Dolina Tysiąca Rzek (cz.2) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda poradnik King's Bounty: Legenda
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Wcielenia Haasa
Aby otrzymać ostatnie zadanie poboczne w grze, musisz wpierw dostać się do Labiryntu Haasa. Odpowiedni klucz otrzymasz w Krainie Demonów, jeśli uda Ci się pokonać w walce demonicę Xeonę. Więcej informacji na ten temat uzyskasz w opisie zadania Labirynt Smoków, które jest jedną z misji głównego wątku fabularnego.
Wejście do labiryntu.
|
Smok Skaar poprosi Cię o zniszczenie wcieleń Haasa. |
Po przekroczeniu krasnoludzkiej bramy, porozmawiaj ze smokiem Skaarem. Gad poprosi Cię o pomoc w eksterminacji wysłanników Haasa, którzy kontrolują cały labirynt. Wrogich smoków jest w sumie siedem i praktycznie każdy z nich stanowić będzie duże wyzwanie dla armii Twojego bohatera.
Smoki przebywają w różnych częściach labiryntu. Żeby je znaleźć, prawdopodobnie będziesz zmuszony zwiedzić wszystkie lokacje wchodzące w skład krainy. Aby ułatwić Ci poruszanie się po sieci połączonych portalami plansz, poniżej prezentujemy specjalną mapkę, na której zaznaczono połączenia pomiędzy poszczególnymi sektorami.
Smoki stanowią olbrzymie wyzwanie, dlatego w trakcie walk stracisz sporą liczbę oddziałów (chyba że korzystasz z taktyki defensywnej i próbujesz wystrzelać łucznikami wrogie wojska, zanim te zbliżą się do Ciebie). Na Twoje szczęście, w Labiryncie Haasa znajduje się mnóstwo punktów rekrutacyjnych, oferujących najrozmaitsze jednostki. Położenie tych obiektów ujawniliśmy na zamieszczonej wyżej mapie. Liczby odpowiadają konkretnemu punktowi z poniższej listy (w nawiasie podano jakie jednostki możemy tam kupić):
- 1 - Chata Pirata (Piraci, Chłopi, Zbrojni);
- 2 - Świątynia Rozkoszy (Demonice, Arcydemony);
- 3 - Magiczny Ogród (Jednorożce, Węże Bagienne, Gryfy);
- 4 - Chata Wiedźmy (Berserkerzy, Bandyci);
- 5 - Rodzinna Krypta (Prastare Wampiry, Gnijące Zombie);
- 6 - Gigantyczny Grzyb (Jadowite Pająki, Okrutni Obserwatorzy, Ciernie Wojownicy);
- 7 - Legowisko Smoków (Czarne Smoki, Szmaragdowe Smoki);
- 8 - Statek Wikingów (Barbarzyńcy, Hieny);
- 9 - Dom Leśniczego (Niedźwiedzie, Królewskie Węże, Duszki);
- 10 - Odlom (Ogry, Olbrzymy);
- 11 - Magiczne Drzewo (Wilkoelfy, Szmaragdowe Smoki);
- 12 - Legowisko Smoków (Czarne Smoki);
- 13 - Rycerski Namiot (Rycerze, Konni, Arcymagowie);
- 14 - Kowal (Górnicy, Olbrzymy);
- 15 - Legowisko Smoków (Cyklopi, Czarne Smoki);
- 16 - Tyrhat (Goblini, Szamani, Niedźwiedzie Polarne).
Pomiędzy planszami przenosić Cię będą liczne portale.
| W sumie musisz zabić siedem smoków.
|
Po wyeliminowaniu wszystkich smoków, możesz wrócić do Skaara po nagrodę. Oprócz punktów doświadczenia i cennego artefaktu, otrzymasz także możliwość rekrutacji Czarnych i Czerwonych Smoków. Ostatnią nagrodą jest możliwość automatycznego pominięcia wszystkich plansz labiryntu, przy próbie dostania się do Muroku i z powrotem. Aby wykorzystać ten bonus, należy wrócić do Doliny Tysiąca Rzek, kliknąć na bramie i wyrazić zgodę na przeniesienie.
Nagrody: Punkty doświadczenia, artefakt.