Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

prognozy - newsy i ciekawostki (2)

Planowane wyniki sprzedaży Star Wars Jedi Fallen Order i inne fakty z raportu EA
Planowane wyniki sprzedaży Star Wars Jedi Fallen Order i inne fakty z raportu EA

Adrian Werner, 8 maja 2019, 11:23

Firma Electronic Arts udostępniła raport finansowy za I kwartał 2019 roku. Znalazło się w nim sporo ciekawych informacji na temat prognozowanych wyników sprzedaży Star Wars Jedi: Fallen Order oraz nowych gier z serii Need for Speed i Plants vs Zombies. Wydawca coraz mocniej stawia także na free-to-play i dystrybucję cyfrową.

Sprzedaż dysków HDD do PC spadnie w tym roku o połowę
Sprzedaż dysków HDD do PC spadnie w tym roku o połowę

Łukasz Kruczkowski, 6 maja 2019, 14:11

Talerzowe dyski twarde odchodzą do lamusa? Jak wynika z raportu firmy Nidec, trend spadkowy przyspiesza szczególnie na rynku komputerów osobistych, ale są jeszcze miejsca, gdzie HDD wciąż góruje nad SSD.

W Chinach jest już ponad 312 milionów pecetowych graczy
W Chinach jest już ponad 312 milionów pecetowych graczy

Michał Kułakowski, 5 maja 2019, 20:02

Według raportu firmy Niko Partners, w najbliższych latach w Chinach stale rosła będzie liczba aktywnych pecetowych graczy. W tej chwili na komputerach w Państwie Środka bawi się 312 milionów osób, które przynoszą branży rocznie ponad 15 miliardów dolarów przychodu. Większość z tych pieniędzy pochodzi z wieloosobowych produkcji online.

Za 50 lat na Facebooku będzie więcej martwych niż żywych
Za 50 lat na Facebooku będzie więcej martwych niż żywych

Bartosz Świątek, 30 kwietnia 2019, 09:51

Badacze z Oxford Internet Institute dowodzą, że w 2070 roku liczba profili martwych użytkowników Facebooka będzie większa od liczby żywych osób korzystających z portalu. Sytuacja rodzi liczne pytania dotyczące prywatności danych zmarłych.

Analitycy: do 2022 r. 20 milionów pecetowców przesiądzie się na konsole
Analitycy: do 2022 r. 20 milionów pecetowców przesiądzie się na konsole

Bartosz Świątek, 29 kwietnia 2019, 12:46

Analitycy firmy Jon Peddie Research przekonują, że do 2022 roku nawet 20 milionów graczy pecetowych może zdecydować się na porzucenie swojej platformy na rzecz konsoli lub usługi streamingowej.

Cena PS5 będzie „atrakcyjna”. Konsola wyjdzie w trzech wersjach?
Cena PS5 będzie „atrakcyjna”. Konsola wyjdzie w trzech wersjach?

Krystian Pieniążek, 18 kwietnia 2019, 15:52

Mark Cerny, czyli główny projektant PlayStation 5, twierdzi, że konsola będzie sprzedawana w „atrakcyjnej” cenie. Niektórzy spekulują, że Sony może zdecydować się na oddanie w ręce graczy trzech wersji tego urządzenia.

Spadły dostawy pecetów w pierwszym kwartale 2019 roku
Spadły dostawy pecetów w pierwszym kwartale 2019 roku

Konrad Serafiński, 16 kwietnia 2019, 11:40

Światowe dostawy komputerów osobistych w pierwszym kwartale tego roku zmniejszyły się o 4,6% w stosunku do poprzedniego. Analitycy z firmy Gartner twierdzą, że ten trend będzie się utrzymywał.

Analityk: Cyberpunk 2077 może zostać najbardziej dochodową grą w historii
Analityk: Cyberpunk 2077 może zostać najbardziej dochodową grą w historii

Agnieszka Adamus, 15 kwietnia 2019, 17:57

Cyberpunk 2077 rozbudza w graczach ogromne emocje. Produkcja skutecznie ugruntowała sobie pozycję najbardziej wyczekiwanej gry ostatniego czasu. Zdanie to podziela analityk Mirabaud Securities – Neil Campling. W wywiadzie dla Strefy Inwestorów stwierdził on, że najnowsze dzieło CD Projekt RED ma szanse na zostanie najbardziej dochodową grą w historii elektronicznej rozgrywki.

Szef Qualcomm: chmura zastąpi konsole, to kwestia czasu
Szef Qualcomm: chmura zastąpi konsole, to kwestia czasu

Bartosz Świątek, 12 kwietnia 2019, 12:42

W czasie szczytu poświęconego technologii przesyłu danych 5G Cristiano Amon - prezes firmy Qualcomm - wyraził opinię, że streaming gier będzie przyszłością naszej branży.

Tim Sweeney: „Ceny w Epic Games Store spadną”
Tim Sweeney: „Ceny w Epic Games Store spadną”

Bartosz Świątek, 26 marca 2019, 14:24

Szef firmy Epic Games – Tim Sweeney – podzielił się w niedawnym wywiadzie prasowym swoimi przemyśleniami na temat pecetowego rynku gier. Jego zdaniem działalność Epic Games Store przyczyni się do obniżenia cen.

Internet 5G nieosiągalny w Polsce. LTE może przestać działać za 3 lata
Internet 5G nieosiągalny w Polsce. LTE może przestać działać za 3 lata

Bartosz Świątek, 25 marca 2019, 12:37

Zdaniem ekspertów z Instytutu Łączności oraz Polskiej Izby Informatyki i Komunikacji, wprowadzenie technologii 5G w Polsce będzie niemożliwe bez zmiany w prawie. Co gorsza, ograniczenia powodują, że za kilka lat najprawdopodobniej przestanie działać LTE, czyli obecny standard przesyłu danych.

Sniper Ghost Warrior 3 jednak rozczarowuje – sprzedaż poniżej oczekiwań
Sniper Ghost Warrior 3 jednak rozczarowuje – sprzedaż poniżej oczekiwań

Jakub Błażewicz, 18 marca 2019, 16:58

Firma CI Games poinformowała o sprzedaniu 1,3 miliona egzemplarzy gry Sniper: Ghost Warrior 3. Wynik okazał się gorszy od oczekiwań wydawcy i przyczynił się do obniżenia przewidywanej sprzedaży tytułu w 2019 roku.

Ceny procesorów nie spadną przez problemy Intela
Ceny procesorów nie spadną przez problemy Intela

Bartosz Świątek, 12 marca 2019, 13:15

Zgodnie z raportem firmy Digitimes, drugi kwartał 2019 roku nie przyniesie poprawy w kwestii dostępności procesorów Intela. Problemy z podażą mogą dotknąć nie tylko popularne CPU i5, ale także jednostki z serii i3.

Ceny pamięci RAM spadły o 30% w ciągu kwartału i będą jeszcze niższe
Ceny pamięci RAM spadły o 30% w ciągu kwartału i będą jeszcze niższe

Bartosz Świątek, 6 marca 2019, 10:50

Eksperci firmy DRAMeXchange przygotowali raport, w którym przedstawiają sytuację na rynku pamięci RAM. Ceny podzespołów tego typu bardzo szybko spadają – w ciągu jednego kwartału obniżyły się o 30%.

Tegoroczne Call of Duty zaoferuje kampanię fabularną
Tegoroczne Call of Duty zaoferuje kampanię fabularną

Adrian Werner, 13 lutego 2019, 11:46

Jeden z szefów firmy Activision potwierdził, że tegoroczna odsłona serii Call of Duty zaoferuje kampanię fabularną. Co ciekawe, wydawca spodziewa się gorszych wyników sprzedaży niż w przypadku Call of Duty: Black Ops 4.

Shawn Layden z Sony wieszczy „świat po konsolach”
Shawn Layden z Sony wieszczy „świat po konsolach”

Bartosz Świątek, 12 lutego 2019, 15:26

W udzielonym niedawno wywiadzie prasowym Shawn Layden – szef Sony Interactive Worldwide Studios – przedstawił swoją wizję przyszłości branży, konsol i grania jako takiego.

EA planuje sprzedać 5-6 milionów egzemplarzy Anthem do końca marca
EA planuje sprzedać 5-6 milionów egzemplarzy Anthem do końca marca

Bartosz Świątek, 6 lutego 2019, 11:05

Firma Electronic Arts planuje sprzedać w ciągu 6 pierwszych tygodni 5-6 mln egzemplarzy Anthem – najnowszej gry od studia BioWare. Na prognozy wpływa fakt, że wersje demonstracyjne tej produkcji cieszyły się dużą popularnością.

Dobre czasy dla graczy pecetowych – pamięci RAM będą tanieć
Dobre czasy dla graczy pecetowych – pamięci RAM będą tanieć

Amadeusz Cyganek, 4 stycznia 2019, 11:24

Po latach wzrostów cen pamięci operacyjnych wszystko wskazuje na to, że sytuacja wraca do normy – według prognoz firmy analitycznej TrendForce, także i w tym roku możemy oczekiwać zmniejszenia kosztu zakupu RAM-u.

Analitycy: w 2019 roku nie zobaczymy nowych konsol
Analitycy: w 2019 roku nie zobaczymy nowych konsol

Bartosz Świątek, 3 stycznia 2019, 14:09

Serwis gamesindustry.biz przygotował ciekawe zestawienie przedstawiające predykcje znanych analityków na 2019 rok. Zdaniem ekspertów w ciągu następnych 12 miesięcy nie należy się spodziewać debiutu konsol następnej generacji, ale i tak sporo się wydarzy.

Hunter: sprzedaż PlayStation 4 sięgnęła 90 milionów egzemplarzy, a Switcha 25 milionów
Hunter: sprzedaż PlayStation 4 sięgnęła 90 milionów egzemplarzy, a Switcha 25 milionów

Miłosz Szubert, 2 stycznia 2019, 10:50

Zdaniem Paula Huntera, starszego specjalisty do spraw gier, techniki i mediów w Walmart Canada, pod koniec ubiegłego roku konsole PlayStation 4 oraz Nintendo Switch osiągnęły pułap odpowiednio 90 milionów i 25 milionów sprzedanych egzemplarzy. Dane te nie zostały oficjalnie potwierdzone.

Monitory dla graczy sprzedają się jak ciepłe bułeczki
Monitory dla graczy sprzedają się jak ciepłe bułeczki

Adrian Werner, 6 grudnia 2018, 12:24

Według analityków, w tym roku segment monitorów dla graczy ma zanotować dwukrotny wzrost i po raz pierwszy ponad połowę sprzedanych sztuk stanowić będą modele z zakrzywionymi ekranami. Liderami tego segmentu rynku pozostają ASUS i Acer.

CD Projekt RED: Cyberpunk 2077 będzie dopracowany tak jak RDR2
CD Projekt RED: Cyberpunk 2077 będzie dopracowany tak jak RDR2

Bartosz Świątek, 21 listopada 2018, 13:03

CD Projekt RED chce, by Cyberpunk 2077 był grą równie dopracowaną jak Red Dead Redemption 2. Informacja została przekazana w czasie telekonferencji z udziałem deweloperów i znalazła się w raporcie domu maklerskiego Vestor DM. Eksperci prognozują też, że polska firma może sprzedać w premierowym kwartale 19 mln egzemplarzy swojego nowego tytułu.

Red Dead Redemption 2 może zarobić nawet pół miliarda dolarów w pierwszy weekend
Red Dead Redemption 2 może zarobić nawet pół miliarda dolarów w pierwszy weekend

Jakub Mirowski, 27 października 2018, 13:22

Red Dead Redemption 2 to jedna z najważniejszych produkcji tego roku i gwarantowany komercyjny hit. Według analityków w pierwszy weekend od premiery gra może sprzedać się nawet w ośmiu milionach egzemplarzy i zarobić pół miliarda dolarów.

W 2019 roku ceny dysków SSD mogą spaść o połowę
W 2019 roku ceny dysków SSD mogą spaść o połowę

Bartosz Świątek, 26 października 2018, 10:39

Informacje zawarte w raporcie firmy DigiTimes sugerują, że 2019 rok prawdopodobnie przyniesie kolejne obniżki cen dysków SSD. Sprzęt tego typu może stanieć o około 50%. Niestety, równie dobre wieści nie dotyczą kosztów zakupu pamięci RAM.

Analitycy o przyszłości CDP – wszystko zależy od Cyberpunka 2077
Analitycy o przyszłości CDP – wszystko zależy od Cyberpunka 2077

Jakub Błażewicz, 15 października 2018, 18:30

Po dwóch latach dobra passa firmy CD Projekt na giełdzie dobiegła końca. Od sierpnia kurs akcji polskiego dewelopera spadł o 25%, a analitycy wskazują na kolejne problemy, które potencjalnie mogą obniżyć wartość spółki.

Wiceprezes Bethesdy: przyszłość to streaming, cross-play i cross-progression
Wiceprezes Bethesdy: przyszłość to streaming, cross-play i cross-progression

Alicja Górska, 10 października 2018, 13:48

W opublikowanym wczoraj wywiadzie wiceprezes Bethesdy ds. PR i marketingu Pete Hines mówił o funkcjach kluczowych dla nowej generacji konsol, które jego zdaniem pojawią się 2020 roku. Według prezesa przyszłość to streaming, cross-play i cross-progression.

AMD może przejąć 30% rynku CPU do końca 2018 roku
AMD może przejąć 30% rynku CPU do końca 2018 roku

Bartosz Świątek, 26 września 2018, 12:47

AMD odrabia straty na rynku procesorów. Z końcem kolejnego kwartału firma może zwiększyć swoje udziały do 30% – oczywiście kosztem konkurencyjnego Intela.

Ubisoft (wciąż) wierzy, że streaming jest przyszłością branży
Ubisoft (wciąż) wierzy, że streaming jest przyszłością branży

Bartosz Świątek, 29 sierpnia 2018, 11:22

W wywiadzie dla serwisu IGN, szef Ubisoftu podzielił się swoją wizją przyszłości grania, po raz kolejny podkreślając znaczenie platform umożliwiających strumieniowanie gier.

Battlefield 5 – słaba przedsprzedaż budzi obawy
Battlefield 5 – słaba przedsprzedaż budzi obawy

Jakub Błażewicz, 16 sierpnia 2018, 09:30

Analitycy rynkowi podzielili się swoimi przewidywaniami odnośnie sukcesu gry Battlefield V. Wyniki nie nastrajają optymizmem - piąty Battlefield przegrywa z konkurencją w przedsprzedaży, a gracze zdają się mieć niewielkie oczekiwania względem produkcji.

NPD: Nintendo Switch będzie najlepiej sprzedającą się konsolą 2018 roku w USA
NPD: Nintendo Switch będzie najlepiej sprzedającą się konsolą 2018 roku w USA

Amadeusz Cyganek, 12 lipca 2018, 11:49

NPD – firma zajmująca się dogłębną analizą rynku gier wideo – zaprezentowała swoje przewidywania odnośnie sprzedaży konsol stacjonarnych w USA w 2018 roku. Przedstawione wnioski ucieszą przede wszystkim Nintendo.

Ubisoft coraz mocniej stawia na gry-usługi
Ubisoft coraz mocniej stawia na gry-usługi

Bartosz Świątek, 4 lipca 2018, 09:54

Zdaniem Lionela Raynauda z Ubisoftu przyszłość będzie należała do gier-usług, a granice pomiędzy DLC a pełnoprawnymi kontynuacjami zupełnie się zatrą.

Prezes Take-Two: Red Dead Redemption 2 raczej nie powtórzy sukcesu GTA V
Prezes Take-Two: Red Dead Redemption 2 raczej nie powtórzy sukcesu GTA V

Miłosz Szubert, 3 lipca 2018, 10:55

Strauss Zelnick, prezes firmy Take-Two, nie wierzy, by sprzedaż Red Dead Redemption II mogła się chociażby zbliżyć do poziomu Grand Theft Auto V. Kowbojska przygoda zadebiutuje na PlayStation 4 oraz Xboksie One 26 października.

Szef Ubisoftu sądzi, że kolejna generacja konsol może być ostatnią
Szef Ubisoftu sądzi, że kolejna generacja konsol może być ostatnią

Bartosz Świątek, 7 czerwca 2018, 13:33

Yves Guillemot – dyrektor generalny Ubisoftu – twierdzi, że następna generacja konsol może się okazać ostatnią. W przyszłości branża miałaby jego zdaniem postawić na strumieniowanie gier.

Rynek gamingu na PC ciągle rośnie, LOL najpopularniejszym tytułem
Rynek gamingu na PC ciągle rośnie, LOL najpopularniejszym tytułem

Amadeusz Cyganek, 22 maja 2018, 18:01

Najnowszy raport firmy TheGreatSetup przynosi sporo ciekawych informacji na temat kondycji rynku gier, w szczególności w odniesieniu do działki pecetowej. Jedno jest pewne – gaming na PC jest daleki od kryzysu.

EA: 130 mln egzemplarzy PS4 i Xbox One na rynku do końca roku
EA: 130 mln egzemplarzy PS4 i Xbox One na rynku do końca roku

Bartosz Świątek, 9 maja 2018, 09:16

W czasie dorocznej konferencji finansowej podsumowującej rok fiskalny 2018 korporacja Electronic Arts przedstawiła swoje predykcje dotyczące sprzedaży konsol obecnej generacji - PlayStation 4, Xboxa One i Nintendo Switcha.

W 2022 roku na lootboksy i hazard skórkami gracze wydadzą 50 mld dolarów
W 2022 roku na lootboksy i hazard skórkami gracze wydadzą 50 mld dolarów

Jakub Mirowski, 18 kwietnia 2018, 10:21

Według firmy analitycznej Juniper Research wydatki graczy na lootboksy oraz hazard skórkami będą stopniowo wzrastać. W 2022 roku miłośnicy interaktywnej rozrywki na całym świecie przeznaczą na te elementy jakoby ponad 50 miliardów dolarów.

Nintendo w tym roku pobije Microsoft na rynku konsol
Nintendo w tym roku pobije Microsoft na rynku konsol

Kamil Zwijacz, 7 marca 2018, 18:57

Firma analityczna IHS Markit opublikowała kilka ciekawych danych związanych z kondycją konsolowego rynku. Poznaliśmy m.in. jego wartość oraz najbliższą przyszłość.

NPD Group: PlayStation 5 w 2020 roku, sprzedaż PS4 może dobić do 100 milionów
NPD Group: PlayStation 5 w 2020 roku, sprzedaż PS4 może dobić do 100 milionów

Amadeusz Cyganek, 28 lutego 2018, 10:35

Wiele wskazuje na to, że premiera kolejnej generacji konsol stacjonarnych to niezbyt odległa perspektywa – tak twierdzą przynajmniej przedstawiciele firmy analitycznej NPD Group, którzy wypowiedzieli się na temat przyszłości sprzętów od Sony.

Destiny 2 w odwrocie? Analitycy Wall Street o problemach gry
Destiny 2 w odwrocie? Analitycy Wall Street o problemach gry

Jakub Błażewicz, 24 stycznia 2018, 11:35

Grupa analityczna Cowen sporządziła raport poświęcony Destiny 2. Jego autor opisuje problemy trapiące produkcję, mające przekładać się na słabnącą popularność dzieła Bungie i Activision.

Digi-Capital: w 2022 roku branża gier będzie warta 230 miliardów dolarów
Digi-Capital: w 2022 roku branża gier będzie warta 230 miliardów dolarów

Bartosz Świątek, 17 stycznia 2018, 14:02

Przygotowany przez firmę Digi-Capital raport Games Report Q1 2018 przedstawia bardzo pozytywny obraz przyszłości branży gier. Zgodnie z przewidywaniami analityków, w 2022 roku rynek gier ma być wart przeszło 230 mld dolarów - w dużej mierze dzięki platformie PC.

Prezes Paradox Interactive o rynku gier – dalszy nacisk graczy na wydawców oraz stagnacja VR i AR w 2018 roku
Prezes Paradox Interactive o rynku gier – dalszy nacisk graczy na wydawców oraz stagnacja VR i AR w 2018 roku

Jakub Błażewicz, 20 grudnia 2017, 11:40

Fredrik Wester ze studia Paradox Interactive podzielił się swoimi przewidywaniami dotyczącymi sytuacji na rynku gier w 2018 roku. Według niego gracze będą dalej sprzeciwiali się skrajnej monetyzacji oraz agresywnemu zbieraniu danych przez wydawców, natomiast nie doczekamy się przełomu w segmencie rzeczywistości wirtualnej i rozszerzonej.

Sprzedaż Star Wars: Battlefront II raczej nie osiągnie wyznaczonego przez EA celu
Sprzedaż Star Wars: Battlefront II raczej nie osiągnie wyznaczonego przez EA celu

Jakub Mirowski, 14 grudnia 2017, 10:39

Jak wynika z analiz Justina Posta, kontrowersje wokół Star Wars: Battlefront II mocno odbiją się na sprzedaży gry - mało prawdopodobne, by miała ona znaleźć 14 milionów nabywców, w co celował wydawca, firma Electronic Arts.

Ubisoft: „Na nowe konsole poczekamy co najmniej dwa lata”
Ubisoft: „Na nowe konsole poczekamy co najmniej dwa lata”

Grzegorz Chmielewski, 8 listopada 2017, 18:09

W trakcie konferencji z inwestorami prezes Ubisoftu, Yves Guillemot, przedstawił swoje przewidywania co do przyszłości rynku konsol. Według niego na kolejne maszyny od Microsoftu i Sony będziemy musieli poczekać jeszcze co najmniej dwa lata.

Switch największym sukcesem Nintendo od ponad 20 lat
Switch największym sukcesem Nintendo od ponad 20 lat

Krystian Pieniążek, 29 września 2017, 08:43

Nintendo Switch sprzedaje się niczym ciepłe bułeczki, co nie umyka uwadze analityków. Zdaniem niektórych, sprzedaż konsoli na amerykańskim rynku w ciągu pierwszego roku od premiery może przyćmić wszystkie platformy giganta z Kioto wypuszczone na rynek od 1995 roku.

Pecetowe Destiny 2 - analitycy przewidują ponad 3 mln sprzedanych egzemplarzy w trzy miesiące
Pecetowe Destiny 2 - analitycy przewidują ponad 3 mln sprzedanych egzemplarzy w trzy miesiące

Adrian Werner, 13 lipca 2017, 09:55

Analitycy z grupy SuperData Research opublikowali raport, w którym przewidują, że sprzedaż cyfrowej wersji Destiny 2 na PC przekroczy 3 mln egzemplarzy w ciągu pierwszych trzech miesięcy od premiery. Z edycjami konsolowymi wynik w dystrybucji cyfrowej ma podskoczyć do 4-5 milionów.

Rynki gier wideo w 2017 roku w poszczególnych państwach - prognozy firmy Newzoo
Rynki gier wideo w 2017 roku w poszczególnych państwach - prognozy firmy Newzoo

Miłosz Szubert, 15 maja 2017, 11:40

Firma analityczna Newzoo przygotowała szacunkowy ranking 100 państw, w których rynek gier wideo wygeneruje największy przychód. Na czele znajdują się Chiny, tuż za nimi uplasowały się Stany Zjednoczone. Polskę sklasyfikowano na 23. miejscu.

PlayStation 5 zadebiutuje pod koniec 2018 roku?
PlayStation 5 zadebiutuje pod koniec 2018 roku?

Krystian Pieniążek, 2 maja 2017, 21:42

Analityk, który przewidział premierę PlayStation 4 Pro i PlayStation 4 Slim, stawia sprawę jasno - jego zdaniem PlayStation 5 zadebiutuje nie później, niż pod koniec 2018 roku. Czyżby to właśnie w ten sposób Sony miało odpowiedzieć na nadejście Project Scorpio od Microsoftu?

Prognozy Newzoo na 2017 r. - gry konsolowe i mobilne w górę, pecety w dół
Prognozy Newzoo na 2017 r. - gry konsolowe i mobilne w górę, pecety w dół

Adrian Werner, 28 kwietnia 2017, 12:28

Firma Newzoo wypuściła nowy raport z przewidywaniami dla światowego rynku gier. Według analityków w 2020 roku połowę przychodów branży generować będą produkcje mobilne. Natomiast w tym roku przypadnie na nie 42%. Na drugim miejscu znajdą się konsole, a pozycję numer trzy zajmą pecety.

2,4 miliona sprzedanych egzemplarzy Nintendo Switch w miesiąc od premiery
2,4 miliona sprzedanych egzemplarzy Nintendo Switch w miesiąc od premiery

Jakub Mirowski, 15 kwietnia 2017, 10:04

Według danych firmy SuperData Nintendo Switch w miesiąc od premiery sprzedało się w 2,4 miliona egzemplarzy. Wynik ten zdecydowanie przerósł oczekiwania analityków, którzy teraz przewidują, że do końca roku konsola znajdzie 7,2 miliona nabywców.

Overwatch może generować nawet 720 mln dolarów przychodu rocznie
Overwatch może generować nawet 720 mln dolarów przychodu rocznie

Kamil Zwijacz, 28 marca 2017, 09:04

Bank inwestycyjny Morgan Stanley przeprowadził badania związane z grą Overwatch, z których wynika, że produkcja może osiągnąć niebywały sukces i generować roczne przychody rzędu 720 milionów dolarów.