Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 lipca 2017, 09:55

autor: Adrian Werner

Pecetowe Destiny 2 - analitycy przewidują ponad 3 mln sprzedanych egzemplarzy w trzy miesiące

Analitycy z grupy SuperData Research opublikowali raport, w którym przewidują, że sprzedaż cyfrowej wersji Destiny 2 na PC przekroczy 3 mln egzemplarzy w ciągu pierwszych trzech miesięcy od premiery. Z edycjami konsolowymi wynik w dystrybucji cyfrowej ma podskoczyć do 4-5 milionów.

Według analityków pecetowe Destiny 2 okaże się wielkim przebojem. - Pecetowe Destiny 2 - analitycy przewidują 3 mln sprzedanych egzemplarzy w trzy miesiące - wiadomość - 2017-07-13
Według analityków pecetowe Destiny 2 okaże się wielkim przebojem.
DESTINY 2 W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Bungie
  2. Wydawca: Activision
  3. Gatunek: FPS
  4. Platformy: PS4, XONE, PC

Dzięki Destiny 2 popularna marka firmy Bungie wreszcie zawita na PC. Wielu graczy zastanawia się, jak zostanie tam przyjęta. Firma analityczna SuperData Research twierdzi, że zna odpowiedź na to pytanie. Grupa opublikowała właśnie raport, w którym przewiduje, jak produkcja poradzi sobie na rynku pecetowym. Krótko mówiąc – będzie wielkim przebojem.

Według analityków w ciągu pierwszych trzech miesięcy od premiery sprzedaż wersji pecetowej w dystrybucji cyfrowej na całym świecie osiągnie poziom 3 milionów egzemplarzy, stając się największym przebojem od czasu Overwatch. Tą liczbę uzyskano analizując wyniki pierwszej części na konsolach i zestawiając je z osiągnięciami podobnych produkcji na PC. Ponadto SuperData Research przewiduje, że dystrybucja Destiny 2 za pośrednictwem usługi Battle.net mocno przysłuży się popularności gry.

Przypomnijmy, że wersja pecetowa Destiny 2 ukaże się 24 października tego roku. Użytkownicy PC poczekają więc trochę dłużej niż posiadacze Xboksa One i PlayStation 4, którzy rozpoczną zabawę 6 września. Co ciekawe, według SuperData Research, wszystkie wersje mają w ciągu pierwszych trzech miesięcy rozejść się łącznie w 4-5 mln egzemplarzach w dystrybucji cyfrowej. Należy jednak pamiętać, że większość posiadaczy konsol sięgnie zapewne po wydanie pudełkowe.

Cierpliwość graczy komputerowych ma zostać wynagrodzona lepszą jakością grafiki. Na mocnych konfiguracjach Destiny 2 będzie w stanie działać w rozdzielczości 4K i w 60 klatkach na sekundę. Zwłaszcza to ostatnie ma kluczowe znaczenie, gdyż wersje konsolowe ograniczone mają być do 30 klatek, nawet na Xboksie One X oraz PlayStation 4 Pro. Ponadto autorzy mają w planach zmodyfikowanie niektórych elementów rozgrywki, w tym odrzutu broni, tak aby lepiej pasowały do sterowania za pomocą myszki i klawiatury.

  1. Graliśmy w Destiny 2 – szansa na bardziej udany start
  2. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej