Magiczna Dolina | Zadania poboczne King's Bounty Legenda poradnik King's Bounty: Legenda
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Magiczna Dolina
Annore i Hneya
W północno-zachodnim zakątku krainy spotkasz barda, który intonuje smutną balladę nad marmurowym nagrobkiem. Elf opowie Ci tragiczną historię swojej ukochanej, która została zamordowana przez bandytę imieniem Szeragga. Bard Annore poprosi Cię o ukaranie zabójcy, który przebywa w królestwie śmierci.
Annore opłakuje śmierć ukochanej.
| Księga przeniesie Cię do królestwa śmierci.
|
Szeragga jest ożywieńcem i faktycznie można spotkać go w świecie zmarłych, a konkretnie na Szarych Pustkowiach. Aby się do niego dostać, musisz przenieść się do nowej krainy za pomocą specjalnej Księgi Śmierci. Znajdziesz ją w pobliżu bramy do Wielkiego Lasu - aby jej użyć, wystarczy na niej kliknąć.
Nieumarły bandyta kręci się po południowo-zachodniej części krainy i choć jest ożywieńcem, nie będzie wykazywać w stosunku do Ciebie wrogich zamiarów. Porozmawiaj z Szeraggą, a dowiesz się że Hneya została zamordowana na zlecenie Pana Ciemności - Karadora. Możesz w tym momencie zakończyć rozmowę, pozwalając odejść przeciwnikowi, ale jeśli chcesz wykonać powierzone przez Annore'a zadanie, musisz doprowadzić do walki.
Szeragga patroluje teren w pobliżu Księgi Życia.
| Gdy wrócisz do Annore'a, okaże się, że elf popełnił samobójstwo. Kliknij na grobie by zaliczyć zadanie.
|
Armia Szeraggi składa się z pokaźnej liczby różnorodnych jednostek: Kościanych Smoków, Przeklętych Duchów oraz Wampirów. Bitwa nie będzie łatwa. Ożywieniec jest w końcu bohaterem, dodaje więc swoje współczynniki do parametrów jednostek i korzysta z zaklęć. W końcu jednak uda Ci się wyeliminować bandytę. Gdy tego dokonasz, wróć do krainy elfów ponownie używając księgi.
Dotarłszy na polankę, którą kiedyś okupował Annore, ze smutkiem stwierdzisz, że bard dołączył do swojej ukochanej, popełniając samobójstwo. Nie pozostaje Ci nic innego, jak wziąć nagrodę za wykonanie zadania. Dokonasz tego klikając na nowopowstałym nagrobku.
Nagrody: Punkty doświadczenia, artefakt.
Egnum - zjadacz złolinów
Czarodziej Gresekherm z Domu przy wodospadzie (znajdziesz go w centralnej części Magicznej Doliny) poprosi Cię o nakarmienie tresowanego Egnuma. Sympatyczny stworek przyjmuje pożywienie w postaci złolinów, a że stwarzający je nekromanci są ostatnimi czasy niezwykle aktywni, na brak pokarmu nie będziesz mógł narzekać.
Dom przy wodospadzie.
| Wystarczy kliknąć na złolinie, aby nakarmić nim Egnuma.
|
Skieruj się do Doliny Tysiąca Rzek i rozpocznij zbiór negatywnej energii, symbolizowanej przez czarne kuleczki, mieniące się fioletową poświatą. Złoliny rozrzucone są po całej krainie, dlatego niektóre z nich można wziąć dopiero po wyeliminowaniu patrolujących okolicę stworów. Stan nakarmienia Egnuma można sprawdzać na ekranie ekwipunku. Końcowa nagroda uzależniona jest od liczby znalezionych złolinów, dlatego warto zdobyć je wszystkie, czyli piętnaście sztuk.
Po zakończeniu zbioru złolinów wróć do Domu przy wodospadzie i złóż raport Gresekhermowi, by zaliczyć zadanie.
Nagrody: Magiczne runy.