Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier akcji 36

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: Akcji. Znajdziesz tu ponad 1000 tekstów spełniających te kryteria.

Sonic Mega Collection Plus - recenzja gry

recenzja gry7 kwietnia 2005

„Sonic MCP” jest odświeżoną wersją kompilacji gier z niebieskim jeżem w roli głównej, która poprzednio ukazała się dwa lata temu na GameCube’a. Jakość emulacji jest stuprocentowa.

Sonic Mega Collection Plus - recenzja gry

Brothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gry

recenzja gry5 kwietnia 2005

Wcielasz się w rolę dowódcy jednostki, bez żadnych ogródek wzorowanej na tej z „Kompanii Braci” czy „Szeregowca Ryana”. Bohater jest targany licznymi rozterkami i pomiędzy poszczególnymi misjami możemy wsłuchać się w potok jego myśli o życiu i śmierci...

Brothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gry
Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PC

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PC

recenzja gry4 kwietnia 2005

„Splinter Cell: Chaos Theory” to wyśmienita pozycja, na którą warto poświęcić co najmniej kilkadziesiąt godzin swojego czasu. To zdecydowanie najlepsza PeCetowa skradanka ostatnich miesięcy.

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PC

BlowOut: Military Fighting Unit - recenzja gry

recenzja gry31 marca 2005

Przez pierwszych 5 minut zabawy „BlowOut” daje jeszcze nadzieję bycia czymś więcej niż tylko głupiutkim shooterem. Okazuje się jednak, iż jest to tylko niezbyt atrakcyjny tutorial. Może chociaż grafika stoi na przyzwoitym poziomie?

BlowOut: Military Fighting Unit - recenzja gry

Scrapland - recenzja gry

recenzja gry29 marca 2005

Scrapland to asteroida. Kiedyś była to piękna planeta, ale ludzie ją wyeksploatowali i zniszczyli. Wówczas roboty odbudowały ją ze śmieci przez nich pozostawionych. Ludzi uważają za najniebezpieczniejsze kreatury i czują do nich niesamowite obrzydzenie.

Scrapland - recenzja gry

Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - recenzja gry

recenzja gry22 marca 2005

„Hidden & Dangerous 2: Drużyna Szabla” oferuje dziewięć nowych, niezbyt długich a na dodatek stosunkowo prostych misji. Jedynym poważnym usprawnieniem jest niezwykle grywalny tryb kooperacji – szkoda tylko, iż obejmuje on wyłącznie nowe etapy.

Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - recenzja gry

Star Wars: Republic Commando - recenzja gry

recenzja gry21 marca 2005

W „Republic Commando” gracz wciela się w rolę jednego z elitarnych sklonowanych żołnierzy – dowódcę niewielkiego oddziału komandosów. Bycie klonem pociąga za sobą spore konsekwencje. Pierwszą zauważalną jest brak imienia.

Star Wars: Republic Commando - recenzja gry

Lemony Snicket: Seria niefortunnych zdarzeń - recenzja gry

recenzja gry10 marca 2005

Rodzeństwo: Sunny, Klaus i Violet traci rodziców, którzy giną w tajemniczym pożarze. Dzieci trafiają pod opiekę wujka Olafa. Jednak mężczyzna przygarnia trójkę dzieci wyłącznie po to, by przejąć majątek pozostawiony przez ich rodziców.

Lemony Snicket: Seria niefortunnych zdarzeń - recenzja gry

Shadow of Rome - recenzja gry

recenzja gry4 marca 2005

“Shadow of Rome” czerpie garściami z filmu “Gladiator” Ridleya Scotta. Zapożyczeń, a nawet kopii, jest tu bardzo wiele. Gra zaczyna się – podobnie jak film – przedstawiając głównego bohatera podczas krwawych podbojów w Germanii.

Shadow of Rome - recenzja gry

Men of Valor: Vietnam - recenzja gry

recenzja gry2 marca 2005

„Men of Valor” nie jest grą złą. Drzemie w niej ogromny potencjał, ale niestety kilka irytujących elementów skutecznie odwraca uwagę od całego szeregu plusów.

Men of Valor: Vietnam - recenzja gry

Metal Gear Solid 3: Snake Eater - recenzja gry

recenzja gry25 lutego 2005

Emocje to jeden głównych czynników, który kształtuje naszą osobowość. To one mają największy wpływ na to co zapamiętujemy - na jakiś czas, lub do końca życia. I to właśnie one sprawią, że zapamiętacie MGS3:SE na bardzo, ale to bardzo długo...

Metal Gear Solid 3: Snake Eater - recenzja gry

The Punisher - recenzja gry na PC

recenzja gry23 lutego 2005

„The Punisher” oczywiście znajdzie swoich amatorów bez większego problemu. Nie będą to tylko fani brutalnych strzelanin, ale przede wszystkim entuzjaści komiksowych przygód Franka Castle’a.

The Punisher - recenzja gry na PC

Forgotten Realms: Demon Stone - recenzja gry

recenzja gry10 lutego 2005

„Forgotten Realms: Demon Stone” to konwersja gry z konsol, która niekoniecznie musi przypaść do gustu PeCetowcom. Gra jest liniowa i oferuje niezbyt długą kampanię singleplayer.

Forgotten Realms: Demon Stone - recenzja gry

Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - recenzja gry

recenzja gry27 stycznia 2005

Riddick jest brutalnym, zimnokrwistym, zobojętniałym mordercą. Poznajemy go w chwili, gdy zostaje schwytany przez galaktycznego łowcę nagród i leci w kierunku tytułowego Butcher Bay – najbardziej rygorystycznego zakładu karnego we wszechświecie.

Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - recenzja gry

Gorky 02: Aurora Watching - recenzja gry

recenzja gry24 stycznia 2005

„Gorky 02” jest grą dobrą – ładną, nastrojową i grywalną – jednak o ile „Gorky Zero” był zupełnie inny od protoplasty – „Gorky 17” – o tyle „Gorky 02” bardzo niewiele od swojego poprzednika odbiega – jest po prostu jego drugą częścią.

Gorky 02: Aurora Watching - recenzja gry

Postal 2: Apocalypse Weekend - recenzja gry

recenzja gry27 grudnia 2004

„Apocalypse Weekend” powinien spodobać się sympatykom podstawowej wersji drugiego „Postala”. Gra sprawia jednak wrażenie tworzonej w lekkim pośpiechu. Irytuje też liniowość rozgrywki oraz niewielki stopień powiązania ze sobą kolejnych poziomów.

Postal 2: Apocalypse Weekend - recenzja gry

Second Sight - recenzja gry

recenzja gry21 grudnia 2004

Autorzy świetnej serii strzelanin TimeSplitters wyposażają swego kolejnego bohatera w moce psioniczne. Ciekawy patent dla przygodowej gry akcji!

Second Sight - recenzja gry

Painkiller: Battle Out of Hell - recenzja gry

recenzja gry20 grudnia 2004

Nadal mamy do czynienia z niezwykle dynamicznym, fantastycznie grywalnym i odprężającym FPS-em, który graficznym i dźwiękowym przepychem dech zatyka, przy czym nasz wzrok nie spocznie na niczym, co już widzieliśmy.

Painkiller: Battle Out of Hell - recenzja gry

Call of Duty: United Offensive - recenzja gry

recenzja gry17 grudnia 2004

Dodatek do doskonałego FPS-a „Call of Duty” to przede wszystkim rozbudowana rozgrywka wieloosobowa, pojazdy i nowe rodzaje broni. Ale to również trzymająca w napięciu, zrealizowana z filmowym rozmachem kampania dla jednego gracza.

Call of Duty: United Offensive - recenzja gry
Medal of Honor: Wojna na Pacyfiku - recenzja gry

Medal of Honor: Wojna na Pacyfiku - recenzja gry

recenzja gry10 grudnia 2004

“Medal of Honor: Pacific Assault” jest udaną kontynuacją. Z pewnością nie jest to produkt przełomowy, lecz śmiało może podjąć równorzędną walkę z „Call of Duty” i innymi reprezentantami gatunku.

Medal of Honor: Wojna na Pacyfiku - recenzja gry

Mortyr 2: For Ever - recenzja gry

recenzja gry7 grudnia 2004

Zerowa interaktywność otoczenia, szczątkowa możliwość wchodzenia do budynków, liniowość rozgrywki, słaba AI wrogów, małe lokacje – no cóż, nie tego gracze oczekują po grach typu FPS.

Mortyr 2: For Ever - recenzja gry
Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry

Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry

recenzja gry26 listopada 2004

GTA:SA to przede wszystkim największy do tej pory obszar, na którym prowadzona była rozgrywka. Tak ogromnego środowiska nie zaproponowała żadna gra z tej serii, a nawet tak wielki świat po raz pierwszy w historii zaprezentowano na konsoli Playstation 2.

Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry

The Getaway: Black Monday - recenzja gry

recenzja gry23 listopada 2004

Zapomnijcie o kolorowym mieście i bajecznych krajobrazach – witam w Londynie. Zapomnijcie o bezstresowych przechadzkach po ulicach miasta – witam w mafii lub na komisariacie. Zapomnijcie o arkadowym charakterze rozgrywki – witam w The Getaway.

The Getaway: Black Monday - recenzja gry

Halo 2 - recenzja gry

recenzja gry19 listopada 2004

Halo 2 jest duże. Można pokusić się o stwierdzenie, że jest to pierwsza część podniesiona do kwadratu.

Halo 2 - recenzja gry