Rozwój prowincji | Zielonoskórzy | Total War Warhammer poradnik Total War: Warhammer
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Rozwój prowincji
Zielonoskórzy są dość unikalni, jeśli chodzi o ich budynki, szczególnie te służace do najmowania wojsk. Nie potrzebują oni dodatkowych budynków, by odblokować dany typ jednostki - potrzebny jest tylko budynek do szkolenia, nie trzeba będzie żadnej "zbrojowni", czy "warsztatu". Daje ci to dość spore pole do popisu, gdyż nie trzeba będzie na siłę wznosić 3, 4 czy nawet 5 budynków, które będą się ze sobą łączyć. W tym rozdziale poznasz wskazówki dotyczące rozwoju 8 prowincji, które udało ci się dotychczas podbić. Są to: Srebrna Droga, Przełęcz Śmierci, Wschodnie Złe Ziemie, Zachodnie Złe Ziemie, Południowe Złe Ziemie, Plugawa Woda, Pustkowie Nagasha i Dolina Rzeki Krwi.
- Prowincja Przełęcz Śmierci
- Prowincja Pustkowia Nagasha
- Prowincja Wschodnie Złe Ziemie
- Prowincja Dolina Rzeki Krwi
- Korzyści takiej rozbudowy
- Rozwój pozostałych prowincji
Prowincja Przełęcz Śmierci
W stolicy prowincji, czyli w Czarnej Grani, wybudować należy:
- 5 poziom budynku głównego - da ci on, między innymi, duży przyrost do przychodów.
- Koszary Czarnych Orkuf
- Kopalnia kurdupli
- Obóz szefa
- Nora szamana
- Zagroda dla dzikóf
W Żelaznej Skale wybudować należy:
- 3 poziom budynku głównego
- Kuźnia Czarnych Orkuf - unikalny budynek wsparcia wojskowego, który zwiększy doświadczenie rekrutowanych jednostek i zmniejszy ich koszt utrzymania.
- Chatka szefa
- Sterta Błyskotek
W Karak Dron wybudować należy:
- 3 poziom budynku głównego
- Gobliński tartag - unikalny budynek wsparcia wojskowego, który zwiększy doświadczenie rekrutowanych jednostek strzelców i rydwanów i zmniejszy ich koszt utrzymania.
- Chatka szefa
- Sterta Błyskotek
Prowincja Pustkowia Nagasha
W stolicy prowincji, czyli w Karak Azul, wybudować należy:
- 5 poziom budynku głównego
- Koszary Czarnych Orkuf
- Śfięte Ziemie Pajonkóf
- Obóz Szefa
- Nora Szamana
- Warsztat Goblinuf
W Kopalni Czarnego Żelaza wybudować należy:
- 3 poziom budynku głównego
- Kuźnia Czarnych Orkuf - unikalny budynek wsparcia wojskowego, który zwiększy doświadczenie rekrutowanych jednostek i zmniejszy ich koszt utrzymania.
- Chatka szefa
- Sterta Błyskotek
W Szczycie Urazy wybudować należy:
- 3 poziom budynku głównego
- Strażnica Orkuf
- Chatka szefa
- Sterta Błyskotek
Prowincja Wschodnie Złe Ziemie
W stolicy prowincji, czyli w Karak Osiem Szczytów, wybudować należy:
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie