Przebrania i ważne przedmioty | Egzamin końcowy | Solucja Hitman poradnik Hitman
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Przebrania i ważne przedmioty
Przebrania
W misji Final Training gry Hitman Agent 47 może skorzystać z czterech przebrań - pracownika ochrony lotniska, sowieckiego żołnierza, mechanika oraz oficera KGB. Przebranie mechanika gwarantuje niskie ryzyko wykrycia, bo na terenie lotniska przebywa tylko kilka osób reprezentujących tę profesję. Założenie stroju KGB da ci z kolei pełny dostęp do bazy wojskowej i umożliwi zamordowanie Knighta w unikalny sposób.
Przebranie pracownika ochrony lotniska (Airfield Security Disguise) możesz zdobyć nokautując jedną z osób pilnujących bazy wojskowej. Najlepiej żeby był to pracownik z okolic zachodniej stróżówki (M2,3), przy czym musisz zadbać o to żeby moment ataku nie został zauważony przez rozstawionych w pobliżu żołnierzy (możesz użyć monety żeby odciągnąć strażnika w bardziej ustronne miejsce). Przebranie pracownika ochrony jest niestety dość mało przydatne. Nie mają oni wstępu na poziom 1 i wyższe, a na dodatek możesz zostać rozpoznany przez wartowników z okolic głównego wejścia do bazy wojskowej.
Przebranie sowieckiego żołnierza (Soviet Soldier Disguise) również możesz zdobyć w pobliżu zachodniej stróżówki (M2,3), po uprzednim ogłuszeniu pracownika ochrony i schowaniu jego ciała w skrzyni. Nieco bezpieczniejszą metodą na wejście w posiadanie tego stroju jest dotarcie do generatora zlokalizowanego we wschodniej części lotniska (M2,6), sabotowanie go i zaatakowanie żołnierza gdy ten przyjdzie sprawdzić przyczynę wyłączenia reflektorów. Przebranie żołnierza pozwala Agentowi 47 swobodnie przemieszczać się po bazie, ALE może on zostać wykryty przez osoby z okolic północnego wyjścia z hangaru oraz przez żołnierza patrolującego balkoniki przy pomieszczeniu radiowym na poziomie 1.
Przebranie mechanika (Hangar Mechanic Disguise) możesz odnaleźć w szatni na poziomie 0 (M2,3), aczkolwiek z racji tego, że przebywają tam pracownicy ochrony musiałbyś do niego dotrzeć mając założony strój żołnierza. Alternatywnym sposobem pozyskania tego przebrania jest zaatakowanie pojedynczego mechanika z zachodniej części piętra 0 (M2,10). Strój mechanika jest bardzo dobrym przebraniem, albowiem musisz jedynie unikać wykrycia przez innych mechaników z głównego hangaru. Nie gwarantuje on niestety dostępu do najpilniej strzeżonych pomieszczeń na poziomie 1.
Przebranie oficera KGB (KGB Officer Disguise) jest unikatowym, albowiem na mapie przebywa tylko jedna taka osoba. Jeśli chcesz pozyskać jej strój to najlepiej jest ją zaatakować i ogłuszyć po tym jak zjawi się w swojej kwaterze (M2,3). Musisz jednak w takiej sytuacji schować szybko ciało oficera w łazience zanim do kwatery dotrze Jasper Knight. Po założeniu stroju oficera możesz bezproblemowo podróżować po całej bazie wojskowej. Ubranie to odblokowuje ponadto możliwość zamordowania Knighta w pomieszczeniu radiowym (M2,7) - szczegóły na ten temat na jednej z kolejnych stron poradnika.
Ważne przedmioty
Na terenie lotniska możesz odnaleźć aż trzy trutki na szczury (Emetic Rat Poison) (M2,2) - dwie z nich są na poziomie 0 głównego budynku, trzecia jest w łazience kwatery oficera na poziomie 1. Trutek możesz użyć w dwóch miejscach. Pierwsza opcja to wsypanie trutki do butelki w hangarze, dzięki czemu zatrujesz jednego z mechaników. Druga opcja to wsypanie trutki do butelki wódki dostarczonej do biura oficera KGB, co pozwoli Agentowi 47 na zatrucie Jaspera Knighta.
Na jednym z biurek na poziomie 1 budynku (M2,4) do odnalezienia jest notatka do dowództwa KGB (Note for KGB High Command). Zapoznanie się z jej treścią pozwoli ci dowiedzieć się, że Knight szantażuje KGB. Będziesz następnie mógł wykorzystać tę wiedzę do zamordowania go w pomieszczeniu radiowym.