich postaci i pieniądze mnie nie obchodzą

Julia Dragović, 3 listopada 2019, 14:18

Wypowiedzi Andrzeja Sapkowskiego na Lucca Comics & Games ciąg dalszy. Autor odniósł się w wywiadach do produkcji Netfliksa, CD Projekt RED i swojego podejścia do pieniędzy. Zdradził też, kto jest jego ulubionym autorem fantasy (nie jest nim Andrzej Sapkowski).

Hideo Kojima o nowym projekcie na PS5 i chęci stworzenia horroru
Hideo Kojima o nowym projekcie na PS5 i chęci stworzenia horroru

Miłosz Szubert, 28 października 2019, 13:10

Podczas jednego z wywiadów Hideo Kojima przyznał, że wstępne prace nad jego kolejnym projektem już się rozpoczęły. Zdradził również, że z chęcią powróciłby do gatunku horroru, który eksplorował w głośnym P.T., czyli interaktywnej zapowiedzi skasowanego ostatecznie Silent Hills.

Arnold Schwarzenegger nie boi się śmierci – jest na nią wkurzony
Arnold Schwarzenegger nie boi się śmierci – jest na nią wkurzony

Bartosz Krawcewicz, 10 października 2019, 12:28

Arnold Schwarzenegger, promując film Terminator: Dark Fate (Terminator: Mroczne przeznaczenie), odwiedził program The Howard Stern Show, gdzie podzielił się ze słuchaczami swoimi przemyśleniami na temat śmierci i życia pozagrobowego.

Hideo Kojima: Death Stranding potrzebuje sequeli, aby utrwalić nowy gatunek gier
Hideo Kojima: Death Stranding potrzebuje sequeli, aby utrwalić nowy gatunek gier

Jakub Błażewicz, 16 września 2019, 20:13

Serwis GameSpot przeprowadził wywiad z Hideo Kojimą na temat Death Stranding oraz przyszłości tzw. strand games. Twórca serii Metal Gear stwierdził, że kontynuacje nadchodzącego tytułu mogą okazać się niezbędne do utrwalenia reprezentowanego przez niego nowego gatunku gier.

Cyberpunk 2077 ma wyrwać graczy ze strefy komfortu. Wywiad o kiczu i buncie w grze
Cyberpunk 2077 ma wyrwać graczy ze strefy komfortu. Wywiad o kiczu i buncie w grze

Bartosz Świątek, 9 sierpnia 2019, 13:25

Polskie Radio przeprowadziło obszerny wywiad z jednym z deweloperów ze studia CD Projekt RED. Paweł Sasko opowiedział m.in. o świecie i cyberpunkowej konwencji, procesie produkcji i presji, która towarzyszy gigantycznym oczekiwaniom.

Cyberpunk 2077 z trybem hardcore i bez skalowania poziomów przeciwników
Cyberpunk 2077 z trybem hardcore i bez skalowania poziomów przeciwników

Paweł Woźniak, 18 lipca 2019, 11:57

Kolejny wywiad z pracownikiem CD Projekt Red przyniósł kilka nowości na temat nadchodzącego Cyberpunka 2077. Dowiedzieliśmy się między innymi, że gra w żaden sposób nie będzie ograniczała eksploracji, przeciwnicy nie będą skalować się do naszego poziomu, a hardkorowy tryb pozbawi nas interfejsu.

George R.R. Martin o prequelu Gry o tron. W serialu zobaczymy Starków
George R.R. Martin o prequelu Gry o tron. W serialu zobaczymy Starków

Jakub Błażewicz, 10 lipca 2019, 18:58

George R.R. Martin podzielił się informacjami na temat prequela Gry o tron. W serialu nie zobaczymy Siedmiu Królestw oraz Lannisterów, powróci natomiast ród Starków.

Twórca Cyberpunka: ta gra jest przesiąknięta polityką
Twórca Cyberpunka: ta gra jest przesiąknięta polityką

Julia Dragović, 1 lipca 2019, 22:04

Mike Pondsmith w 1988 roku stworzył fabularną podstawę Cyberpunka 2077. W najnowszym wywiadzie z Video Games Chronicle opowiedział, dlaczego w Cyberpunkowym uniwersum nie da się uciec od polityki, korporacji i trudnych pytań.

Kierownictwo EA oddaje swoje bonusy finansowe pracownikom
Kierownictwo EA oddaje swoje bonusy finansowe pracownikom

Jakub Błażewicz, 21 czerwca 2019, 13:13

Serwis GameDaily.biz uzyskał interesujące informacje o Andrew Wilsonie. Z doniesień pracowników Electronic Arts wynika, że prezes firmy oraz podlegli mu kierownicy nie przyjęli premii za wyniki w minionym roku, lecz przeznaczyli je na bonusy dla pracowników.

Twórcy Metro 2033 jest żal Andrzeja Sapkowskiego
Twórcy Metro 2033 jest żal Andrzeja Sapkowskiego

Miłosz Szubert, 15 stycznia 2019, 10:40

Mieliśmy ostatnio okazję porozmawiać z Dimitrijem Głuchowskim, czyli autorem książek z serii Metro i ponownie poruszyliśmy wątek Andrzeja Sapkowskiego. Rosyjski pisarz zdradził, że po prostu jest mu szkoda twórcy Wiedźmina. Ponadto podkreślił, że gry bardzo pomogły jego dziełom.

Barlog: Sony Santa Monica nie ma szans z Rockstarem na otwarte światy
Barlog: Sony Santa Monica nie ma szans z Rockstarem na otwarte światy

Miłosz Szubert, 8 stycznia 2019, 12:35

W wywiadzie z serwisem VentureBeat Cory Barlog, reżyser gry God of War, przyznał, że studio Sony Santa Monica nigdy nie byłoby w stanie konkurować z takimi firmami jak Rockstar czy Ubisoft, jeśli chodzi o gry z otwartym światem. Brakuje im do tego pracowników.

Ubisoft zatrudnia aż 12 000 deweloperów
Ubisoft zatrudnia aż 12 000 deweloperów

Bartosz Świątek, 17 lipca 2018, 14:25

Francuski gigant wydawniczy, stojący za takimi markami jak Assassin’s Creed czy The Division – czyli firma Ubisoft – zatrudnia 12 tys. deweloperów i kolejne 2 tys. marketingowców. Informacjami tymi podzielił się w wywiadzie z serwisem VentureBeat Laurent Detoc, szef Ubisoftu North America.

RAGE 2 bez ekranów wczytywania i z lepszą strukturą
RAGE 2 bez ekranów wczytywania i z lepszą strukturą

Krzysztof Sobiepan, 11 lipca 2018, 13:15

Dyrektor studia id Software w wywiadzie z Official PlayStation Magazine zapowiada duże zmiany w architekturze nadchodzącego RAGE 2. Tytuł ma spełniać obietnice nakreślone przez pierwszą część serii i oferować nieprzerwaną wczytywaniem rozgrywkę.

Warner Bros. stawia na gry jako usługi
Warner Bros. stawia na gry jako usługi

Jakub Błażewicz, 20 czerwca 2018, 19:57

Serwis Venture Beat opublikował wywiad z prezesem Warner Bros. Interactive Entertainment. W trakcie rozmowy David Haddad oznajmił, że firma coraz bardziej skupia się na traktowaniu gier jako usługi w imię długotrwałego zaangażowania graczy.

„Problemem jest moje lenistwo” - Andrzej Sapkowski nieco o nowej książce
„Problemem jest moje lenistwo” - Andrzej Sapkowski nieco o nowej książce

Miłosz Szubert, 24 maja 2018, 12:20

W sieci pojawił się krótki wywiad z Andrzejem Sapkowskim, w którym pisarz potwierdził, że powstanie kolejna książka o przygodach Geralta z Rivii. Autor nie chciał jednak zdradzić, kiedy ujrzy ona światło dzienne.

Wydawca gry Vampyr woli kontynuację od dodatków DLC
Wydawca gry Vampyr woli kontynuację od dodatków DLC

Miłosz Szubert, 10 listopada 2017, 11:35

W rozmowie z serwisem MCV Cedrick Lagarrigue, prezes firmy Focus Home Interactive zdradził, że w planie wydawniczym gry Vampyr nie ma żadnych dodatków DLC. Zamiast tego wydawca wolałby skupić się na ewentualnym sequelu.

Designerskie różnice między Wschodem a Zachodem okiem Jordana Amaro
Designerskie różnice między Wschodem a Zachodem okiem Jordana Amaro

Krzysztof Sobiepan, 7 września 2017, 12:51

Serwis Glixel przeprowadził rozmowę z Jordanem Amaro – jednym z dwóch zachodnich designerów, którzy pracują obecnie w studiu Nintendo w Kioto. Francuz z niejednego gamingowego pieca chleb jadł i w obszernym wywiadzie podzielił się swoim zdaniem na temat różnic między zachodnim a japońskim podejściem do gier.

Andrzej Sapkowski nie wierzył w sukces gry Wiedźmin
Andrzej Sapkowski nie wierzył w sukces gry Wiedźmin

Janusz Guzowski, 24 marca 2017, 17:25

Andrzej Sapkowski w rozmowie z serwisem Eurogamer przyznał, że w momencie podpisywania umowy ze studiem CD Projekt nie wierzył w sukces elektronicznej adaptacji. Zdradził też, że w związku z tym nie angażował się w prace nad projektem. Zastrzegł przy tym, że gra stoi na bardzo wysokim poziomie, a on sam nie ma nic przeciwko graczom. Zasugerował również, że powstaną kolejne teksty osadzone w świecie wiedźmina.

Wywiad z Amy Hennig - o Gwiezdnych wojnach od Visceral Games i nie tylko
Wywiad z Amy Hennig - o Gwiezdnych wojnach od Visceral Games i nie tylko

Jakub Błażewicz, 15 listopada 2016, 12:45

Serwis Glixel przeprowadził wywiad z Amy Hennig, pracującą nad grą w uniwersum Gwiezdnych wojen od studia Visceral Games. Scenarzystka serii Uncharted wypowiedziała się na temat swojej roli w tym projekcie i pokrótce wspomniała o odejściu z Naughty Dog. Wróciła też do tematu wyniszczającego wpływu metod prac nad grami AAA na twórców.

Andrzej Sapkowski krytycznie o graczach i twórcach gier z serii Wiedźmin
Andrzej Sapkowski krytycznie o graczach i twórcach gier z serii Wiedźmin

Maciej Kowalczyk, 30 sierpnia 2016, 13:44

W dniach 18-22 sierpnia we Wrocławiu odbył się festiwal Polcon, na którym wystąpił Andrzej Sapkowski, znany przede wszystkim z napisania tzw. "sagi o wiedźminie". Podczas spotkania autorskiego pisarz negatywnie odniósł się do gier bazujących na jego książkach oraz samych graczy, sugerując, że nie są inteligentni.

Zobacz panel o Wiedźminie 3 ze studiem CD Projekt RED z GRYOffline 2016
Zobacz panel o Wiedźminie 3 ze studiem CD Projekt RED z GRYOffline 2016

Krzysztof Mysiak, 19 lipca 2016, 11:24

Jedną z głównych atrakcji imprezy GRYOffline 2016 był panel, podczas którego przedstawiciele studia CD Projekt RED opowiadali o kulisach powstawania gry Wiedźmin 3: Dziki Gon (a zwłaszcza dodatku Krew i wino). Żałujecie, że nie widzieliście tego na własne oczy? Teraz możecie to nadrobić.