Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier akcji 35

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: Akcji. Znajdziesz tu ponad 1000 tekstów spełniających te kryteria.

Battlefield 2 - recenzja gry

Battlefield 2 - recenzja gry

recenzja gry1 lipca 2005

Bliski Wschód i Azja. Niedaleka przyszłość. I trzy strony konfliktu toczące zmagania o każdy metr kwadratowy wirtualnych pól walki. A do tego olbrzymi ładunek grywalności. Oto BF2 w pigułce.

Battlefield 2 - recenzja gry

Batman Begins - recenzja gry

recenzja gry30 czerwca 2005

Bruce Wayne, miliarder, biznesmen i filantrop, wraca na ekrany kin w piątym kinowym filmie i partnerującej mu grze Batman Begins, by jako wielka skrzydlata mysz znów siać postrach w sercach kryminalistów. Tym razem na poważnie.

Batman Begins - recenzja gry

Project: Snowblind - recenzja gry

recenzja gry29 czerwca 2005

W zamierzeniach „Project: Snowblind” miał być ideowym spadkobiercą obu części „Deus Ex”. W efekcie prac powstał futurystyczny FPS, który zapożyczył część elementów z serii „Deus Ex”, ale wykształcił własny styl.

Project: Snowblind - recenzja gry
Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry

recenzja gry28 czerwca 2005

Gra XXI wieku. Takie sformułowanie w przypadku Chaos Theory nasuwa się samo. W zasadzie z góry wiadomo było, że to co dostaniemy w ręce, będzie produkcją ponadprzeciętną. Seria Splinter Cell posiada wszak wszystkie atrybuty potrzebne grom przełomowym.

Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry

Chrome: SpecForce - recenzja gry

recenzja gry27 czerwca 2005

Druga część czołowej polskiej strzelaniny utrzymała poziom swojego poprzednika. Autorzy nawet nie starali się zaszczepić jakiś rewolucyjnych zmian i w sumie dobrze, bo wiadomo, że lepsze jest wrogiem dobrego.

Chrome: SpecForce - recenzja gry

Star Wars Episode III: Revenge of the Sith - recenzja gry

recenzja gry21 czerwca 2005

W SW: EIII RotS mamy wszystko, czego każdy fan „Gwiezdnych Wojen” oczekuje po grze na podstawie trzeciego epizodu: dynamiczne, efektowne pojedynki na miecze świetlne, korzystanie z Mocy i prowadzenie dwóch postaci, kluczowych dla filmu.

Star Wars Episode III: Revenge of the Sith - recenzja gry
Doom III - recenzja gry

Doom III - recenzja gry

recenzja gry15 czerwca 2005

Zaletą „Dooma 3” jest jego bezpretensjonalność – mamy do czynienia ze strzelaniną bez udziwnień, ze wszystkim, czego po takiej produkcji oczekujemy. Ogromny arsenał, w którym znajdziemy, co tylko dusza zapragnie, włączając w to sławną piłę łańcuchową.

Doom III - recenzja gry
Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry na PC

Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry na PC

recenzja gry14 czerwca 2005

Świetny klimat, doskonała muza, olbrzymie miasta, dowolność poczynań - czegóż chcieć więcej? Najwspanialsza odsłona Grand Theft Auto przybyła, by skraść nasze serca oraz... mnóstwo wolnego czasu.

Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry na PC

Recenzja gry Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - bez pamięci

recenzja gry10 czerwca 2005

Wcielamy się w postać Nicka Scryera, tajnego agenta zajmującego się walką z organizacjami terrorystycznymi. Zapowiadała się grubsza afera wymagająca dyskrecji. Aby w przypadku wpadki wróg nic z Nicka nie wyciągnął, ten zgodził się na wymazanie pamięci.

Recenzja gry Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - bez pamięci

Pariah - recenzja gry

recenzja gry8 czerwca 2005

Pariah jest trójwymiarowym shooterem z akcją prezentowaną z widoku pierwszej osoby. Wcielasz się w rolę Jacka Masona. Główny bohater jest naukowcem, który został przydzielony do ochraniania bardzo cennej przesyłki podążającej na Ziemię.

Pariah - recenzja gry

Close Combat: First to Fight - recenzja gry

recenzja gry2 czerwca 2005

Akcja rozgrywa się w 2006 roku w Bejrucie. W wyniku walk o władzę dochodzi do wojny domowej, dziesiątkującej okoliczną populację. Targany wewnętrznymi pobudkami moralnymi, wielkoduszny wujek Sam postanawia się zlitować i pomóc w rozwiązaniu konfliktu.

Close Combat: First to Fight - recenzja gry

Constantine - recenzja gry

recenzja gry30 maja 2005

Gracz wciela się w postać Johna, którego filmowy wizerunek stworzył Keanu Reeves. W grze pozostał z niego tylko smolisty nałóg oraz symboliczna ilość złośliwych docinek. Jednak fani filmu powinni być jak najbardziej z gry „Constantine” zadowoleni.

Constantine - recenzja gry
God of War - recenzja gry

God of War - recenzja gry

recenzja gry27 maja 2005

Jeśli można do czegoś „God of War” porównać, to zapewne najbliżej mu do „Devil May Cry” i znanych z przygód Dantego rozmaitych kombinacji combo i rozwoju głównego bohatera. Rozmachem przypomina „The Return of the King”.

God of War - recenzja gry

The Punisher - recenzja gry

recenzja gry20 maja 2005

Mówi się, że wyjątek potwierdza regułę. Jeśli więc naszą regułą będzie znana wszystkim szmirowatość wszelkich gier tworzonych „na licencji”, za wyjątek śmiało możemy przyjąć dzieło sygnowane przez THQ.

The Punisher - recenzja gry

Unreal Championship 2: Liandri Conflict - recenzja gry

recenzja gry9 maja 2005

Gra pozostała dynamiczną multiplayerówką rozgrywaną na ograniczonych arenach. Akcja jest bardzo szybka, na planszach umieszczono dużo hopów, wind, antresol i wszelakich innych konstrukcji mających zapewnić ekspresowe przemieszczanie się po poziomach.

Unreal Championship 2: Liandri Conflict - recenzja gry

Doom 3: Resurrection of Evil - recenzja gry

recenzja gry2 maja 2005

Co do tego, że oficjalny dodatek do Doom 3 powstanie, nie było wątpliwości. Pokonanie Cyberdemona i zamknięcie portalu do Piekła tak naprawdę nie rozwiązywało problemu, wszak w otchłani wciąż tkwił Malcolm Betruger – główny prowodyr całego zamieszania.

Doom 3: Resurrection of Evil - recenzja gry

Devil May Cry 3: Dante's Awakening - recenzja gry

recenzja gry26 kwietnia 2005

Dante, pół-człowiek, pół-demon, wrócił. Jeden z największych bossów konsolowego świata, gość, który z miejsca niemal stał się ikoną wykozaczonego do granic możliwości bohatera gry ponownie odda się pod naszą komendę. Zapomnijcie o „Devil May Cry 2”.

Devil May Cry 3: Dante's Awakening - recenzja gry

LEGO Star Wars - recenzja gry

recenzja gry25 kwietnia 2005

Skala inwencji włożonej w tę grę nokautuje. Mamy tu prawdziwy geniusz projektowy z cyklu „zbudować skomplikowanego robota z geometrycznie banalnych klocków tak, by wyglądał praktycznie tak jak w filmie?”. Lego zostały tu wykorzystane w mistrzowski sposób.

LEGO Star Wars - recenzja gry

SWAT 4 - recenzja gry

recenzja gry22 kwietnia 2005

SWAT 4 to kontynuacja wydanego przez Sierrę ponad 5 lat temu taktycznego shootera FPP, który jako pierwszy miał oficjalne błogosławieństwo prawdziwych odziałów amerykańskiej brygady Special Weapons And Tactics. Gra jest jeszcze lepsza.

SWAT 4 - recenzja gry

Brothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gry

recenzja gry21 kwietnia 2005

„Brothers in Arms” zapowiadali się bardzo dobrze. Liczyliśmy na tytuł, który łączyłby w sobie zręcznościowe motywy zaczerpnięte z takich gier jak CoD czy MoHAA z warstwą taktyczną...

Brothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gry

Viewtiful Joe 2 - recenzja gry

recenzja gry19 kwietnia 2005

Tym razem Joe ma do pomocy wdzięczną bohaterkę o imieniu Sylvia. Dla niewtajemniczonych – jest to wybranka serca Joego, w której rolę również możemy się wcielić. Nie liczcie jednak w tym wypadku na nic więcej, jak tylko prace porządkowe.

Viewtiful Joe 2 - recenzja gry

Augustus: W służbie Cezara - recenzja gry

recenzja gry15 kwietnia 2005

Po śmierci Cezara w 44 r. p.n.e. po władzę sięga Marek Antoniusz. Jednak Cezar na prawowitego następcę wyznaczył swego usynowionego siostrzeńca, Oktawiana. W Rzymie rozpoczynają się wewnętrzne walki o zdobycie tronu.

Augustus: W służbie Cezara - recenzja gry

Driver 3 - recenzja gry na PC

recenzja gry13 kwietnia 2005

Mamy do czynienia z kolejną „róbta-co-chceta” gierką gangsterską, reprezentantem osobliwego nurtu city-simów, połączeniem samochodówki z TPS-em. Wcielamy się w gliniarza, który inwigiluje mafię złodziei samochodów...

Driver 3 - recenzja gry na PC
Resident Evil 4 - recenzja gry na GameCube

Resident Evil 4 - recenzja gry na GameCube

recenzja gry12 kwietnia 2005

Idea i klimat „Resident Evil 4” zmieniały się niemalże 3 razy. Wiele rozwiązań, jak choćby sklepy czy brak zombie budziło wątpliwości fanów serii. Czy Capcom stanął na wysokości zadania? Czy „Resident Evil 4” to nadal te klimaty, które lubimy?

Resident Evil 4 - recenzja gry na GameCube