Mehgard | Zadania poboczne King's Bounty Legenda poradnik King's Bounty: Legenda
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Mehgard
Magiczny portal kransoludów
Wykonując misję Labirynt smoków z głównego wątku fabularnego, będziesz musiał odwiedzić inżyniera Debata, przebywającego w wiosce Mehgard. Podczas rozmowy z krasnoludem dowiesz się o istnieniu portalu, za pomocą którego demony przedostają się do Endorii. Zniszczenie magicznych wrót stanie się głównym celem omawianego zadania pobocznego.
Portal można zamknąć za pomocą specjalnego klucza. Problem polega na tym, że został on skradziony przez najeźdźców, a następnie dobrze ukryty. Krasnolud podejrzewa, że klucz znajduje się w rękach największego z demonów - Baala - który aktualnie przebywa w Zamku Magnis.
Zadanie zamknięcia portalu zleci Ci inżynier Debat.
| Winda do Podziemnego Morza.
|
Po powrocie z Mehgardu zejdź do Kopalni Taronu i skieruj się na południe. Nieopodal Zamku Bogacho znajdziesz windę (poznasz ją po tabliczce z wizerunkiem ryby), która zabierze Cię do Podziemnego Morza. Gdy zjedziesz na dół, skręć w prawo i ruszaj naprzód jedyną dostępną drogą. Po chwili dotrzesz do platformy powietrznej, która przeniesie Cię w pobliże portalu. Użyj go, aby przenieść się do Krainy demonów.
Inżynier Debat miał rację. Klucz faktycznie znajduje się w Zamku Magnis, który zlokalizowany jest w południowo-wschodnim zakątku krainy. Gdy dotrzesz na miejsce, porozmawiaj z Baalem. Konflikt z diabłem jest nieunikniony, dlatego po krótkiej konwersacji natychmiast przeniesiecie się na pole bitwy. W szeregach wrogiej armii znajduje się bardzo duża liczba Impów Szyderców, Demonic, Impów, Cerberów i Arcydemonów - prawdziwa śmietanka istot z piekła rodem. Należy pamiętać, że do wartości bojowych przeciwników zostaną dodane współczynniki Baala, a te do niskich nie należą. Generalnie demon okaże się wymagającym przeciwnikiem, jak zresztą każdy bohater niezależny na tym etapie zmagań.
Skorzystaj z portalu by dostać się do Krainy Demonów.
| Zamek Magnis - siedziba Baala.
|
Gdy pokonasz demona, ten wyrzuci poszukiwany klucz. Przedmiot jest uszkodzony i na pierwszy rzut oka nie przedstawia już żadnej wartości. Od czego jest jednak inżynier Debat? Wybierz się w drogę powrotną do Mehgardu i po dotarciu do warsztatu, pokaż krasnoludowi połamany klucz. Naukowiec naprawi go w mgnieniu oka.
Skieruj się ponownie do Podziemnego Morza i zbliż się do portalu. Gdy spróbujesz przekroczyć bramę, na ekranie pojawi się komunikat, w którym musisz potwierdzić, czy naprawdę chcesz z wrota. Jeśli się na to zgodzisz, automatycznie odetniesz Krainę Demonów od świata. Decyzja jest ostateczna i w żaden sposób nie można jej cofnąć. Dobrze się zatem zastanów, zanim użyjesz klucza, gdyż nie będziesz mógł więcej wejść do Demonis.
Zamknąwszy portal, skieruj się do Kopalni Taronu, a następnie wyjdź na powierzchnię. Odwiedź Stolicę Kordaru i porozmawiaj z Tornem Digorem. Przywódca krasnoludów sowicie wynagrodzi Cię za wykonanie zadania, a także zwiększy liczbę jednostek dostępnych w zamkowym sklepie.
Nagrody: Punkty doświadczenia, złoto, runy, więcej jednostek w Stolicy Kordaru.