Rozwój prowincji | Wampiry | Total War Warhammer poradnik Total War: Warhammer
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Rozwój prowincji
Jeśli podążałeś według kroków opisanych w poprzednim rozdziale, będziesz mieć do swojej dyspozycji 5 prowincji: Wschodnią Sylvanię, Zachodnią Sylvanię, Stirland, Aveland i Wissendland. W tym rozdziale poznasz wskazówki dotyczące ich prawidłowego rozwoju.
- Prowincja Wschodnia Sylvania
- Prowincja Zachodnia Sylvania
- Korzyści takiej rozbudowy
- Pozostałe prowincje
Prowincja Wschodnia Sylvania
W stolicy prowincji, Zamku Drakenhof, wybuduj:
- 5 poziom budynku głównego - da ci, między innymi, zwiększony przychód i poprawę ładu publicznego w tej i przyległych prowincjach.
- Huta Złota Złowrogiego Ognia
- Wieża Nekromanty
- Chata Wiedźmy
- Relikwiarz
- Magnetyt Ciemności
W Eschen wybuduj:
- 3 poziom głównego budynku
- Mauzoleum
- Ożywiona prasa do wina
- Wieża Grobowej Straży
In Waldenhof you should construct:
- 3 poziom głównego budynku
- Wieża Grobowej Straży
- Palenisko Złowrogiego Ognia
- Ossuarium
Prowincja Zachodnia Sylvania
W stolicy prowincji, Zamku Templehof, wybuduj:
- 5 poziom budynku głównego
- Mroczne Legowisko - unikalny budynek wsparcia wojskowego, który zwiększy doświadczenie rekrutowanych jednostek i zmniejszy ich koszt utrzymania.
- Wieża Nekromanty
- Chata Wiedźmy
- Porzucone szopy w lesie
- Twierdza Wampira
W Schwartzhafen wybuduj:
- 3 poziom głównego budynku
- Nawiedzony Las
- Nawiedzony Młyn
- Wieża Grobowej Straży
In Fort Oberstyre you should construct:
- 3 poziom głównego budynku
- Wieża Grobowej Straży
- Palenisko Złowrogiego Ognia
- Ossuarium
Korzyści takiej rozbudowy
Dwie opisane wyżej prowincje dadzą ci dostęp do wszystkich dostępnych dla tej frakcji jednostek. Z uwagi na to, iż frakcja ta nie może rekrutować jednostek globalnie, obie te prowincje są bardzo blisko siebie, przez co będziesz w stanie szybko rekrutować potrzebne jednostki. Podsumowując, rozwój prowincji w ten sposób da ci:
- Możliwość rekrutowania wszystkich jednostek Wampirów.
- +10 punktów do spaczenia w prowincji, oraz +6 punktów do spaczenia w prowincjach przylegających do niej. Pozwoli ci to poruszać się po pobliskich prowincjach w ciągu kilku tur, gdy spaczenie odpowiednio tam urośnie.
- Zwiększone przychody i poziom ładu publicznego.
- Wszystkie osady chronione przez dodatkowy garnizon oraz mury otaczające same osady. W ten sposób będą one względnie bezpieczne przed atakami wroga - większość armii nie będzie w stanie przebić się przez nie w pojedynkę.
- +16% do szybkości prowadzenia badań.
- Możliwość rekrutacji wszystkich bohaterów Vampirów - każdy z nich startuje na 5 poziomie.
Jednocześnie warto pamiętać, iż jest to absolutne minimum, które trzeba wybudować by cieszyć się pełnym dostępem do możliwości Wampirów.
Pozostałe prowincje
Z uwagi na fakt, iż musisz przejąć absurdalną ilość prowincji (20) by ukończyć kampanię, będzie trzeba rozwijać także inne osady niż te, które masz aktualnie pod kontrolą. Możesz w nich budować praktycznie co chcesz, jednak warto trzymać się pewnych wytycznych. Pamiętaj o:
- Wybuduj Chatę Wiedźmy w każdej stolicy i przynajmniej jedno Palenisko Złowrogiego Ognia w osadach w tej samej prowincji. Da ci to bonus do spaczenia terenu.
- Wznieś Wieże Nekromanty w każdej stolicy - pozwoli ci to rekrutować dodatkowych bohaterów, przyspieszy tempo badań i zwiększy ilość jednostek do rekrutacji lokalnej o 1.
- Jeśli stolica lub osada znajduje się w niedalekiej odległości od granicy z wrogiem, bądź bardzo daleko od twoich armii, warto jest wznieść tam budynki obronne. Będą to Bluźnierczy Szaniec dla stolic, oraz Wieża Grobowej Straży dla osad. Zwiększy to ilość armii znajdującej się garnizonie, powstrzymując niewielkie armie od podbijania tych osad.
- Buduj porty gdzie tylko będzie można to zrobić. Dają one potężne premie do przychodów i wzrostu.
- Wznoś unikalne budynki militarne i infrastruktury. Budynki te mogą być wznoszone jedynie w niektórych miejscach, lecz dają one potężne premie do gospodarki i jednostek.