Hitman: Zamordowanie Silvio Caruso, Sapienza - Świat Jutra | Solucja poradnik Hitman
Ostatnia aktualizacja: 30 kwietnia 2020
Zamordowanie Silvio Caruso
Poniżej znajdziesz dokładny opis 13 różnych wariantów zabicia Silvio Caruso. Wymagają one różnych przebrań oraz przedmiotów, których lokalizacja została zaznaczona w rozdziale "Mapa lokacji - M4".
- Wariant 1: Zamordowanie Silvio nad grobem jego matki - wariant główny
- Wariant 2: Zabójstwo w trakcie terapii - wariant główny
- Wariant 3: Otrucie - wariant główny
- Wariant 4: Zabójstwo podczas prywatnego seansu - wariant główny
- Wariant 5: Udawanie ducha - wariant główny
- Wariant 6: Podłożenie wybuchowej piłeczki - wariant dodatkowy
- Wariant 7: Zrzucenie wybuchowej butli gazowej - wariant dodatkowy
- Wariant 8: Wykorzystanie marihuany - wariant dodatkowy
- Wariant 9: Strzał z armaty - wariant dodatkowy
- Wariant 10: Zniszczenie samolotu - wariant dodatkowy
- Wariant 11: Oddanie strzału snajperskiego, gdy Silvio spogląda przez teleskop - wariant dodatkowy
- Wariant 12: Zrzucenie żyrandola - wariant dodatkowy
- Wariant 13: Zrzucenie systemu słonecznego - wariant dodatkowy
Wariant 1: Zamordowanie Silvio nad grobem jego matki - wariant główny
Dziś przypada rocznica śmierci Isabelli Caruso, matki Silvio, który ma w zwyczaju odwiedzać ją tego dnia na cmentarzu. Możesz to z powodzeniem wykorzystać jako idealną okazję na wykonanie morderstwa. Zaraz po rozpoczęciu misji udaj się na zachód, gdzie szybko znajdziesz furgonetkę z kwiatami (M4,1). Ogłusz dostawcę i zabierz jego strój, nieprzytomnego natomiast przeciągnij za samochód. Pozbądź się z ekwipunku wszelkich broni poza garotą. Jeśli nie odpowiada Ci wchodzenie w interakcję z dostawcą, udaj się do sklepu z kwiatami, gdzie znajdziesz przebranie kuriera (M4,14)
Udaj się do głównej bramy wejścia do posesji (M4,2). Zostaniesz przeszukany przez strażników, którzy szybko pozwolą Ci przejść dalej. Nie próbuj z nimi walczyć, ani opierać się przeszukiwaniom.
Udaj się do kamerdynera (M4,2), który odeskortuje Cię do cmentarza. Podążaj za nim i nie wchodź do żadnych pomieszczeń po drodze. Ostatni odcinek drogi musisz pokonać samodzielnie, kierując się dróżką koło klifu.
Gdy dotrzesz na miejsce, połóż kwiaty na grób matki (M4,3) i schowaj się w skrzynce obok. Po krótkim oczekiwaniu, Silvio zjawi się w eskorcie dwóch strażników, którzy szybko odejdą, ułatwiając dokonanie egzekucji. Wyjdź ze skrzyni i cicho wyeliminuj cel, zwłoki wrzuć do maszyny do utylizacji odpadów (M4,4), co pozwoli Ci zyskać dodatkowe punkty po wykonaniu misji.
Wariant 2: Zabójstwo w trakcie terapii - wariant główny
Aby skutecznie dokonać zamachu na Silvio, musisz wcielić się w rolę jego psychoterapeuty. Udaj się do doktora Lafayette (M4,27), stań niedaleko i podsłuchaj jego rozmowę telefoniczną. Dowiesz się, że lekarz ma niebawem spotkać się z Caruso na psychoterapię. Nim psycholog ruszy do umówioną wizytę, usiądzie przy stoliku, na zewnątrz kawiarni (M4,28).
Chwilowo zostaw go w spokoju, zwróć za to uwagę na kelnera, który sprząta stoły. Musisz zdobyć jego przebranie, najlepszym sposobem na to, będzie atak na mężczyznę, gdy ten uda się w ustronne miejsce, by zapalić (M4,29). Ogłuszonego mężczyznę ukryj w kontenerze na śmieci. Przebierz się w jego strój i wróć do głównego wejścia kawiarni (M4,37).
Przemknij się za plecami sprzedawczyni, która będzie zbyt zajęta obsługiwaniem gości, by Ci się dobrze przyjrzeć. Poczekaj, aż kolejny z pracowników w środku będzie wyglądał za okno i ukradnij trutkę na szczury (M4,13). Wróć teraz do psychoterapeuty, poczekaj, aż wstanie od swojego stolika, po czym zatruj jego drink (M4,28). Gdy tylko skosztuje kilka łyków, uda się do toalety.
Kieruj się za nim, a gdy ten zacznie wymiotować (M4,30), pomóż mu w cierpieniu, ogłuszając go. Zabierz przebranie mężczyzny i schowaj nieprzytomnego do skrzyni. Jeśli posiadasz w swoim wyposażeniu broń palną, to pozbądź się jej, najlepiej ukrywając ją w koszu na śmieci, w toalecie obok.
W swoim nowym przebraniu, udaj się do bramy głównej posiadłości Caruso (M4,2). Zostaniesz przeszukany przez strażników, a następnie odesłany do kamerdynera (M4,2), który zaprowadzi Cię do pokoju Silvio (M4,35). Wejdź do środka i usiądź na krześle. Twój cel zaraz się zjawi i położy na kanapie, myśląc, że bierze udział w psychoterapii. Wykorzystaj to, by go udusić, a ciało mężczyzny schowaj w szafie.
Wariant 3: Otrucie - wariant główny
Silvio zlecił rekrutacje dodatkowych pomocników kuchennych, tak się składa, że dzisiaj jeden z nich idzie po raz pierwszy do pracy. Udaj się do budynku (M4,38), znajdującego się tuż obok posiadłości Caruso. Będziesz świadkiem sceny, w której nowy pracownik sprzecza się ze swoją siostrą. Najwyraźniej nie spieszy mu się do nowej pracy, wyręcz go więc w tym.
Wejdź do budynku i zadzwoń do mieszkania mężczyzny. Gdy wyjdzie na zewnątrz, by sprawdzić kto dzwoni, wślizgnij się za nim do jego mieszkania. W środku przebierz się w strój pomocnika kuchennego (M4,8) i zabierz kartę magnetyczną do posiadłości (M4,9). Wyjdź balkonem i opuść się w dół, tuż na poniższy dach. Następnie skręć w lewo i zejdź w dół (M4,25). Obejdź budynek, miń dwóch strażników i udaj się do kuchni (M4,5).
Przedstaw się kuchmistrzowi jako nowy pomocnik kuchenny. Zostaniesz przydzielony do ugotowania spaghetti dla Caruso. Podejdź do kuchenki i zacznij gotować sos. Następnie wyjdź na zewnątrz i użyj dzwonka przed drzwiami, by zawiadomić Silvio, że obiad jest gotowy. Wróć do kuchni, tuż obok spaghetti leży trutka na szczury, dodaj ją do garnka z potrawą.
Wyjdź na zewnątrz i idź wprost, mijając stół (M4,16), do którego zasiądzie za moment Twoja ofiara. Schowaj się za róg budynku (M4,15) i poczekaj, aż Caruso zacznie wymiotować z powodu zatrucia. Podejdź do niego i skręć mu kark, a ciało schowaj w drewnianej skrzyni, która jest znajduje się tuż obok.
Wariant 4: Zabójstwo podczas prywatnego seansu - wariant główny
To bardzo szybki i łatwy sposób na ciche zabójstwo. Udaj się na jeden z balkonów na posesji (M4,10), by podsłuchać rozmowę pracowników domowych. Dowiesz się, że Caruso jest bardzo sentymentalny i często ogląda filmy ze swojej młodości.
Udaj się teraz do obserwatorium (M4,16), które znajduje się nieopodal. Obok teleskopu znajdziesz kasety VHS (M4,11), które musisz zabrać. Zejdź schodami na piętro niżej i wejdź do wielkiego pokoju badawczego (M4,14). Włóż kasetę do odtwarzacza, który podłączony jest do projektora. Wyświetli to film, który niebawem zbawi Silvio do pokoju.
W międzyczasie przebierz się za średniowiecznego lekarza, manekina, który stoi w pokoju (M4,6). Poczekaj cierpliwie, aż Twój cel wejdzie do pokoju i odprawi ochronę. Następnie wyjdź z roli kukły, podnieś nóż do amputacji, który leży obok na wystawie i poderżnij gardło Caruso. Ciało schowaj w skrzyni, która znajduje się w pokoju.
Wariant 5: Udawanie ducha - wariant główny
Udaj się do pokoju zmarłej matki Silvio (M4,9). Podnieś dziennik medyczny, z którego dowiesz się, że Caruso przeżył załamanie nerwowe i był świadkiem dziwnych i niewytłumaczonych scen. Musisz je teraz odtworzyć, by mężczyzna dostał ataku paniki. Najpierw udaj się do sali jadalnej (M4,13), gdzie znajdziesz gramofon (M4,8), włącz go. Melodia wydobywająca się z urządzenia zwabi Silvio.
Cofnij się teraz do głównego wejścia i włącz windę schodową (M4,6). Wróć teraz do pokoju zmarłej (M4,9) i pociągnij za dzwonek, wzywający służbę. Włącz również wentylator, by zaczął kiwać się fotel. Wszystko przygotowane, możesz się ukryć do skrzyni i oczekiwać na przybycie rozhisteryzowanego Caruso. Poczekaj aż mężczyzna zemdleje, po czym wyjdź ze skrzyni i zabij go. Ukryj ciało w kufrze, w którym się chowałeś.
Wariant 6: Podłożenie wybuchowej piłeczki - wariant dodatkowy
Aby przygotować się do tego wariantu morderstwa, podnieś wybuchową piłeczkę, którą możesz znaleźć w kryjówkach z dużym zaopatrzeniem. Wybór jej lokalizacji dokonujesz na początku misji. Następnie, dowolnie wcześniej opisanym sposobem dostań się na teren posesji Silvio. Idź na pole golfowe (M4,18), podłóż piłkę z prochem na stos piłek, których Caruso używa do gry i oddal się jak najszybciej z miejsca zbrodni. Mężczyzna niedługo zginie w wybuchu, a okoliczni strażnicy zaczną poszukiwania.
Wariant 7: Zrzucenie wybuchowej butli gazowej - wariant dodatkowy
Bardzo szybki i prosty wariant egzekucji. Udaj się dach posesji, a dokładniej w okolice komina (M4,46). Nieopodal znajdziesz wybuchową butlę z gazą, podnieś ją. Następnie poczekaj, aż Silvio zacznie przekładać kiełbaski przy swoim grillu (M4,45). Gdy Twój cel, będzie przy palenisku, rzuć butlę w komin, co spowoduje zniszczenie grilla i śmierć mężczyzny.
Wariant 8: Wykorzystanie marihuany - wariant dodatkowy
To bardzo interesujący sposób na odciągnięcie Silvio od swoich strażników. Udaj się do głównego wejścia kawiarni (M4,37) i przekradnij się za plecami pracowników. Wejdź na klatkę schodową i udaj się do pokoju przedstawiciela bohemy (M4,34). Zabierz skręt z marihuaną (M4,12), który ma na swoim biurku. Najlepiej poczekaj na moment, w którym przedstawiciel udaje się do łazienki.
Musisz teraz wejść na teren posesji Caruso, wybierz dowolny z wcześniej omawianych wariantów. Następnie udaj się do grilla Silvio (M4,45), obok znajduje się jego paczka papierosów. Podłóż jointa i oczekuj, aż mężczyzna przyjdzie zapalić. Zachowaj jednak bezpieczną odległość, ponieważ skręt okaże się na tyle mocny, że mężczyzna zemdleje, co zaalarmuje strażników.
Gdy Silvio otrząśnie się z omdlenia, przez chwilę będzie stał w miejscu, a następnie samotnie ruszy na balkon. Idź za nim, możesz teraz zepchać go z balkonu, lub udusić. Ciało możesz ukryć w skrzyni, która znajduje się nieopodal.
Wariant 9: Strzał z armaty - wariant dodatkowy
Skieruj się na dziedziniec z armatami (M4,43) podnieś jedną z okolicznych zabytkowych kul armatnich (M4,19) oraz torbę z prochem, by załadować armatę, która wycelowana jest na pole golfowe, na którym gra Silvio. Poczekaj na właściwy moment i wystrzel armatą, by go uśmiercić.
Wariant 10: Zniszczenie samolotu - wariant dodatkowy
To najtrudniejszy z wariantów, jednak zdecydowanie mający największy rozmach. Przygotuj się do jego realizacji, wcześniej zdobywając magnetyczną kartę dostępu do laboratorium (M4,5). Gdy będziesz gotowy, poczekaj, aż Silvio będzie niedaleko alarmu przeciwpożarowego (M4,60), a następnie włącz go. Udaj się teraz do laboratorium, najlepiej schodami tuż obok. Za moment strażnicy poprowadzą Silvio, tym samym wejściem. Masz przed sobą teraz kilka wariantów, możesz udać się do kolejnego alarmu przeciwpożarowego (M4,59), zniszczyć wirus z pomocą laptopa laboratoryjnego (M4,40), lub oddać strzał w jednego z ochroniarzy Silvio.
Cokolwiek wybierzesz, Silvio przemieści się do swojego samolotu (M4,52). Pojawi się bardzo krótki licznik czasowy, który pokazuje ile czasu pozostało, do momentu, aż mężczyzna odleci. Pobiegnij szybko na dziedziniec z armatami (M4,43) i naładuj armatę, wykorzystując kulę i torbę z prochem, które leżą obok niej. Wystrzel z działa, gdy na pozostałym liczniku znajdzie się około 10 sekund.
Wariant 11: Oddanie strzału snajperskiego, gdy Silvio spogląda przez teleskop - wariant dodatkowy
Dobrze jest podejść do tego wariantu, gdy posiadasz już odblokowaną kryjówkę w ruinach zamku. Wybierz w zaopatrzeniu do niej karabin snajperski. Zacznij przygotowania od uruchomienia włącznika kopuły obserwatorium (M4,12), wysunie to teleskop i zwabi Silvio, by z niego skorzystał. Udaj się teraz na szczyt wieży (M4,57), z karabinem snajperskim, który znajdziesz na dole wieży. Poczekaj, aż Silvio będzie spoglądał w teleskop, po czym zastrzel go.
Wariant 12: Zrzucenie żyrandola - wariant dodatkowy
Postępuj zgodnie z założeniami wariantu, w którym udajesz ducha. Po uruchomieniu windy schodowej, pobiegnij szybko do wyciągarki (M4,44). Poczekaj, aż mężczyzna znajdzie się pod żyrandolem, a następnie zwolnij wyciągarkę.
Wariant 13: Zrzucenie systemu słonecznego - wariant dodatkowy
Postępuj zgodnie z wytycznymi wariantu, w którym zwabiasz Silvio na obejrzenie prywatnego seansu. W momencie włączenia odtwarzacza, nie kryj się jednak w miejsce kukły, a wyjdź piętro wyżej (M4,12). Stojąc na balkonie poczekaj, aż mężczyzna znajdzie się pod sztucznym systemem słonecznym, po czym zestrzel konstrukcje.