Członek zarządu GRYOnLine o historii i przyszłości firmy
Dyrektor marketingu firmy GRYOnLine, Michał Bobrowski, opowiedział w jednym z programów telewizyjnych o historii swojej oraz spółki, a także o kulisach pracy na takim stanowisku.
Michał Bobrowski to wieloletni pracownik naszej firmy, aktualnie sprawujący funkcję CMO (z ang. chief marketing oficer – osoba zarządzająca działem marketingu). Wystąpił on ostatnio w cyklicznym talk show o nazwie Faux Paux prowadzonym przez Tadeusza Zielińskiego oraz Radosława Nałęcza na kanale Polsat Games. Jeżeli nie kojarzycie tegoż programu, to tutaj macie jego krótką zajawkę przygotowaną przez twórców:
Program, co do którego nadal nie wiadomo czy nie był złym krokiem. Prowadzony przez dwóch doświadczonych i bardzo gadatliwych weteranów branży, skupia się na omawianiu najważniejszych wydarzeń tygodnia. […] Ciekawi goście gwarantują, że przynajmniej przez pierwsze 20 minut będziecie mieli co oglądać.
Odcinek trwał ponad godzinę, a więc zdążono podczas niego podjąć wiele ciekawych tematów, które mogą Was zainteresować - szczególnie, jeśli chcielibyście dowiedzieć się nieco więcej o historii GRYOnline.pl, tworzeniu treści odpowiedniej dla portalu, a także kulisach pracy zarządu. Poruszono także sprawy o wiele bardziej aktualne oraz teoretyczne, jak relacja rynek – przeciętny polski gracz, a także kwestie nadchodzących kart graficznych czy filmowej Diuny.