Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier akcji 39

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: Akcji. Znajdziesz tu ponad 1000 tekstów spełniających te kryteria.

Joanna d'Arc - recenzja gry

recenzja gry11 marca 2004

Joan of Arc to kolejna gra ludzi z zespołu Enlight Software, twórców znanych i cenionych przez wielu graczy serii Capitalism oraz Seven Kingdoms. Tym razem zadaniem gracza jest pokierowanie losami Joanny d’Arc, słynnej francuskiej bohaterki narodowej.

Joanna d'Arc - recenzja gry
Gun Metal - recenzja gry

Gun Metal - recenzja gry

recenzja gry5 marca 2004

Gun Metal to niezwykle dynamiczna gra akcji stworzona pierwotnie na konsolę Xbox, a następnie przeniesiona na komputery klasy PC. Akcja przenosi gracza w odległą przyszłość...

Gun Metal - recenzja gry

Batman: Vengeance - recenzja gry

recenzja gry3 marca 2004

Najnowsza adaptacja przygód Batmana, oparta bardziej na serii filmów niż historiach komiksowych, w której bohater i obronca Gotham City staje sie celem kolejnego, mrocznego spisku.

Batman: Vengeance - recenzja gry

Gladiator: Sword of Vengeance - recenzja gry

recenzja gry27 lutego 2004

Akcja gry „Gladiator Sword of Vengeance” przenosi nas do Imperium Rzymskiego w 106 roku naszej ery. Jest to, mało powiedzieć, zły czas dla Imperium.

Gladiator: Sword of Vengeance - recenzja gry

Piraci: przekleństwo Tortugi - recenzja gry

recenzja gry5 lutego 2004

Nieskomplikowana gra zręcznościowa nawiązująca swą tematyką i mechaniką przedstawionego świata do hitów rosyjskiej firmy Akella – Sea Dogs oraz Piratów z Karaibów...

Piraci: przekleństwo Tortugi - recenzja gry

The Simpsons: Hit & Run - recenzja gry

recenzja gry2 lutego 2004

The Simpsons: Hit & Run to wirtualna odsłona przygód zwariowanej żółtej rodzinki, znanej ludziom na całym świecie już od przeszło 14 lat. Stworzeniem scenariusza zajęli się ludzie odpowiedzialni za popularny serial telewizyjny...

The Simpsons: Hit & Run - recenzja gry

Chaser - recenzja gry

recenzja gry27 stycznia 2004

Chaser to dynamiczna gra akcji, w której obserwujemy toczące się wydarzenia z perspektywy pierwszej osoby. Przenosi nas do odległej przyszłości, 44 lata po założeniu pierwszej kolonii na Marsie...

Chaser - recenzja gry

Contract J.A.C.K. - recenzja gry

recenzja gry19 stycznia 2004

Contract J.A.C.K. to prequel przygodowej gry akcji – No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way. Tym razem nie wcielamy się w postać agentki Cate Archer, lecz staniemy się czarnym charakterem, Johnem Jackiem...

Contract J.A.C.K. - recenzja gry

Conflict: Desert Storm II - Back to Baghdad - recenzja gry

recenzja gry13 stycznia 2004

Conflict: Desert Storm II – Back to Baghdad jest sequelem trójwymiarowej taktycznej gry akcji TPP, którą wydano w 2002 roku i uhonorowano wówczas m.in. prestiżową międzynarodową nagrodą EMMA (Electronic Multimedia Award).

Conflict: Desert Storm II - Back to Baghdad - recenzja gry

Yager - recenzja gry

recenzja gry8 stycznia 2004

Yager to znakomity symulator o zręcznościowym charakterze, przenoszący nas w niezbyt odległą przyszłość, kiedy to ludzkość musi walczyć o wolność. Wszystkie misje wplecione są w niezwykle ciekawą fabułę, pełną przygód, niespodzianek, tajemnic i zdrady.

Yager - recenzja gry

Project Nomads - recenzja gry

recenzja gry8 stycznia 2004

Połączenie dynamicznej gry akcji, strategii czasu rzeczywistego i elementów gier cRPG. Fabuła Project Nomads przenosi nas w przyszłość, gdzie świat, który znamy obecnie dawno już został zniszczony...

Project Nomads - recenzja gry

Judge Dredd: Dredd vs Death - recenzja gry

recenzja gry6 stycznia 2004

Sędzia Dredd - twardziel jakich mało, a jednocześnie osoba, która śmiertelnie poważnie traktuje swoją pracę – to postać, w którą wcielamy się w tej produkcji. Gra nie ma nic wspólnego z filmową adaptacją przygód Dredda jak można by początkowo przypuszczać

Judge Dredd: Dredd vs Death - recenzja gry

Piraci Nowego Świata - recenzja gry

recenzja gry6 stycznia 2004

Piraci Nowego Świata to przygodowa gra akcji i zarazem rozbudowana symulacja morska rozgrywająca się w okresie panowania potężnych okrętów żaglowych pływających pod banderą „czaszki”, przygotowana przez zespół Ascaron (twórcy m.in. Port Royale).

Piraci Nowego Świata - recenzja gry
Halo: Combat Evolved - recenzja gry

Halo: Combat Evolved - recenzja gry

recenzja gry23 grudnia 2003

Futurystyczna gra akcji, której fabuła opowiada o konflikcie między ludźmi i obcymi. Gracz staje się członkiem elitarnej formacji bojowej, która cały czas zbrojnie zmaga się z groźną i śmiertelnie niebezpieczną rasą.

Halo: Combat Evolved - recenzja gry

XIII - recenzja gry

recenzja gry22 grudnia 2003

Komputerowa adaptacja jednej z najciekawszych serii komiksowych stworzonych przez Jeana Van Hamme. XIII to gra akcji/FPS wykorzystująca najnowszy silnik Unreal Warfare, jednak w znacznym stopniu odmienna od innych dzisiejszych produkcji tego gatunku.

XIII - recenzja gry

Freedom Fighters - recenzja gry

recenzja gry16 grudnia 2003

Freedom Fighters to trzecioosobowa gra akcji stworzona przez zespół IO Interactive. Fabuła rozgrywa się w alternatywnej historii, w której to Związek Radziecki wygrał Zimną Wojnę z Zachodem i Armia Czerwona dokonała inwazji na Stany Zjednoczone.

Freedom Fighters - recenzja gry
Call of Duty - recenzja gry

Call of Duty - recenzja gry

recenzja gry11 grudnia 2003

Call of Duty to pierwsza gra ze stajni Infinity Ward, zespołu doświadczonych profesjonalistów, którzy zanim założyli własną firmę, brali między innymi udział w procesie tworzenia jednej z ciekawszych gier bazującej na tematyce II Wojny Światowej...

Call of Duty - recenzja gry

Medal of Honor: Allied Assault - Breakthrough - recenzja gry

recenzja gry28 listopada 2003

"Breakthrough" to drugi, oficjalny, dodatek do słynnej gry akcji/FPP “Medal of Honor: Allied Assault”. Tym razem stajemy się sierżantem Armii Amerykańskiej Johnem Bakerem, a zawarta w „Breakthrough” kampania poprowadzi nas od walk w Afryce Północnej...

Medal of Honor: Allied Assault - Breakthrough - recenzja gry
Władca Pierścieni: Powrót Króla - recenzja gry

Władca Pierścieni: Powrót Króla - recenzja gry

recenzja gry24 listopada 2003

The Lord of the Rings: The Return of the King to gra akcji z widokiem ukazanym z perspektywy trzeciej osoby wzorowana na kinowej adaptacji trzeciej części powieści J.R.R. Tolkiena - Władca pierścieni: Powrót Króla.

Władca Pierścieni: Powrót Króla - recenzja gry
Max Payne 2: The Fall Of Max Payne - recenzja gry

Max Payne 2: The Fall Of Max Payne - recenzja gry

recenzja gry3 listopada 2003

Gry są jak wakacje. Mogą być jak dwa nudne miesiące spędzone w mieście, mogą być jak intensywny tydzień w górach. Max Payne 2 to długi weekend w pięciogwiazdkowym hotelu na Hawajach...

Max Payne 2: The Fall Of Max Payne - recenzja gry

The Hulk - recenzja gry

recenzja gry10 października 2003

The Hulk to dynamiczna gra akcji zrealizowana w charakterystycznym konsolowym stylu. Już na wstępie należy dodać, iż Hulk to jeden z najpopularniejszych komiksowych bohaterów firmy Marvel.

The Hulk - recenzja gry

Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy - recenzja gry

recenzja gry9 października 2003

Akcja tej odsłony serii Star Wars Jedi Knight toczy się sześć lat po zakończeniu drugiej części sagi i umożliwia graczom wcielenie się w studenta legendarnej Akademii Jedi, zlokalizowanej na księżycu Yavin 4 i prowadzonej przez samego Luke’a Skywalkera...

Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy - recenzja gry

Spy Hunter - recenzja gry

recenzja gry1 października 2003

SpyHunter to remake przeboju z czasów, gdy szczytem marzeń było własne 8-bitowe Atari 800XL. W Spy Hunter zadaniem gracza jest powstrzymanie tajemniczej korporacji NOSTRA, której celem jest „spustoszenie” naszej cywilizacji.

Spy Hunter - recenzja gry

Tron 2.0 - recenzja gry

recenzja gry24 września 2003

Tron 2.0 to gra akcji, będąca kontynuacją kultowego filmu wytwórni Walta Disney’a z 1982 roku - Tron. Akcja gry rozgrywa się w 21 lat po wydarzeniach znanych z filmu. Gracz wciela się w postać Jeta Bradley’a, młodego i niezwykle zdolnego programisty...

Tron 2.0 - recenzja gry